![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
in een onafhankelijk Vlaanderen kan die ns goed onder handen worden genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder jou stem halen ze misschien net geen 30%, dat zou kunnen. Jij neemt je dromen voor werklijkheid of heb je soms een glazen bol?
Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2009 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kan wel hopen maar overtuig ons eerst eens even, waarom, hoe, wat zoek je te veranderen en met wat? Ik stuur je al de hele tijd een aantal vragen aangaande jou Groen maar ze blijven onbeantwoord. Zo ga je niet veel mensen voor je zaak winnen hoor. Wat moet Groen veranderen en hoe gaan ze dat doen volgens jou? Als je zo pro Groen bent kan dat toch niet zo moeilijk zijn om dat hier voor ons eens uit de doeken te doen he baby. Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2009 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik met je eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben ronduit voor een betere luchtkwaliteit en een groen ecologisch bestuur. Wat is daar zo mis aan? ![]() We hebben maar één moeder planeet, en dat lijken veel partijen te vergeten. Ik sta 100% achter de groene big bang! Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze zetels hebben is dat de wil van de kiezers
Stem voor het Vlaams Parlement dan NVA he Maar voor het Europees Groen ![]()
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 22 april 2009 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() Het is de wil van de kiezer dat de partijen die voorstander zijn van het cordon sanitaire tegen extreem rechts al sinds 'zwarte zondag' (18 jaar geleden) nooit minder dan 75% van de stemmen hebben behaald.
Als het VB er in juni 2009 in slaagt zijn topscore van 5 jaar geleden (24,15%; sindsdien zijn ze er alleen maar op achteruit gegaan) te evenaren, dan spring ik onder de trein. Beloofd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in die 18 jaar nochtans nog geen enkele partij tegengekomen die het cordon sanitaire expliciet in zijn verkiezingsprogramma opgenomen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Gouverneur
|
![]() Laten we afspreken dat ik mijn trein goed uitkies en dat ik wat handgranaten in mijn zakken stop
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit zo eens een aandachtshoer in zwaar beschonken toestand zien zitten aan de toog. 'Vannacht ga ik me onder de trein gooien', riep hij vol wanhoop uit. Ik heb hem droogweg geantwoord: 'als je je echt onder de trein wilt gooien doe je dat beter nu meteen, want 's nachts rijden er geen treinen meer.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En 's nachts rijden er toch veel vracht treinen ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 april 2009 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een verkiezingsprogramma heeft het doorgaans - en bij voorkeur - niet over andere partijen maar over inhoudelijke programmapunten die de partij verwezenlijkt wil zien. Een partij gaat ook niet gemakkelijk in haar verkiezingsprogramma een opsomming geven van alle wetten, besluiten, decreten, resoluties, charters, maatregelen enz. die ze ooit heeft helpen tot stand brengen. Wie zou er dan nog het programma lezen? Behalve u natuurlijk. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 22 april 2009 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 22 april 2009 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Gouverneur
|
![]() Noem het zoals je wil, maar de vatstelling blijft dat de partijen die dat charter ondertekend hebben samen altijd minstens 75% van de stemmen hebben behaald. Wie die enorme volkswil negeert kan men toch geen democraat noemen, of wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
75% heeft tegen het VB gestemd? Hoeveel procent heeft dan tegen de SPa gestemd? 88% |
|
![]() |
![]() |