![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9681 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 ontwerper, die duidelijk persoonlijke motieven heeft, verkies je onvoorwaardelijk te geloven (en zijn beweringen naar eigen keuze te interpreteren overigens), maar de tientallen ingenieurs bij NIST, die gewoon hun werk doen, dat zijn blijkbaar allemaal idioten volgens jou. Fijn. Laatst gewijzigd door parcifal : 28 april 2009 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze er al op berekend waren . "They designd it with airplane crashes in mind " , meer niet . Waar komt het idee vandaan dat men toen in staat was de gebouwen zo te ontwerpen dat ze bij vliegtuigimpacts GEGARANDEERD zouden blijven staan? Er bestaat ook helemaal geen materiaal waaruit blijkt dat er inderdaad onderzoek is verricht om de torens plane crash bestendig te maken . Ook negeert u wat dezelfde ontwerpers gezegt hebben over de torens na 9/11 . " Ons ontwerp heeft er op 9/11 voor kunnen zorgen dat de torens niet direct instortte ,waardoor velen nog op tijd aan de dood konden ontsnappen" . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt gebouwen simpelweg niet bestand maken tegen grote vliegtuigen op een dergelijke snelheid :
Les Robertson : http://www.nytimes.com/2002/03/14/ny...pert-says.html "The buildings survived the impact of the Boeing 767 aircraft, an impact very much greater than had been contemplated in our design (a slow-flying Boeing 707 lost in the fog and seeking a landing field). Therefore, the robustness of the towers was exemplary. At the same time, the fires raging in the inner reaches of the buildings undermined their strength. In time, the unimaginable happened . . . wounded by the impact of the aircraft and bleeding from the fires, both of the towers of the World Trade Center collapsed." Laatst gewijzigd door atmosphere : 28 april 2009 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9684 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Buzz : 28 april 2009 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daar gaat het hier tenslotte over . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Qua snelheid,breedte en hoogte alvast niet veel verschil tegenover een 707, alleen weegt een 767 zwaarder bij maximaal toegelaten startgewicht,daar waar de 707 een hogere kruissnelheid behaald...... Maar dit betrof een binnenlandse vlucht,met weinig passagiers aan boord én allesbehalve volgetankt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9687 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bron (believersbron, dus laat je vooral niet afleiden door de inhoud) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hardnekkigheid rond 9/11 komt me over als een soort van traumaverwerking.
Onafhankelijk daarvan juich ik het toe dat de zaak tot op het bot wordt uitgezocht. Ik volg de discussie enigszins, maar kan geen conclusies trekken. Ikzelf heb die beelden gelukkig niet 300 keer door mijn 'strot' gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9690 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb het op de voet live gevolgd op tv
De disbelievers (die het toen niet zagen) ontkennen ter stelligste dat we al live zaten voor de impact van het tweede vliegtuig. Het was wel degelijk zo: ER werd al live gemeld: Er is zonet een vliegtuig in de WTC toren gevlogen! (je zou denken: dat is toch avondnieuws he?) Maar het was wss zo in kaart gezet dat we met eigen ogen het tweede vliegtuig live in het wtc zouden zien gaan. Ik vind het gewoon TE verdacht hoe het daar op de TV aan toe ging. Sommige getuigen dat in beeld kwamen leken wel heel goed hun tekst ingestudeerd te hebben. Moest men mij iets vragen die dag, ik zou in shock antwoorden en niet weten wat er mij overkomt. Daarbovenop, het vliegtuig dat voor het witte huis bestemd was... Geef nu toe? De impact in het pentagon, leek dat op een passagiersvliegtuig? En diezelfde dag wist men al dat Bin Laden er achter zat? Later, maanden later, zien we gedurig beelden van Bin Laden op tv paniek zaaien; Guantanamo is plots mogelijk Vervoer van VERDACHTE terroristen is mogelijk in Europa (tiens, europese landen mochten dat niet, maar Amerika dan weer wel) Landen volgen Amerika in oorlog tegen terrorisme (afghanistan etc) Het is gewoon OVERDUIDELIJK maarja, mensen zien nu eenmaal wat ze willen zien he? (en ja, dat kan je ook tegen mij zeggen) Maar ik kan nog steeds niet begrijpen waarom we dat 2e vliegtuig persé live moesten zien, en waarom WTC7 gewoon neerging zoals een controlled demolition door brand)
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 29 april 2009 om 02:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9692 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jaja, gelijk er bewijzen waren voor de WMD in Irak he, gho, tonnen!!!
En dan wast "ja maar de CIA heeft verkeerden intel gegeven"
![]() |
#9693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is het probleem men heeft naderhand toegegeven dat deze info idd verkeerd was ... geef nu eens bewijzen van een complot (volgens jou) van 9/11
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9694 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() waar heb ik gezegd feiten te hebben?
Ik zeg gewoon dat de live uitzending verdacht snel in elkaar geplakt was. En zo snel al een dader, ghoooo dien intel is "correct" op uurkes tijd.... Maar de wmd in irak, dat duurde maanden. Allez zie, van mijn part moogt gij geloven dat het geen inside job was he. Ik ben deze discussie gewoon vrij muug geworden, 't is pissen in de wind. Ik weet wat ik op die live uitzending gezien heb. Ik weet dat een AMERIKAANS OVERHEIDSGEBOUW niet instort door brand. En dan heb ik het niet over de towers. Ik weet da, maarja, ik ben nen ontoerekingsvatbare dommerik he ![]()
![]() |
#9695 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja dan houd de discussie op natuurlijk
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
no comment
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9696 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk man, gij uw mening, ik het mijn;
Ik heb de live uitzending gezien, en ja da was precies allemaal schoon gepland. (geplakt is mss het verkeerde woord)
![]() |
#9697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mooi voor jou ... het was inderdaad allemaal schoon gepland, door de terroristen en hun leiding en niet door anderen!
![]() |
![]() |
![]() |
#9698 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er is ook nog geen gebouw ingestort door brand. Nee, je bent iemand die blind een bepaalde groep van mensen geloofd omwille van je haat tov een kleine groep mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9699 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben niet blind, ik trek het in twijfel.
Overwegend dat het een inside job was. Je moet mij niet blind noemen omdat ik niet direct alles geloof wat ze mij wijsmaken. Er is zoveel tegenspraak omtrent dat 9/11 gedoe. Maar kijk, ik behoud mijn mening, desondanks de "debunks" die ik hier las. Toch mijn recht niet waar? Net zoals het uw recht is er anders over te denken. Ik ga er verder niet meer over in discussie. Mijn mening is duidelijk, die van jullie ook. Let it be! We are pissing against the wind!
![]() |
#9700 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lol echt een "believer" niewaar. En zo vriendelijk opeens, ik herriner mij nogtans de reactie waarbij hij vond dat we allemaal gelyncht mochten worden omdat we "Bush" steunden.
|
![]() |
![]() |