Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2004, 19:12   #361
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErTaN
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Wat heeft dat nu met racisme te maken?

Is Ertan een undercover Vlaamsblokker of is hij "the real thing"?
Die vraag ben ik vaker tegengekomen, althans een variant daarvan. Men vraagt zich af of ik een echte moslim ben van Turkse komaf of een extreem-rechtse kaaskop die allochtonen in een kwaad daglicht wil stellen. Laat ik voor eens en altijd duidelijk maken wie ik echt ben. Op de eerste plaats ben ik een echte moslim (een goede moslim wil ik mezelf niet noemen), op de tweede plaats ben ik etnisch gezien een 100% Turk (althans, voor zover ik weet) en pas op de laatste plaats ben ik qua nationaliteit een Nederlander, oftewel ik ben én moslim én Turk én Nederlander en wel in die volgorde. Vergelijk het maar met de drie-eenheid.
Maar ErTAn is vooral (..euh....) iemand die meestal na twee postings al van discussiefora verwijderd wordt, en die al veel te lang een gruwelijk plaatje als avatar heeft.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2004, 08:19   #362
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Bravo! Uw openheid van geest zal de dialoog zeker ten goede komen...

Voor een dialoog moet je met twee partijen zijn.
Het is voor iedereen duidelijk dat de, voor ons, andere partij achterlijk is en niet tot dialoog in staat...
Als ze de dialoog �*l zouden willen aangaan...

Iemand die dgl tekst als handtekening gebruikt moet wel zéér beschaafd zijn en bereid tot dialoog, dat is toch duidelijk:
Citaat:
we're tired of taking your shit and we ain't 'gonna take it no more
be prepared to fight and die so that we may be free and if you don't like it here
than pack your shit and leave
Planting bombs in planes
blowing up our ships
kill our kids and woman
find these dickless slobs
hang them by the scrotum
lets end the terrorism

You think yourself a god
would follow to the death
a spineless yellow faggot
a bunch of stinking slobs
hiding behind masks
show yourself 'ya maggot
[/quote]

Ik ben het praten al voorbij. Zo simpel is dat.
En het genuanceerd zijn ook. En ik scheer ze idd over dezelfde kam.
Als ik moet kiezen om �*l de slechten te houden voor die paar goei die er zijn, of ineens allemaal weg, wel dan ben ik bereid om die paar goei op te offeren. Zo'n culturele verrijking zijn ze nu ook weer niet.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2004, 09:19   #363
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Moslims hebben NIETS mee te bepalen over Nederlandse waarden en normen.
Er is geen enkele reden om de islamitische achterlijkheid maar 1 mm ruimte te geven in het Westen.
Moslims zijn totaal veridiote kuddebeesten die te dom en te angstig zijn om voor zichzelf te denken : het enige dat ze kunnen zijn achterlijke versjes van een pedofiele kamelendrijver afkwekken en elkaar door een vergedreven sociale controle idioot houden.
Moslims zijn dermate oenig dat ze niet eens doorhebben hoe belachelijk en primitief ze wel overkomen in het Westen.
De Westerse waarden en normen mogen geenszins gecontamineerd worden met de islam.
Bravo. Afgezien van het lachwekkende van de gehele situatie hier (... we worden wat in het ootje genomen zeg maar) blijft U het maar over "dialoog" hebben...
Een paar C130's om lieden zoals Ertan boven Islamitisch gebied uit te gooien zijn meer dan voldoende. Maar we kunnen ook wachten tot het hie Islamitisch gebied is, natuurlijk. Dan is dat meteen overbodig.
Allah is groot!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2004, 10:34   #364
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Bravo. Afgezien van het lachwekkende van de gehele situatie hier (... we worden wat in het ootje genomen zeg maar) blijft U het maar over "dialoog" hebben...
Een paar C130's om lieden zoals Ertan boven Islamitisch gebied uit te gooien zijn meer dan voldoende. Maar we kunnen ook wachten tot het hie Islamitisch gebied is, natuurlijk. Dan is dat meteen overbodig.
Allah is groot!
Inderdaad, Wanneer het over "homofobie" van Westerlingen gaat dan dialogeert Raf al heel wat minder. Dan staat hij lustig met de wet te zwaaien
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2004, 11:24   #365
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev

Allah is groot!
Inderdaad, Wanneer het over "homofobie" van Westerlingen gaat dan dialogeert Raf al heel wat minder. Dan staat hij lustig met de wet te zwaaien
Waar moet DAT in vredesnaam op slaan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2004, 12:22   #366
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO

Voor een dialoog moet je met twee partijen zijn.
Het is voor iedereen duidelijk dat de, voor ons, andere partij achterlijk is en niet tot dialoog in staat...
Als ze de dialoog �*l zouden willen aangaan...

Iemand die dgl tekst als handtekening gebruikt moet wel zéér beschaafd zijn en bereid tot dialoog, dat is toch duidelijk:
Citaat:
we're tired of taking your shit and we ain't 'gonna take it no more
be prepared to fight and die so that we may be free and if you don't like it here
than pack your shit and leave
Planting bombs in planes
blowing up our ships
kill our kids and woman
find these dickless slobs
hang them by the scrotum
lets end the terrorism

You think yourself a god
would follow to the death
a spineless yellow faggot
a bunch of stinking slobs
hiding behind masks
show yourself 'ya maggot
bert schreef:
Citaat:
Als u een beetje de moeite had gedaan om mijn bericht te lezen dan had u wel degelijk gelezen dat ik Filosoof ook een zeveraar vind.
Van uw vrienden moet je het hebben.
Oud 12 april 2004, 14:45   #367
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Bert(je) schreef :

Citaat:
Een beetje relativeren, is het toegestaan?
Zeker Bert !

Je antwoord kadert eigenlijk in de zo dikwijls genoteerde bemerking : de meeste Belgen kennen één brave, gezellige, beleefde allochtoon.
Als ik goed zoek vind ik misschien ook wel één brave, gezellige, beleefde Belg of Vlaming
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2004, 20:48   #368
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Bert(je) schreef :

Zeker Bert !

Je antwoord kadert eigenlijk in de zo dikwijls genoteerde bemerking : de meeste Belgen kennen één brave, gezellige, beleefde allochtoon.
Als ik goed zoek vind ik misschien ook wel één brave, gezellige, beleefde Belg of Vlaming
Het is duidelijk dat je niet echt houd van Vlamingen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2004, 22:35   #369
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Het is duidelijk dat je niet echt houdt van Vlamingen.
Ik schreef duidelijk
Citaat:
Belg of Vlaming
, géén onderscheid dus!
Oud 12 april 2004, 22:40   #370
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het is duidelijk dat je niet echt houdt van Vlamingen.
Ik schreef duidelijk
Citaat:
Belg of Vlaming
, géén onderscheid dus!
Dus je moet ze niet echt?
Oud 12 april 2004, 23:29   #371
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Proficiat aan mezelf,ik heb hier 25 pagina's haat en tegengesteldheid zitten lezen.
Hebben jullie ,langs beide zijden ! als volwassen mensen nu nog niet door dat haat ook haat oproept.
Er is veel criminaliteit,en dat kan alleen opgelost worden als onze politiekers en onze wetgevende macht hard ,maar ook doordacht optreden.
En inderdaad ,er is een evolutie in de europese landen aan de gang langs beide zijden.
De allochtonen vinden dat ze onderdrukt worden,geen werk vinden en dat ze in grote mate gediscrimineerd worden,is de oplossing van jullie jongeren dan stelen,overvallen,afkloppen van mensen die daar hellemaal niets mee te maken hebben(uiteraard zijn niet alle allochtonen het daar mee eens)maar den hoop boefjes groeit.
De autochtonen hebben lang begrip gehad vooral voor de soms andere(slechte) sociale omstandigheden waarin buitenlanders(al dan niet hier geboren)
hier leven.(geen werk,andere maatstaven,lage studies)
Maar ik denk dat in europa de maat stilaan vol geraakt,want het blijft niet bij straatcriminaliteit (denk maar aan madrid).
het extremisme bloeit op in europa en zijn lidstaten.
Maar volgens mijn bescheiden mening niet alleen door groepen van islamextremisten,maar ook steeds meer door groeiende groepen van ontevredenen van europese oorsprong,die het niet ingrijpen van hun respectieve regeringen aan het onderkennen zijn.
Als evolutie maar geen revolutie word.
Ik gun alle gasten in dit land een goed leven,maar dan moet men ons inlanders hetzelfde gunnen.

hoogachtend
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2004, 00:44   #372
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik schreef duidelijk , géén onderscheid dus!
Ik heb geen grote voorkeuren voor volkeren, wel voor individuen....
Oud 13 april 2004, 00:52   #373
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Proficiat aan mezelf,ik heb hier 25 pagina's haat en tegengesteldheid zitten lezen.
Hebben jullie ,langs beide zijden ! als volwassen mensen nu nog niet door dat haat ook haat oproept.
Er is veel criminaliteit,en dat kan alleen opgelost worden als onze politiekers en onze wetgevende macht hard ,maar ook doordacht optreden.
En inderdaad ,er is een evolutie in de europese landen aan de gang langs beide zijden.
De allochtonen vinden dat ze onderdrukt worden,geen werk vinden en dat ze in grote mate gediscrimineerd worden,is de oplossing van jullie jongeren dan stelen,overvallen,afkloppen van mensen die daar hellemaal niets mee te maken hebben(uiteraard zijn niet alle allochtonen het daar mee eens)maar den hoop boefjes groeit.
De autochtonen hebben lang begrip gehad vooral voor de soms slechte sociale omstandigheden waarin buitenlanders(al dan niet hier geboren)
hier moesten leven.
Maar ik denk dat in europa de maat stilaan vol geraakt,want het blijft niet bij straatcriminaliteit (denk maar aan madrid).
Maar volgens mijn bescheiden mening niet alleen door groepen van islamextremisten,maar ook steeds meer door groeiende groepen van ontevredenen van europese oorsprong,die het niet ingrijpen van hun respectieve regeringen aan het onderkennen zijn.
Ik gun alle gasten in dit land een goed leven,maar dan moet men ons inlanders hetzelfde gunnen.

hoogachtend
Goed zo!!
Nu nog oorzaaak en gevolg: 't zijn die ander
Oud 13 april 2004, 11:08   #374
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
De autochtonen hebben lang begrip gehad vooral voor de soms slechte sociale omstandigheden waarin buitenlanders(al dan niet hier geboren)
hier moesten leven.

hoogachtend
Goed zo!!
Nu nog oorzaaak en gevolg: 't zijn die ander
Inderdaad zijn het die andere , wij waren hier eerst
Oud 13 april 2004, 11:35   #375
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik heb geen grote voorkeuren voor volkeren, wel voor individuen....
Maar die komen dan toevallig uit dezelfde groep dan? Geen grote voorkeuren maar wel voorkeuren dus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be