Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2009, 02:36   #9641
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

symetrische collapse ?? Dit stond nog overiend aan één zijde van een toren:

Iron workers zijn hier bezig met het doorsnijden van staal

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 april 2009 om 02:36.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2009, 02:42   #9642
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hier nog een goede foto van ironworkers die staal doorsnijden . Geen snedes die door thermiet gemaakt zijn dus.

Het thermiet verhaal staat overigens haaks op de 'alle beton tot stof verpulverd ' theorie
Oud 23 april 2009, 23:13   #9643
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

Hier nog een goede foto van ironworkers die staal doorsnijden . Geen snedes die door thermiet gemaakt zijn dus.

Het thermiet verhaal staat overigens haaks op de 'alle beton tot stof verpulverd ' theorie
De foto's van stalen kolommen al gezien die Gordon Ross laat zien in z'n bespreking? Typisch het effect dat men in controlled demolitions verkrijgt.

Maar of dat hier nu 10 of 100 keer gepost wordt, het zal u toch niet boeien.

Uw uitlating over thermiet klopt trouwens niet, niemand beweert dat het ENKEL thermiet is. En men spreekt trouwens over thermiet op nanoschaal wat voor een explosie kan zorgen.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 10:03   #9644
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
De foto's van stalen kolommen al gezien die Gordon Ross laat zien in z'n bespreking? Typisch het effect dat men in controlled demolitions verkrijgt.

Maar of dat hier nu 10 of 100 keer gepost wordt, het zal u toch niet boeien.

Uw uitlating over thermiet klopt trouwens niet, niemand beweert dat het ENKEL thermiet is. En men spreekt trouwens over thermiet op nanoschaal wat voor een explosie kan zorgen.
o ja die futuristische thermiet en futuristische explosieven mag ik eens goed lachen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 12:22   #9645
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
o ja die futuristische thermiet en futuristische explosieven mag ik eens goed lachen
U weet het misschien niet, maar nano-technologie is al minstens 4 eeuwen oud. Maar doe gerust, iets zinnig komt er toch niet uit bij u.

Laatst gewijzigd door Akufen : 24 april 2009 om 12:22.
Oud 24 april 2009, 12:40   #9646
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet het misschien niet, maar nano-technologie is al minstens 4 eeuwen oud. Maar doe gerust, iets zinnig komt er toch niet uit bij u.
En hoe oud is onzichtbaarheids-technologie al?
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 15:52   #9647
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
En hoe oud is onzichtbaarheids-technologie al?
Officieel toch al enkele jaren.

Maar de meest logische plek om de explosieven te plaatsen was niet alleen uit het zicht maar ook bereikbaar zonder dat men dit zou opmerken.
Oud 24 april 2009, 17:19   #9648
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar de meest logische plek om de explosieven te plaatsen was niet alleen uit het zicht maar ook bereikbaar zonder dat men dit zou opmerken.
10 tot 100 Ton per toren, op paletten, en dat valt niet op?
Neem 500 kg per pallet.

Dus 20 tot 200 paletten die daar ergens staan te staan, verbonden met detonation cord, en geen kat die er iets van zegt?

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 april 2009 om 17:19.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 18:40   #9649
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
10 tot 100 Ton per toren, op paletten, en dat valt niet op?
Neem 500 kg per pallet.

Dus 20 tot 200 paletten die daar ergens staan te staan, verbonden met detonation cord, en geen kat die er iets van zegt?
Goh welk deel van m'n vorige reply hebt u niet begrepen?
Oud 24 april 2009, 19:16   #9650
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Onlangs had ik een meeting met een HR Manager van een zéér bekende firma in Europa.

Tijdens ons gesprek bespraken we o.a. de crisis en de invloed van Amerika en zijn president hierop. We kwamen tot de conclusie dat Obama toch wel een positieve impuls gaf aan de perceptie over de economie bij het grote publiek.

Mijn gesprekspartner maakte zich op een bepaald moment de volgende bedenking: "Nog een geluk dat Bush het niet meer voor het zeggen heeft, of hij kon weer beginnen spelen met vliegtuigen en hoge gebouwen om een nieuwe oorlog te kunnen starten".

Dit om maar aan te tonen dat mensen uit alle lagen van onze samenleving beginnen te beseffen welke vuile spelletjes er achter onze rug gespeeld worden.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 19:48   #9651
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Onlangs had ik een meeting met een HR Manager van een zéér bekende firma in Europa.

Tijdens ons gesprek bespraken we o.a. de crisis en de invloed van Amerika en zijn president hierop. We kwamen tot de conclusie dat Obama toch wel een positieve impuls gaf aan de perceptie over de economie bij het grote publiek.

Mijn gesprekspartner maakte zich op een bepaald moment de volgende bedenking: "Nog een geluk dat Bush het niet meer voor het zeggen heeft, of hij kon weer beginnen spelen met vliegtuigen en hoge gebouwen om een nieuwe oorlog te kunnen starten".

Dit om maar aan te tonen dat mensen uit alle lagen van onze samenleving beginnen te beseffen welke vuile spelletjes er achter onze rug gespeeld worden.
Niet met hem gesproken over de snelheid en drive waarmee Obama de VS in een stalinistische dictatuur aan het veranderen is ?
Change? You bet.
Alleen, de massa gaat nogal schrikken eens ze doorhebben w�*t Obama's change nu juist inhield.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 19:59   #9652
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die foto's heb ik nog niet gezien of zijn mij nog niet opgevallen.
Oud 24 april 2009, 20:03   #9653
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Die foto's heb ik nog niet gezien of zijn mij nog niet opgevallen.
http://video.google.com/videoplay?do...&q=gordon+ross

Op 8 minuten
Oud 24 april 2009, 20:05   #9654
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goh welk deel van m'n vorige reply hebt u niet begrepen?

Het heeft volgens mij niets te maken met begrijpen, (hoe stom kan je werkelijk zijn?) eerder niet willen begrijpen.
Ik merk dat hij hierboven voor de zowat 50ste keer afkomt met z'n "detonation cord".
Nu, gedurende de gehele 9/11 topic zijn er minstens 5 die ik geteld heb (democratsteve, lezer, lex blanca, ikzelf en ik geloof heftruck) die hem hebben gewezen op het feit (met links) dat cordless detonatie commercieel wordt gebruikt en er firma’s zijn die er reclame voor maken op hun site.
Volgens mij leest hij daar gewoon snel overheen en bant het vervolgens uit z’n geheugen.
Het is een feit, wil je vandaag nog steeds de officiele 9/11 theorie geloven ben je verplicht jezelf te verlagen tot een hersenloze, goedgelovige idioot van het zuiverste water. Er is geen andere mogelijkheid!
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 20:05   #9655
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat snap ik maar daarmee is het nog steeds geen springstof . Hoe fijner de deeltjes des te lager de kritische massa ligt. Bij een hele snelle reactie (explosie ) moet je het toch echt van druk hebben ,van een detonatie waarbij gas vrij komt .
Oud 25 april 2009, 01:17   #9656
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht

Het heeft volgens mij niets te maken met begrijpen, (hoe stom kan je werkelijk zijn?) eerder niet willen begrijpen.
Ik merk dat hij hierboven voor de zowat 50ste keer afkomt met z'n "detonation cord".
Nu, gedurende de gehele 9/11 topic zijn er minstens 5 die ik geteld heb (democratsteve, lezer, lex blanca, ikzelf en ik geloof heftruck) die hem hebben gewezen op het feit (met links) dat cordless detonatie commercieel wordt gebruikt en er firma’s zijn die er reclame voor maken op hun site.
Volgens mij leest hij daar gewoon snel overheen en bant het vervolgens uit z’n geheugen.
Het is een feit, wil je vandaag nog steeds de officiele 9/11 theorie geloven ben je verplicht jezelf te verlagen tot een hersenloze, goedgelovige idioot van het zuiverste water. Er is geen andere mogelijkheid!
Nu nog hitte en vliegtuigcrash bestendige remote controlled explosieven .

Dat iets commercieel gebruikt wordt en er reklame voor gemaakt is betekend nog niet dat het geschikt zou zijn om grote gebouwen mee neer te halen .
Een voorbeeld van een gebouw dat met behulp van cordless detonatie is neergegaan A.U.B.

Tot dus ver is het steeds alleen maar suggereren .
Oud 25 april 2009, 01:57   #9657
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Officieel toch al enkele jaren.

Weer compleet uit de context gerukt, het is opeens al overal op grote schaal toepasbaar om tonnen aan materiaal onzichtbaar te maken.
Oud 25 april 2009, 02:09   #9658
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Maar nu ben ik hier definitief weg.

De fanatieke believers van de inside job hypothese ontkennen zelfs de echtheid van zeer courante, duidelijk identificeerbare foto's, zoals die van het schroot van de twin towers.

Dat maakt elke ernstige, nuchtere discussie onmogelijk.
Inderdaad , want als er iets heel duidelijk afkomstig is van de torens dan is het wel het materiaal op die foto .
Zonder ook maar de geringste argumentatie ontkend 'Big slick' gewoon dat het om puin van de torens gaat.
Oud 25 april 2009, 11:10   #9659
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Weer compleet uit de context gerukt, het is opeens al overal op grote schaal toepasbaar om tonnen aan materiaal onzichtbaar te maken.
Die van u valt ook in briefkes denk ik hé?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht

Ja dat viel mij ook direct op. Maarja, ik heb niet de energie of de goesting om alle fouten in al z'n posts te blijven aanhalen. En nu is weer een nieuwe bij, "de paletten". Eens zien hoeveel keer we die gaan horen.

Laatst gewijzigd door Akufen : 25 april 2009 om 11:17.
Oud 25 april 2009, 18:00   #9660
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja , en dat is niet voor niets !!

Explosieven draadloos laten afgaan is niet moeilijk, dat kan al zo lang .
Toch kiest men bij het springen van gebouwen waarbij er erg veel ladingen worden gebruikt en nauwkeurige timing, voor detonatie cord. Het is nooit zo dat elke lading apart een ontvanger heeft (draadloos ) is !!

Det. cord wordt altijd gebruikt bij het springen van grote gebouwen .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be