![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Peter Mertens (PVDA) (20 tem 26 april) partijvoorzitter PVDA, boegbeeld, socioloog en lijsttrekker op de Europese lijst. Schreef recent een boek 'Open mensenmaat' |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Is de pvda een voorstander van een totaal wapenuitvoer verbod naar alle landen ook al hebben zij een links regime?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En de revoluties zullen dan uitgevoerd worden met patattenkanonnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat democratische revoluties een betere oplossing zijn dan geweldadige revoluties want dan komen de imperialistische legers en inlichtingendiensten zich er mee moeien. Ik een democratische revolutie u patattenkanon overbodig maakt! ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen zitten voor den teevee met McDo en Cola. Het patattenkanon is actueler dan ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Ik hoop van wel, zeker aan derde wereldlanden waar de mensenrechten nog immer zwaar met de voeten getreden worden en misdadige regimes als Noord-Korea en Myanmar,helaas krijgen die wel wapens uit China.
|
![]() |
![]() |