![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Aan boord van 't ISS-ruimteschip
kijkt de Sovjet-cosmonaut héél sip. De Yankee houdt 't toilet de hele tijd bezet. Frank reist erheen met een nieuwe slip. "Ass-hole !!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Is hier bewust voor de term "Sovjet" gekozen ipv bv "ruski"?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat vooral de raampjes een bron van ruzie zijn in zo'n ISS.
"Jaja, seffens mag jij aan het raam zitten" "Nee, 't kan mij ni schelen dat het hier warm is, ge laat het raam dicht" "Neenee, 't is uwen toer om ze aan den buitenkant te wassen. Daar had ge maar aan moeten denken toen ge uw ruimtepak vanmorgen in't wasmachien stak. Hop, da droogt wel als ge bezig zijt." Of ook, "Ok mannen, Red Alert, ik ben juist gaan kakken en ben vergeten de afzuiging van de wc aan te zetten... Ik denk dat we beter onze helmen opzetten." "Ja sorry eh seg, die afvoer zit al dagen dicht en als ik geweten had dat jij wodka aan't happen was had ik wel effe gewacht met die ontstopper." "Das al den derde keer dees week! Ik geloof er niks meer van dat jij elke avond 'toevallig' naar mijn bed drijft. Blijf van mijn lijf!" "Gezelschapspellekes allemaal goed en wel maar ik had toch eerder een ander spelleke dan mikado meegebracht."
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ISS is toch een schoonmaakbedrijf?
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 2 april 2009 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten ze maar Franse WC's geinstalleerd hebben
![]() (met als extra uitrustingsstuk een drollenvangnetje) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() 't Komt allemaal in orde. Er gaat zich een Belg mee bemoeien ...
|
![]() |
![]() |