![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 12 april 2009 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neemt gij uzelf nog wel serieus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
DEZE soort wedstrijd is géééééén ploegkoers maar een wedstrijd voor het eigen kunnen. Dat is waar de Vlaamse renners al jaren hun kunnen in tonen. Wat het vlagske betreft, dat is toch ons vlagske? Als men beweerd dat het uiten van zijn identiteit via en vlagske boel zoeken is. Dan kan men even goed stellen: dat het dragen van een hoofddoek duidelijk maken is dat je de strijd voert tegen de niet hoofddoek dragende.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 april 2009 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal antwoorden op je vraag: neen, ik zei dat vorig jaar nog niet. Omdat ik niet zo'n wielerfanaat ben, denk ik niet dat ik vorig jaar naar meer koersen keek dan naar twee ritten in de Ronde van Frankrijk, en ik keer daar dan naar omwille van de landschappen edm ... ik ken amper de namen van die renners of de namen van de ploegen.
Zou jij nu ook willen antwoorden op mijn vraag in de openingspost: ben jij wielerfanaat, en kan je vergelijken met vorig jaar ? en aanverwante vragen, die opgedoken zijn tijdens de diskussie: naast het aantal vlaggen (ik schat toch enkele duizenden, en 't waren niet van die kleine-kindjes-vlaggen-op-een-houten-stokje) op Parijs-Roubaix, waren er ook zoveel vlaggen op de Ronde van Vlaanderen, en is daar ook iets te merken van bereidheid van supporters om met een Vlaamse vlag te zwaaien, meer dan vroeger ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Is het binnenkort niet Luik-Bastenaken_Luik? Eens benieuwd of daar met Vlaamse Leeuwen mag gezwaaid worden.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 april 2009 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
had je liever punaises aangeboden gekregen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() uw nederlands zo slecht dat het voor arabisch doorgaat?
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat mijn nederlands niet zo slecht is, had je al gemerkt. Nu je stelling weerlegd werd, rest er je alleen nog insinueren. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 april 2009 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niets vindt de achterlijke zo fijn als één worden met andere achterlijken in een vitale, woest uithalende massa. Op zulke momenten ontwaakt hij voor even uit zijn geheel terechte minderwaardigheidscomplex, wordt hij de hulk, zwelgt hij in een roes van onaantastbaarheid. Persoonlijk vind ik dat allemaal griezelig om te zien. Ten andere vind ik dat politiek en sport twee onderscheiden domeinen behoren te zijn. Ik zie dan ook liever een spandoek met aanmoedigingen voor een geliefde coureur dan vlaggen. Ik schaam mij diep bij het zien van al die leeuwenvlaggen. Overigens is een ander bezwaar tegen deze vlag dat ze, met die klauwende leeuw erop, een agressiviteit suggereert die ik niet met een (post)moderne beschaving associeer. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 13 april 2009 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |