![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij is ook een slachtoffer, steenezel. 3000 jaar geleden zou hij op de ritueeltafel van een Afrikaanse shamaan gelegen hebben, nu pakt de maatschappij het met Het Laagste Nieuws-inquisitie aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen slachtoffer om het feit dat hij drugs nam; da's zn eigen verantwoordelijkheid, maar wel de algemene massale afkeuren en verwijten, en de kans terug geschrapt te worden door de wielerbond ofzo. Enkel de rechtbank heeft hem te sanctionneren.
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() En op de sociale ladder klimmen en succes hebben staat in Vlaanderen gelijk aan nazi-collaboratie. Neen, Tom mag uiteraard geen drug gebruiken die geassocieerd wordt met prestige, verfijning van de zintuigen, individualisme en overwinning. Vlaanderen wil dat hij met Marina en Jeannineke Duvelkes gaat drinken op de Waregemse koerse tot hij zijn lever moet uitkotsen op dit kutland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Op een paar nonnen na laat elke mens zich wel eens gaan. Als je een heel jaar als een asceet moet leven in functie van je sport, is het toch niet zo verwonderlijk dat je op sommige momenten ook wel eens bandeloos wil genieten? Een mens is doorgaans niet gemaakt voor de pure ascese. Recente foto's van oud-tennisser Jewgeni Kafelnikow gezien? 't Is geen zicht natuurlijk, maar als je twintig jaar op een dieet wordt gezet van gezonde slaatjes, af en toe een deegsliert en steriele sportdrankjes wil je toch eindelijk ook eens genieten van het culinaire genot dat dit leven te bieden heeft, lijkt me. Of het genot van een snuifje wit poeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Te veel geld, te weinig hersens.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De man kan beter fietsen dan iemand van jullie hier iets kunnen doen. Bereik eerst zijn niveau, ga dan klagen.
Altijd dat geklaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() je moet begrijpen dat wielrennen een zaak is van staatsbelang in Vlaanderen
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach, ja. Hij had een 'black out' Even vergeten. Dat kan je krijgen van Aspirine, neem ik aan. Laatst gewijzigd door hurricane : 10 mei 2009 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Links = voorstander van drugs. De rekening is snel gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nee zeggen. Simpel.
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ook de VRT-sportdienst heeft daar een handje van weg: "niet de wielrenner die doping gebruikt is schuldig, wel het publiek dat teveel eist van de wielrenners", wat onzin is natuurlijk: het publiek verwacht niet dat de wielrenners tegen 36/u Alpe d'huez opklimmen, vroeger reden ze tegen 27/u naar boven en de koers was even spannend, en juist dat willen de toeschouwers: spanning. Een snelle koers is niet noodzakelijk een spannende koers.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 10 mei 2009 om 19:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar beweer ik dat ??
![]() |
#37 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() "decadent" heeft voor veel mensen trouwens een ietske andere betekenis als voor u ze. Een orgie waar met eten gesmeten wordt, dát is decadent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ben al op vele avonden geweest met verschillende andere bedrijfsleiders, en de coke was buitensporig voorhanden. Coke is lekker trouwens. Niet te veel want dan gaat je neus bloeden. En uw hartslag gaat door het dak. Voor de rest mega plezant. Vooral als je van nature iets meer verlegen bent. ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft uiteindelijk niet erg veel met sport te maken. Hij gebruikt geen middel om rapper te rijden en op oneerlijke manier zijn concurrenten te verslaan (daar zijn wel andere producten voor). Hij gebruikt een bij wet verboden roesmiddel en weet duidelijk niet hoe daarmee om te gaan. Net als tal van andere mensen die al dan niet met bepaalde hulpverlening proberen om uit die spiraal te raken, alleen heten die niet Boonen en staan ze niet in de spotlights.
Onverantwoord omgaan met drugs en alcohol zijn sociale problemen. |
![]() |
![]() |