![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nou ja, het eigen repertoire van de artiesten is vooral Nederlands, maar als de toppers zingen ze vooral covers, ook zat Engelstalig repertoire. Blijft het feit staan dat je een punt hebt, mensen denken vaak beter te scoren door in het Engels te zingen, terwijl er toch echt ook te scoren is op eigenheid en onverstaanbaarheid van je slechte teksten.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 13 mei 2009 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Dat zingen in het Engels vind ik ook helemaal niks. Men had beter Spinvis daarheen kunnen sturen. Mooie, originele en nederlandstalige muziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() begrijpelijk, allemaal mannen in uniform
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal akkoord! Ik herinner me nog mijn kindertijden waar ik elk jaar naar Eurosong keek. Met de Abba, Johnny Logan, Buck Fizz, Corinne Hermès en zelfs "onze" Sandra Kim maar nu.....................dat trekt op niets meer. Het liedje van Urban Trad van enkele jaren geleden - "Sanomi" - vond ik wel uitstekend maar dat blijft nu een uitzondering in de huidige Eurosong-uitzendingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. "Waterloo" van Abba, "Hold me now" van Johnny Logan, "J'aime la vie" van Sandra Kim, "Ein Bisschen Friede" van Nicole, "Poupée de cire poupée de son" van France Gall..........................Zo'n liedjes zijn wel in de geesten gebleven maar die dateren ook van de oude Eurosong-generatie. Die van de huidige generatie zijn daarentegen zeer snel vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het wel grappig: natuurlijk kijk ik niet naar die troep, maar ik heb wel regelmatig voorbijgezapt.
Daardoor kon ik het leuke nummer van Hadise zien, en ook het beschamende dingetje van Copycat... bij het israelische ding ben ik weggezapt en ik heb montenegro of zo ook even voorbij zien flitsen. Zever dus. Alleen Hadise vond ik leuk (van degene die ik voorbij had zien zappen). Lijkt zo'n beetje op die andere Argentijnse/Turkse... heupwiegende madam.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 mei 2009 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil Belgie ooit een kans maken zou men Laïs moeten sturen, prachtige stemmen en muziek die aanslaat in de voormalig oost europese landen al moeten de dames zelf wel zin hebben natuurlijk... langs de andere kant zal door die televoting belgie nooit kans maken of men moet eventueel probereen met Hadise bvb (heb je toch de stemmen van al de turken)
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Om van de roze tank die op het podium stond nog maar te zwijgen.
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Zojuist op de radio gehoord: de ledverlichting in de pakken van de heren toppers doet het niet goed. Ze zullen nu doodnormale glitterpakken moeten dragen tijdens de halve finale. Nu zijn we dus echt gedoemd hè...
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dan volgend jaar 2 kandidaten sturen: Vlaanderen geeft 12 punten aan Wallonië en Wallonië geeft 12 punten aan Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |