![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Er is een hoop oud vinyl dat commercieel niet interessant is om op CD te zetten voor de grote platenmaatschappijen.
Gelukkig zijn er hobbyisten die uit liefde voor die muziek het digitaliseren en het dan 'illegaal' verder verspreiden. ik heb niet het gevoel dat ik iets slechts doe als ik dergelijke muziek download die niet meer te koop is. Integendeel: ik help mee om een deel van onze muziekcultuur te redden van de vergetelheid veroorzaakt door platte commercieële kapitalistische belangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
4) Mensen zonder veroordeling mogen bestraffen in een blanco cheque. Als je mensen wil straffen zul je ze gewoon moeten veroordelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() De muziek, film en gamingindustrie maken nog steeds winst. Dat ze stoppen met zagen. Businessmodel aanpassen aan nieuwe technologieen of oprotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Net alsof je ogenblik zou stoppen met downloaden vanaf het ogenblik dat ze geen winst meer zouden maken. Alle excuses zijn goed, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen excuus nodig. Ik beschouw het downloaden niet als een misdrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik wel, maar regels zijn er om gebroken te worden. Als ik ten alle tijden alle media tot mijn beschikking heb, moet ik dan echt willekeurige slechte films op TV kijken tussen de reclames door of het halve land afzoeken tot ik iemand gevonden heb die die en die CD nog verkoopt zodat ik dat ene nummertje kan luisteren? Downloaden is gewoon verschrikkelijk gemakkelijk, perfect voor luie mensen. Bovendien krijg je vaak ook nog eens kwaliteit, geen lawaaiïge anti-piraterij reclames, geen muziek die vervangen is door een goedkoper nummer wegens een ruzie om de rechten. En dat terwijl het best kan, een bussinessmodel waarin mensen winst maken op gemakkelijk beschikbare en goedkope media, maar ook de industrie is lui, en downloaders aanklagen is gewoon veel makkelijker.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Businessmodel aanpassen of oprotten. Er zijn er die dat door hebben en daar succesvol op inspelen (iTunes? Steam?). Het geklaag komt zoals gewoonlijk weer van mediaproducenten die dat niet door hebben en verwachten dat de wereld zomaar aan hun voeten komt liggen. Concurrentie is leuk. Jammer dat de verliezers weer steen en been klagen en iedereen daarvan 't slachtoffer moet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie het Europa graag proberen. Want dat gaat een enorme mislukking worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Als ik dan nog een uitgeverij gek genoeg krijg om dit te publiceren, kan het geld binnenstromen. Eens kijken, met wat zou ik beginnen ? The Lord of the Rings, of The Da Vinci Code ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Toegegeven, The Da Vinci Code was niet zo super, Angels & Demons is veel beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |