![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En ook dat er na miljoenen jaren ,gezien het opschuiven van de continenten wij hier terug één grote landmassa gaan verkrijgen... Pangea om precies te zijn,wat inhoudt dat er niet veel paradijslijks méér van onze huidige aarde gaar overschieten aangezien het binnenland veranderd in één grote woestijn ,en dit terwijl de kusten worden gegeseld door stormen... Om op Uw vraag terug te komen,hoevéél van die laten we maar zeggen honderden miljoenen planeten hebben qua leefbaarheid dezelfde proces doorgemaakt zoals wij hier op aarde.... Bitter weinig mijn beste... Citaat:
U wéét toch dat de grote droom van onze mensheid er in bestaat de ruimte te koloniseren... En denkt U ook niet dat diezelfde grote droom nét zo goed geldt voor diegenen die de ruimte al voldoende beheersen, en dat zijn wij dus niet... ![]() Dus mijn beste, als zij ooit komen,zal het niet zijn om vriendje te spelen,maar eerder om een nieuwe kolonie aan hun gebied toe te voegen.... Ze zijn immers technologisch sterker.... Wat zou het hun dan beletten om maar meteen iederéén te onderwerpen en zélf baas te gaan spelen.... Als ik hun was, ik zou geeneens twijfelen,direkt met de grove borstel erdoor,de rest van de overlevenden zullen zich wel schikken in hun lot... ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
De mensen maken steeds opnieuw de fout om de voorwaarden voor buitenaards leven op dezelfde lijn te stellen dan Aards leven (geen water, geen leven enz.). Enerzijds is dat normaal, we kennen immers enkel Aards leven, nl. koolstofgebaseerd, maar er kan in het heelal leven bestaan in de meest vreemde, absurde vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het feit dat dit nog niet gebeurd is, elke technologische vooruitgang op aarde is immers in zijn nadeel, kan slechts twee dingen betekenen: Ofwel zitten er werkelijk vredelievende bedoelingen achter, ofwel bestaan ze gewoonweg niet, toch niet hier in onze ruimtelijke buurt. Gezien tal van onweerlegbare getuigenissen van beroepspiloten en dito radar- en radioopnames van controletorens het bestaan van onbekende voorwerpen naar buiten brenegen, durf ik wel eens 'n gokje te wagen op de eerste assumptie, al heb ikzelf nog geen close encounter mogen ervaren. Citaat:
Er zal een tijd komen, waarin deze voorbijgestreefde machtsvormen zullen worden omgebogen naar mondiale integratie en samenwerking, door het spiritueel-intellectuele inzicht van de intrisieke verbondenheid van alle dingen, al zullen er wereldwijd nog wel een paar mottige dingen gebeuren, vooraleer het zover is. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() We zijn al onderworpen aan ET of buitendimensionele krachten (of wat je het ook wil noemen), alleen beseffen we het niet. Ze zijn zo slim om een controle uit te oefenen op een onzichtbare manier.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Dat er al tal van eeuwen samenwerkende bankfamilies zijn, die met hun financiele invloed heelder generaties koningen en presidenten aan de wereldse macht helpen en hierdoor de maatschappij sturen en controleren, daar kan ik best nog inkomen, maar buitenaardse hagedissen met een latex Bush-masker op hun schubbige reptielenkop, is me nét iets te veel van het goede, al sta ik open voor elke onderbouwing van een op het eerste zicht nogal vrij absurd idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Wel een mooie cirkelredenering, dat wel. Laatst gewijzigd door kiko : 27 april 2009 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
En, als het dan reptillians zouden blijken dan denk ik niet dat ze met een latex masker rondlopen, maar dat ze, zoals veel mensen zeggen, hun oorsprong vinden in andere realiteiten dan deze. En dan nog kunnen we niet alleen die zogenaamde reptillians met de vinger wijzen, want er zijn evenveel mensen die gretig mee met hun doen voor dat beetje macht. Nog een passende noot: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 27 april 2009 om 22:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan iedereen eens aanraden zich wat te verdiepen in wat
Richard Hoagland, Robert Dean, John Lear te vertellen hebben. Ik ben het met exodus eens wat hij vroeger al eens geopperd heeft. Het feit dat de mainstream media nu een ommedraai beginnen te maken en de massa geleidelijk aan wil informeren over het bestaan van buitenaardse intelligentie. Dat Mitchell zo dikwijls voorzichtig komt vertellen dat we niet alleen zijn, dat we bezocht zijn geweest in het verleden... De massa wordt eindelijk voorbereid op het grote nieuws dat niet langer kan onderdrukt worden: we zijn hier gewoonweg geplaatst als experiment door buitenaardse wezens. Meer en meer blijkt dat er kunstmatige constructies terug te vinden zijn op de maan en op Mars, waar er een paar honderdduizenden jaren terug leven moet geweest zijn. Liggen onze wortels daar? Verdiep u eens in wat Richard Hoagland, Dr. Tom Van Flandern, Robert Dean, John Lear te vertellen hebben (om er de meest academische uit te halen). Niet in een paar minuten, maar gans hun werk en alles wat over hen terug te vinden is op het web. Er bestaat geen twijfel meer over het bovenstaande. Dat duidt dan enkel op het volgende: het bestaan van buitenaardse intelligentie is geweten door een kleine elite (de NSA em MJ-12). Die intelligentie is hier geweest, en is mogelijks nog steeds op aarde, op de maan en wellicht Mars. David Ike en Pindar zouden het wel eens bij het rechte eind gehad kunnen hebben, maar Pindar zijn stijl van overbrengen heeft hem de das omgedaan...
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 28 april 2009 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() zo zo. Ik heb me enkele jaren geleden, naar aanleiding van Hoaglangs bewering over het gezicht van Mars, wat verdiept in die bewering. Wat heeft bij jou straddle de doorslag gegeven om je te overtuigen van het werkelijke bestaan van die structuren?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp u volkomen. En toch... zoals ik zopas gepost heb, het loont zeker de moeite van eens uitgebreid te bestuderen wat Dr Tom Van Flandern, Richard Hoagland, Robert Dean, John Lear en zelfs een Alex Collier te vertellen hebben. Dat reptielengedoe is m.i. niet meer zo dwaas indien hetvolgende bewezen kan worden (en we komen steeds doichter bij dat bewijs): het feit dat we mogelijks een product zijn van genetische manipulatie door een andere intelligentie die hier geweest is of mogelijks nog steeds aanwezig is (zelfs in de kringen waar de macht werkelijk ligt...). De kennis over onze herkomst is er, maar wordt onderdrukt. Zoveel is duidelijk. Maar waarom wordt die kennis onderdrukt? Om ons te controleren of om ons niet te schokkeren?
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Feit is zeker dat Nasa meer weet, maar er alles aan doet dat we het niet te snel te weten komen... waarom is dat? En stel je nu maar eens voor wat de impact is van het feit dat we van elders afkomstig zijn. Hier geplaatst door anderen??!!
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat beroemde beeldverslag "alien autopsie" is volgens Dean geen hoax, maar gebaseerd op bestaand werkelijk beeldmateriaal...
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() (off topic: http://www.youtube.com/watch?v=LlNXAoH-KEA. Heerlijk liedje over "vragen" en "antwoorden". Dutch Rap...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Hoe beoordeel je of wat je leest op het net of in de literatuur, correct is? Uiteindelijk leidt het lezen van bepaalde 'gekleurde' literatuur tot een zichzelf versterkende spiraal van (zelf)overtuiging. Heb je de critici ook gelezen? 2. Uiteindelijk blijkt er quasi altijd, als het erop aankomt, geen materieel bewijs te zijn. Hoe komt dat denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sub 1. Dat is mogelijk, ik heb mezelf die bedenking ook gemaakt. Er te veel over lezen kan inderdaad zelf overtuigend werken. Ik waak er nochtans over dat ik mij niet in die val laat trappen... Sub 2. Dat is heel eenvoudig: 2.a. Het bewijs en/of de toegang tot het bewijs kan onderdrukt worden door partijen die daar belang bij hebben. Als je weet dat we enkel en alleen kunnen voortgaan op het materiaal dat Nasa ons levert, wat nasa ons daadwerkelijk wil overhandigen en als nu toch blijkt - zoals door bepaalde wetenschappers onomstotelijk bewezen is- dat er geprutst wordt met bepaalde beelden door nasa (zoals eerder ook bevestigd door Donna Hare en Carol Rosen) 2.b. Bekijk eens wat deze academicus van formaat erover zegt: Tom Van Flandern; 3.c. Meer en meer bewijs wordt geleverd door o.a. Hoagland zelf, toch geen steenezel en steeds als wetenschapper / verslaggever betrokken geweest bij alle Apollo missies... Er zijn tal van anderen die met bewijzen afkomen... maar ja, het is niet de officiele stem van Nasa...
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over bewijzen voor "niet toevallige" structuren en constructies op maan en mars heb ik het dan.
![]() |