Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 26 januari 2004, 09:46   #181
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

[size=7]Leugens over het Vlaams Blok:

Het vlaams Blok zijn homo's!!!
[/size]
Het Skill Effect is offline  
Oud 26 januari 2004, 11:04   #182
Steenuil
Lokaal Raadslid

Steenuil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil

Logisch, toch.
Idd logisch, het belang van het kind gaat voor de grilletjes van iemand die een kind wil omdat het op dit moment goed staat in zijn vriendenkring. Daarom haat je die persoon nog niet.
Voor de duizendste keer, het is niet omdat ik Bartje zijn zin niet geef dat ik hem haat!
Ik heb niets tegen Vlaams Blokkers maar ik vind het wel modieuze, dwaze en gevaarlijke onzin.

Als ik dit ergens op dit forum plaats krijg ik gegarandeerd heel wat Blokkers over mijn kop. Onterecht, want ik heb dus niets tegen het Blok hé.
Oud 26 januari 2004, 12:44   #183
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Idd logisch, het belang van het kind gaat voor
Dat is een terechte opmerking en moest het Vlaams Blok haar standpunt dan ook verdedigen op basis van wetenschappelijk argumentarium in plaats van op emtionele basis dan zou ik het kunnen begrijpen, maar dat doen ze natuurlijk niet want er is geen wetenschappelijke basis die hun standpunt voldoende (ongenuanceerd) bevestigd
Ik denk niet dat het toeval is dat u negeert wat ik op de vorige pagina vertelde over het al dan niet toelaatbaar zijn van adoptie door homoseksuele koppels en u gewoon opnieuw de (propaganda)tekst van de website van het Vlaams Blok bent gaan halen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 9 april 2004, 17:12   #184
bartje
Minister-President

Standaard

Besluit: het Vlaams Blok heeft zeker en vast niet tegen homo's, nee helemaal niet alleen hebben ze wel totaal geen rechten... ze worden soms verweten met alle zonden die je maar kan denken. MAar voor de rest nee nee Het Vlaams Blok heeft niet tegen homo's.

Het Vlaams Blok is zo homohatend of ze maar kunnen zijn!!!!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be