![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan er trouwens ook niets aan doen dat er op dit forum mensen zijn die interessantere dingen te vertellen hebben dan cliché Vlaams Blok praat.
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, ik zou met de beste wil van de wereld niet weten op welke inhoud van uw berichten ik nog meer zou moeten reageren. Hebben die dan überhaupt een inhoud buiten “Zucht” en in al uw onkunde te trachten een ander belachelijk te maken. Gij geloofd ook nog in die onzin zeker dat ze die bende naar hier hebben moeten halen omdat wij het vuile werk niet meer wouwen uitvoeren, of wat? Goed zot jong. Uw partijtje/s hebben er een fameus potje van gemaakt ja, en daar is zowat alles mee gezegd, en nu kakken ze er voor in hun broek. Stilaan beginnen ze zowat in alle buurlanden in te zien wat voor een miserie ze er mee in huis gehaald hebben en ze zouden maar al te graag de klok willen terugdraaien maar dat gaat niet meer. In Antwerpen, ik weet niet of het nu nog zo is, waren er, na dat er zich wat relletjes hadden voor gedaa, zelfs wijken waar de Rijkswacht niet meer door mocht met de combi om ze niet te provokeren. Waar bent ge dan met bezig jong. Ze schijten er voor in hun broek. Reglementen worden er voor aangepast. Die moeten hun hier niet aanpassen aan ons wetgeving, onze wetgeving wordt aangepast aan hun gewoonten. Het is al altijd zo geweest dat je op een pasfoto geen hoofddeksel mag dragen, maar een hoofddoek mag nu wel. Waarom dan ene met een tulband niet, een landbouwer met zijn pet op niet, ook al gaat die bij manier van zeggen met zijn pet op gaan slapen. Zelf Bobbejaan Schoepen met zijn cowboyhoed op zou dit niet mogen. Wie wordt er hier eigenlijk gediscrimineerd man? Wie zijn er hier eigenlijk de racisten? Hier is de staat, met uw fameuze traditionele partijen die zo graag de verwijtende vinger uit steken in de richting van het VB, de grootste racist en de discriminator , maar dan wel tegen haar eigen bevolking. Viva Silvio Berlusconi. Die heeft meer karakter in zijne kleinen teen dan heel die bende pottentaten hier samen in heel hunnen boddy. Capisc!!! Laatst gewijzigd door Garry : 7 april 2009 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als er al iemand in zijn broek doet dan zijn het wel de VB'ers bij het zien van een donker getinte huidskleur. Citaat:
Citaat:
Citaat:
geen weet van dat onze wetten werden aangepast aan hun gewoonten. Citaat:
Citaat:
Laat ik het met een boutade zeggen: niet alle VB'ers zijn racisten, alle racisten zijn wel VB'ers. Citaat:
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 7 april 2009 om 21:41. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2)Welke lege vacatures zijn er dan door gastarbeiders ingevuld? 3)Ge bevalt me al beter moet ik zeggen. 4)Moesten de VB'ers schrik hebben van een donker getint huidskleurtje zouden ze er niet openlijk tegenin gaan. 5)Heb nog een beetje geduld. 6)Hoe moet ik dat aantonen. Aangezien je het al eerder vernomen hebt en dat ik het hier ook nog eens aanhaal, daar zal je het mee moeten stellen. Geloof het of geloof het niet, ’t zal mij worst wezen. 7) Ik spreek over reglementen. Voorbeeld daar van is het aanpassen van de vereisten aangaande de pasfoto. 8)Voila, daar gaan we weeral. Het is niet de moslim die zich moet aanpassen maar ik. Waarom zou ik moeten een sjalleke op zetten. Het is aan hun wanneer ze naar hier komen van zich aan te passen aan onze reglementering en niet anders om. Als dat niet gaat omdat in sommige opzichten onze reglementering in strijd is met hun geloof, dan moeten ze dat maar bedenken vooraleer ze naar hier komen en als ze daar niet mee kunnen leven dan moeten ze ginder in hunnen zandbak blijven. 9)Laat ons zeggen dat er wel een verschil is tussen VB’er zijn en VB stemmer zijn. Natuurlijk zullen de meeste racisten VB stemmen, niet omdat het VB racistisch is maar omdat het enkel en alleen het VB is die in haar programmapunten opkomt voor een strenger vreemdelingenbeleid. 10) Natuurlijk is hij corrupt. Ken jij er andere? Of laat ons het anders zeggen, zijn die van ons minder corrupt denk je? Hier werd ons schattig prinske wel al vrijgesproken door de procureur zelf nog voor dat hij verhoord werd terwijl zijn copanen wel veroordeeld werden. Natuurlijk want dat onschuldig schaap wist van niets, zogezegd. Nu weet ik wel dat ge voor de kerk onwetend niet kunt zondigen maar voor het gerecht telt dat niet hoor. Is dat dan niet corrupt. Vanwaar komt de gezegde denkt ge “only in Belgium”. Wij zijn een van de meest, zo niet het meest, corrupte landen van europa jong. Maar er is één groot verschil. Silvio is een corrupte politieker die iets doet en hier zitten we met de meest corrupte bende klootzaken die ge u kunt inbeelden, en die verder niets doen!!! Laatst gewijzigd door Garry : 8 april 2009 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Onjuist is jouw bewering: Citaat:
Gelieve die kemel recht te zetten alvorens verdere leugens toe te voegen. Dank u. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar kopen die dan dat rijbewijs, in de Carrefour of wat? Ik heb al in heel wat examencentra geweest maar, ofwel kom ik daar telkens wanneer het die dag verboden ingang is voor Marokkanen ofwel wonen er in die steden geen Marokkanen, maar ik heb er in ieder geval daar nog nooit gezien hoor. Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2009 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gelieve die kemel recht te zetten alvorens verdere leugens toe te voegen. Dank u.
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 10 april 2009 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |