Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2009, 23:16   #81
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ge onderschat de fantasie van die mensen.
In het geheel niet. Ik kijk er dan ook helemaal niet van op dat zij dit soort achterlijke primitieve gebruiken overgenomen hebben om er één of andere vorm van pervers genot aan te ontlenen. Voor mijn part naaien die SM'ers elkanders aars ook dicht en pijpen ze elkanders bolussen en weet ik met wat voor andere perversiteiten ze op de proppen mochten komen. Mij niet gelaten zolang het volwassenen betreft die dit vrijwillig doen, dit in tegenstelling tot het oorspronkelijke gebruik van het dichtnaaien van vagina's waar minderjarigen tot gedwongen worden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 23:17   #82
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Misschien moet Sus Iratus zijn eerste posts in deze thread nog eens herlezen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Omdat het dichtnaaien van vagina's nu eenmaal niet tot de autochtone tradities behoort. En dan moet dit kwalijke verschijnsel logischerwijze een geïmporteerd gebruik zijn dat meegebracht is door, u raadt het al, immigranten. Derhalve volkomen terecht hier in "Immigratie & Integratie" gepost.
Citaat:
Niet in de hoop dat het om een allochtoon gaat, maar 100% zeker wetend dat het om een allochtoon gaat.

Of heeft u wellicht weet van eeuwenoude Vlaemsche, autochtone gebruiken die het dichtnaaien ener vagina propageren?
Je bochtenwerk daarna om te verdoezelen dat je de link in de opneningspost niet eens had aangeklikt, maar gewoon op de titel was voortgegaan is alvast indrukwekkend.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 23:18   #83
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Rustig maar, lieverd. Je hoeft je niet zo op te winden. Straks krijg je nog een ataque.
Dat zou u vast héél erg vinden, he? Waarschijnlijk net zo erg als ik het zou vinden mocht u er opeens niet meer zijn.
Oud 16 mei 2009, 23:19   #84
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht

Je bochtenwerk daarna om te verdoezelen dat je de link in de opneningspost niet eens had aangeklikt, maar gewoon op de titel was voortgegaan is alvast indrukwekkend.
En HOOGST vermakelijk!
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 23:34   #85
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Omdat het dichtnaaien van vagina's nu eenmaal niet tot de autochtone tradities behoort. En dan moet dit kwalijke verschijnsel logischerwijze een geïmporteerd gebruik zijn dat meegebracht is door, u raadt het al, immigranten. Derhalve volkomen terecht hier in "Immigratie & Integratie" gepost.
Citaat:
Niet in de hoop dat het om een allochtoon gaat, maar 100% zeker wetend dat het om een allochtoon gaat.

Of heeft u wellicht weet van eeuwenoude Vlaemsche, autochtone gebruiken die het dichtnaaien ener vagina propageren?
Spuit 11 geeft ook modder...

Wat nou bochtenwerk? Ik sta nog steeds volmondig achter deze uitspraken, los van het feit of ik al dan niet op dat linkje heb geklikt.
Maar, bij het nalezen van het tweede bericht van mij dat u citeert, zie ik nu pas dat een belangrijk woord is weggevallen, en wel het woord "gebruik". De correcte zin zou dan als volgt luiden: Niet in de hoop dat het om een allochtoon gaat, maar 100% zeker wetend dat het om een allochtoon gebruik gaat.
Hoe dan ook is en was er niets discrimerends of racistisch aan deze uitspraken van mij, en dáár gaat het me om. De voor links zo zaligmakende multicul niet onderschrijven, staat voor hen meteen gelijk aan racisme, en dat is onzin natuurlijk.
Oud 16 mei 2009, 23:35   #86
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het geheel niet. Ik kijk er dan ook helemaal niet van op dat zij dit soort achterlijke primitieve gebruiken overgenomen hebben om er één of andere vorm van pervers genot aan te ontlenen. Voor mijn part naaien die SM'ers elkanders aars ook dicht en pijpen ze elkanders bolussen en weet ik met wat voor andere perversiteiten ze op de proppen mochten komen. Mij niet gelaten zolang het volwassenen betreft die dit vrijwillig doen, dit in tegenstelling tot het oorspronkelijke gebruik van het dichtnaaien van vagina's waar minderjarigen tot gedwongen worden.
Citaat:

Enne Koen Arousseau zou dus allochtoon zijn of onder allochtone invloed staan? (zoek eens 'infibulatie' op en wat de Romeinen erover schreven)

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2009 om 23:42.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 23:46   #87
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spuit 11 geeft ook modder...

Wat nou bochtenwerk? Ik sta nog steeds volmondig achter deze uitspraken, los van het feit of ik al dan niet op dat linkje heb geklikt.
Maar, bij het nalezen van het tweede bericht van mij dat u citeert, zie ik nu pas dat een belangrijk woord is weggevallen, en wel het woord "gebruik". De correcte zin zou dan als volgt luiden: Niet in de hoop dat het om een allochtoon gaat, maar 100% zeker wetend dat het om een allochtoon gebruik gaat.
Hoe dan ook is en was er niets discrimerends of racistisch aan deze uitspraken van mij, en dáár gaat het me om. De voor links zo zaligmakende multicul niet onderschrijven, staat voor hen meteen gelijk aan racisme, en dat is onzin natuurlijk.
Je maakt jezelf totaal belachelijk. Mij niet gelaten hoor, nu weet ik meteen welk vlees ik in de kuip heb. En ik ben blij dat je - ook al is het tussen de lijnen - toegeeft dat je de link niet hebt aangeklikt.

Straks ga je me nog wijsmaken dat het verwijderen van teelballen, wegsnijden van tepels, in twee snijden van de tong, ... allemaal allochtone gebruiken zijn.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 23:57   #88
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Enne Koen Arousseau zou dus allochtoon zijn of onder allochtone invloed staan? (zoek eens 'infibulatie' op en wat de Romeinen erover schreven)
1) lees mijn bericht dat hierboven staat.
2) Ik ken geen Koen Arousseau dus kan daar verder geen uitspraken over doen.
Oud 17 mei 2009, 00:11   #89
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je maakt jezelf totaal belachelijk. Mij niet gelaten hoor, nu weet ik meteen welk vlees ik in de kuip heb. En ik ben blij dat je - ook al is het tussen de lijnen - toegeeft dat je de link niet hebt aangeklikt.
Ik heb die link wel aangeklikt. En tevens weet ik met u ook meteen wat voor vlees ik in de kuip heb.

Citaat:
Straks ga je me nog wijsmaken dat het verwijderen van teelballen, wegsnijden van tepels, in twee snijden van de tong, ... allemaal allochtone gebruiken zijn.
U trekt ook al van die rare conclusies. Ik heb enkel gereageerd op het dichtnaaien van vagina's, en hoe u het verder ook wendt of keert, en hoe u en anderen mij ook woorden in de mond proberen te leggen die ik nooit geuit heb, dat dichtnaaien van vagina's is en blijft een gebruik dat door bepaalde achterlijke, oorspronkelijk uitheemse (en tegenwoordig door ongebreidelde immigratie ook helaas inheemse) culturen gebezigd wordt. Dat de dames en heren SM'ers dat achterlijke vaginadichtnaaigebruik nu voor hun eigen perverse sexuele spelletjes overgenomen hebben, doet daar verder niets aan af. En dat heeft verder ook geen (afgesneden teel-)bal te maken met die andere praktijken die SM'ers er schijnbaar ook op na blijken te houden.
Oud 17 mei 2009, 00:21   #90
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
2) Ik ken geen Koen Arousseau dus kan daar verder geen uitspraken over doen.
Je kent de SM-rechter toch? Maar soit, filosoof doet alsof deze man terecht veroordeeld werd...
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 06:38   #91
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb die link wel aangeklikt. En tevens weet ik met u ook meteen wat voor vlees ik in de kuip heb.
Yep, nog zo'n vervelend mens dat dwars door jouw holle praatjes heen kijkt. Lastig hé?
Oud 17 mei 2009, 14:50   #92
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En HOOGST vermakelijk!
²

Zorgt wel voor grappige discussie hier.

Derk de Tweede had waarschijnlijk enkel de woordjes vagina en dichtnaaien gelezen en in zijn compulsieve associatie deze post bij immigratie gepost. (zegt genoeg over intelligentieniveau)

Ik zou trouwens voorstellen om deze draad naar koetjes en kalfjes te verplaatsen.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 14:53.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 15:04   #93
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
²

Zorgt wel voor grappige discussie hier.

Derk de Tweede had waarschijnlijk enkel de woordjes vagina en dichtnaaien gelezen en in zijn compulsieve associatie deze post bij immigratie gepost. (zegt genoeg over intelligentieniveau)

Ik zou trouwens voorstellen om deze draad naar koetjes en kalfjes te verplaatsen.
Dat leek mij ook de meest aangewezen plaats voor dit onzin-topic.
Oud 17 mei 2009, 20:47   #94
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat leek mij ook de meest aangewezen plaats voor dit onzin-topic.
Er zijn er hier een paar die het dichtnaaien van vrouwelijke geslachtsdelen absoluut niet zo erg vinden. Het waarom is duidelijk...
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 20:53   #95
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Er zijn er hier een paar die het dichtnaaien van vrouwelijke geslachtsdelen absoluut niet zo erg vinden. Het waarom is duidelijk...
Als mensen die van SM houden dat graag doen waarom niet. Het is hun lichaam.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 20:55   #96
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Als mensen die van SM houden dat graag doen waarom niet. Het is hun lichaam.
Ik had het eerder over mensen die niet van VROUWELIJKE geslachtsdelen houden. Maar los daarvan mogen SM'ers uiteraard alles doen, met wederzijdse toestemming !
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 22:44   #97
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Echt? Wie?
Oud 17 mei 2009, 22:44   #98
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stel met enig leedvermaak vast dat je vervalt in schelden en beledigen. Dat gebeurt meestal met mensen die zichzelf vastgeluld hebben en dat ook beseffen.

Je hebt zelfkennis.

http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=81
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 22:45   #99
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Je hebt zelfkennis.
Dat kan jij van jezelf niet zeggen hé?
Oud 17 mei 2009, 22:51   #100
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan jij van jezelf niet zeggen hé?
Ik ga een ander niet verwijten wat ik zelf doe zoals jij doet.
Die zelfkennis heb ik alvast voor op jou.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be