Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2009, 17:25   #41
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Ik noem mensen die geloven dat liberalisme en vrije markt overal heil brengen knettergek.
Ik kroon u hierbij Kallikles II.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 17:25   #42
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
ze konden weing anders, Achmedinejahd sloeg spijkers met koppen.
Dat stukje fundamentalist stond gewoon wat te raaskallen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 17:26   #43
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Hoe noem je iemand die zegt dat er in zijn land geen homo's leven? Knettergek.
Niet h�*j is gek. Al die mensen die zijn haatspeech aanhoren, hem geloven en voor hem applaudiseren. Die zijn gek.

Als die mensen die denken dat er nog iets zinnigs uit zo'n conferentie kan voortkomen als dit de insteek is van zo'n bijeenkomst. Durban was een farce, een schande en een belediging van de menselijke intelligentie.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 17:26   #44
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Simplisme?

Denken in polaire termen is een teken van simplisme. Zulke mensen stellen dat er en dreiging bestaat, en indien deze dreiging is afgeweerd alles weer in orde komt. Het slachtoffer is dan goed op alle vlakken tot de dreiging geelimineerd is.

Wat zulke mensen falen te doen, is denken in termen van processen.

Een beetje systeemtheorie leren kan geen kwaad.
Dus u wil eigenlijk zeggen dat al wie in het Vlaams Belang of de PVV van Wilders een dreiging ziet en denken dat waneer die dreiging is afgeweerd dat dan alles wel in orde komt. De "islamofobie"bestrijders (een woord dat even onzinnig is als spreken over nazifobie) zijn dus volgens jou simplisten.
Oud 21 april 2009, 17:27   #45
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Niet h�*j is gek. Al die mensen die zijn haatspeech aanhoren, hem geloven en voor hem applaudiseren. Die zijn gek.

Als die mensen die denken dat er nog iets zinnigs uit zo'n conferentie kan voortkomen als dit de insteek is van zo'n bijeenkomst. Durban was een farce, een schande en een belediging van de menselijke intelligentie.
Dan is Roodhaar dus knettergek. En ik ben zeer geneigd u te geloven.
Oud 21 april 2009, 17:28   #46
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dus u wil eigenlijk zeggen dat al wie in het Vlaams Belang of de PVV van Wilders een dreiging ziet en denken dat waneer die dreiging is afgeweerd dat dan alles wel in orde komt. De "islamofobie"bestrijders (een woord dat even onzinnig is als spreken over nazifobie) zijn dus volgens jou simplisten.
Iets om te onthouden!
Oud 21 april 2009, 17:31   #47
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik kroon u hierbij Kallikles II.
De man zei een tijdje geleden iets wat bij mij is bijgebleven:

Kijk eerst naar jezelf, en verbeter jezelf. Kritiek leveren is makkelijk.

Overal op dit forum wordt gefulmineerd tegen de Islam. Dit is pure masturbatie. Nee, ik heb het niet voor die gestagneerde transportgoederencultus, maar waarom erop zitten klagen? Wordt men er beter van?
Moet heerlijk aanvoelen, zo kakken op de Islam en je eigen kleinburgerlijk, bekrompen leventje verheerlijken. Geeft vast een enorme kick.
Geeft bovendien ook wat kleur aan een hol leventje.

Dit is gecultiveerd roddelen. Jeweetwel, wat BSO-meisjes doen achter elkaars ruggen.

Je moet trouwens nog steeds antwoorden waarom ik Filosoof enkel zo noem als het mij uitkomt.
Hij is een fetisjist in de meest Freudiaanse betekenis. Hij heeft een fetisjobject, en een Oedipuscomplex.

Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 21 april 2009 om 17:32.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 17:33   #48
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

De combinatie tussen de datum en het gebeuren vind ik wel leuk.
Oud 21 april 2009, 17:34   #49
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
De mensen die zitten te fulmineren tegen het VB zijn vaak even simplistisch als de mensen die fulmineren tegen de moslims.

Ik zie weinig tot geen bedreiging vanuit de Islamwereld. Ze hebben geen Carrier Battle Groups.
Oud 21 april 2009, 17:38   #50
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mensen die zitten te fulmineren tegen het VB zijn vaak even simplistisch als de mensen die fulmineren tegen de moslims.
Er is een verschil tussen fulmineren tegen een doctrine en tegen mensen.

Citaat:
Ik zie weinig tot geen bedreiging vanuit de Islamwereld. Ze hebben geen Carrier Battle Groups
U ziet geen enkele bedreiging ? Kijk maar eens wat de iSSlamwereld reeds zonder Carrier Battle Groups in onze eens vrije westerse landen hebben bereikt. Ik moet er wel bij zeggen dat zonder de steun van zogenaamde 'verdraagzamen' (islamofobiebestrijders) onder ons het de iSSlamwereld nooit zou zijn gelukt zo ver te geraken.

Amerikaanse minister van buitenlandse zaken Condoleezza Rice: ISSlam is a peacefull and tolerant religion. We cannot say anything else because we have "friends" in the middle east (wij zijn afhankelijk van de olie in het midden oosten) Zij verkopen hun ziel voor olie aan iSSlam net zoals de klaplopers van politici en regeringsleiders in de EU

http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867

Laatst gewijzigd door smiley : 21 april 2009 om 17:48.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 17:38   #51
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De man zei een tijdje geleden iets wat bij mij is bijgebleven:

Kijk eerst naar jezelf, en verbeter jezelf. Kritiek leveren is makkelijk.

Overal op dit forum wordt gefulmineerd tegen de Islam. Dit is pure masturbatie. Nee, ik heb het niet voor die gestagneerde transportgoederencultus, maar waarom erop zitten klagen? Wordt men er beter van?
Moet heerlijk aanvoelen, zo kakken op de Islam en je eigen kleinburgerlijk, bekrompen leventje verheerlijken. Geeft vast een enorme kick.
Geeft bovendien ook wat kleur aan een hol leventje.

Dit is gecultiveerd roddelen. Jeweetwel, wat BSO-meisjes doen achter elkaars ruggen.

Je moet trouwens nog steeds antwoorden waarom ik Filosoof enkel zo noem als het mij uitkomt.
Hij is een fetisjist in de meest Freudiaanse betekenis. Hij heeft een fetisjobject, en een Oedipuscomplex.
Ik ben niet zozeer anti-Islam. Ik ben pro-vrijheid. Als Islam en andere religies pro-vrijheid waren zou ik het toejuichen als ik een popidool zou toejuichen (bij wijze van spreken).

Nu over Filosoof, hij is apologeet voor zo'n beetje alle rassen en religies, en dus zeker niet een fetisjist. Volgens mij ben je daar iets te kort voor op het forum.
Oud 21 april 2009, 17:41   #52
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
De combinatie tussen de datum en het gebeuren vind ik wel leuk.
Inderdaad zeg. Op die datum kwam Swiebertje voor het eerst op de Nederlandse TV. Die was wel grappiger dan de Iraanse president moet ik zeggen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 17:44   #53
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Op 12 juni zijn er presidentiele 'verkiezingen' in Iran en hopelijk wordt die aap voorgoed met pensioen gestemd.
Ik las ergens dat zowat de enige redenen waarom hij nog populair is en mogelijk herverkozen zou kunnen worden (onduidelijk op dit moment) juist zijn buitenlandse politiek is, vooral dan zijn hardnekkige verdediging van Iran's standpunt rond het nuclaire geschil. Het feit dat hij er een paar heeft doen weglopen zal hem waarschijnlijk ook alleen maar populairder maken in eigen land.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 17:48   #54
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is een verschil tussen fulmineren tegen een doctrine en tegen mensen.

U ziet geen enkele bedreiging ? Kijk maar eens wat de iSSlamwereld reeds zonder Carrier Battle Groups in onze eens vrije westerse landen hebben bereikt.
Wat heeft die godsdienst hier gedaan?

Voor zo ver dat ik weet getuigt de aanwezigheid van grote groepen alloctone lompenproleten niet van de kwaadaardigheid van de Islam.

Ten eerste gaat het om andere allochtonen dan alleen moslims.

Ten tweede gaat het hier over de boeren en arbeiders. Een rasechte Vlaamsche Johny kan, na nuttigen ener vat, even veel of meer schade aanrichten, en hij gaat even hard "bokken" op homo's.

Ten derde gaat het hier over een botsing tussen een complex en een simpel maatschappijmodel, en botsende paradigma. Plebejers hebben altijd de neiging om zich degoutant te gedragen - - neem maar het vakantiegedrag van Europese plebejers: bakken in de zon, s'nachts zuipen en eten bij de McDo.

Ten vierde hebben die mensen (op enkele cellen na) geen ideologie. Het zijn everzwijnen. Als je een everzwijn bij je thuis loslaat, is het niet zijn schuld dat je koelkast leeg is. Het varkentje valt misschien al bij al goed mee, maar het weet niet hoe zich bij jou thuis te gedragen.
Oud 21 april 2009, 17:48   #55
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik ben niet zozeer anti-Islam. Ik ben pro-vrijheid. Als Islam en andere religies pro-vrijheid waren zou ik het toejuichen als ik een popidool zou toejuichen (bij wijze van spreken).

Nu over Filosoof, hij is apologeet voor zo'n beetje alle rassen en religies, en dus zeker niet een fetisjist. Volgens mij ben je daar iets te kort voor op het forum.
Daar ben je weer met je vrijheid. Vrijheid om te kiezen tussen McDo en Quick?

Filo heeft een obsessie met de nazi's en heeft een Oedipuscomplex waarbij hij niet wil dat iets identieks ooit zal gebeuren. Meer niet.

Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 21 april 2009 om 17:52.
Oud 21 april 2009, 17:51   #56
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik las ergens dat zowat de enige redenen waarom hij nog populair is en mogelijk herverkozen zou kunnen worden (onduidelijk op dit moment) juist zijn buitenlandse politiek is, vooral dan zijn hardnekkige verdediging van Iran's standpunt rond het nuclaire geschil. Het feit dat hij er een paar heeft doen weglopen zal hem waarschijnlijk ook alleen maar populairder maken in eigen land.
Veel mensen zijn het beu hoe het westen steeds binnen komt gevallen en hun consumerisme en valse vrijheid overal wil neerplanten.

A-jad is misschien een fanaticus, maar hij geeft hoop aan the wretched of the Earth.
Oud 21 april 2009, 17:51   #57
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Vrijheid zonder rechtvaardigheid leidt tot slavernij.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 17:51   #58
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar ben je weer met je vrijheid. Vrijheid om te kiezen tussen McDo en Quick?
Of, om zelf een concurrent te starten. Maar u draait rond de pot. En bovendien hebt u boter op het hoofd. U vindt het erg wanneer men religies, en vooral Islam, bekritiseert, maar u hebt zelf geen moeite andere mensen een complex aan te praten.
Oud 21 april 2009, 17:52   #59
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Vrijheid zonder rechtvaardigheid leidt tot slavernij.
Wat is rechtvaardigheid?
Oud 21 april 2009, 17:54   #60
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is rechtvaardigheid?
Minimalisering van het lijden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be