![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iemand die dgl tekst als handtekening gebruikt moet wel zéér beschaafd zijn en bereid tot dialoog, dat is toch duidelijk: Citaat:
Ik ben het praten al voorbij. Zo simpel is dat. En het genuanceerd zijn ook. En ik scheer ze idd over dezelfde kam. Als ik moet kiezen om �*l de slechten te houden voor die paar goei die er zijn, of ineens allemaal weg, wel dan ben ik bereid om die paar goei op te offeren. Zo'n culturele verrijking zijn ze nu ook weer niet.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar C130's om lieden zoals Ertan boven Islamitisch gebied uit te gooien zijn meer dan voldoende. Maar we kunnen ook wachten tot het hie Islamitisch gebied is, natuurlijk. Dan is dat meteen overbodig. Allah is groot! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand die dgl tekst als handtekening gebruikt moet wel zéér beschaafd zijn en bereid tot dialoog, dat is toch duidelijk: Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#367 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Staatssecretaris
|
![]() Proficiat aan mezelf,ik heb hier 25 pagina's haat en tegengesteldheid zitten lezen.
Hebben jullie ,langs beide zijden ! als volwassen mensen nu nog niet door dat haat ook haat oproept. Er is veel criminaliteit,en dat kan alleen opgelost worden als onze politiekers en onze wetgevende macht hard ,maar ook doordacht optreden. En inderdaad ,er is een evolutie in de europese landen aan de gang langs beide zijden. De allochtonen vinden dat ze onderdrukt worden,geen werk vinden en dat ze in grote mate gediscrimineerd worden,is de oplossing van jullie jongeren dan stelen,overvallen,afkloppen van mensen die daar hellemaal niets mee te maken hebben(uiteraard zijn niet alle allochtonen het daar mee eens)maar den hoop boefjes groeit. De autochtonen hebben lang begrip gehad vooral voor de soms andere(slechte) sociale omstandigheden waarin buitenlanders(al dan niet hier geboren) hier leven.(geen werk,andere maatstaven,lage studies) Maar ik denk dat in europa de maat stilaan vol geraakt,want het blijft niet bij straatcriminaliteit (denk maar aan madrid). het extremisme bloeit op in europa en zijn lidstaten. Maar volgens mijn bescheiden mening niet alleen door groepen van islamextremisten,maar ook steeds meer door groeiende groepen van ontevredenen van europese oorsprong,die het niet ingrijpen van hun respectieve regeringen aan het onderkennen zijn. Als evolutie maar geen revolutie word. Ik gun alle gasten in dit land een goed leven,maar dan moet men ons inlanders hetzelfde gunnen. hoogachtend |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |