![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() In het geheel niet. Ik kijk er dan ook helemaal niet van op dat zij dit soort achterlijke primitieve gebruiken overgenomen hebben om er één of andere vorm van pervers genot aan te ontlenen. Voor mijn part naaien die SM'ers elkanders aars ook dicht en pijpen ze elkanders bolussen en weet ik met wat voor andere perversiteiten ze op de proppen mochten komen. Mij niet gelaten zolang het volwassenen betreft die dit vrijwillig doen, dit in tegenstelling tot het oorspronkelijke gebruik van het dichtnaaien van vagina's waar minderjarigen tot gedwongen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien moet Sus Iratus zijn eerste posts in deze thread nog eens herlezen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat nou bochtenwerk? Ik sta nog steeds volmondig achter deze uitspraken, los van het feit of ik al dan niet op dat linkje heb geklikt. Maar, bij het nalezen van het tweede bericht van mij dat u citeert, zie ik nu pas dat een belangrijk woord is weggevallen, en wel het woord "gebruik". De correcte zin zou dan als volgt luiden: Niet in de hoop dat het om een allochtoon gaat, maar 100% zeker wetend dat het om een allochtoon gebruik gaat. Hoe dan ook is en was er niets discrimerends of racistisch aan deze uitspraken van mij, en dáár gaat het me om. De voor links zo zaligmakende multicul niet onderschrijven, staat voor hen meteen gelijk aan racisme, en dat is onzin natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2009 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Straks ga je me nog wijsmaken dat het verwijderen van teelballen, wegsnijden van tepels, in twee snijden van de tong, ... allemaal allochtone gebruiken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Ik ken geen Koen Arousseau dus kan daar verder geen uitspraken over doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U trekt ook al van die rare conclusies. Ik heb enkel gereageerd op het dichtnaaien van vagina's, en hoe u het verder ook wendt of keert, en hoe u en anderen mij ook woorden in de mond proberen te leggen die ik nooit geuit heb, dat dichtnaaien van vagina's is en blijft een gebruik dat door bepaalde achterlijke, oorspronkelijk uitheemse (en tegenwoordig door ongebreidelde immigratie ook helaas inheemse) culturen gebezigd wordt. Dat de dames en heren SM'ers dat achterlijke vaginadichtnaaigebruik nu voor hun eigen perverse sexuele spelletjes overgenomen hebben, doet daar verder niets aan af. En dat heeft verder ook geen (afgesneden teel-)bal te maken met die andere praktijken die SM'ers er schijnbaar ook op na blijken te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kent de SM-rechter toch? Maar soit, filosoof doet alsof deze man terecht veroordeeld werd...
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ²
Zorgt wel voor grappige discussie hier. Derk de Tweede had waarschijnlijk enkel de woordjes vagina en dichtnaaien gelezen en in zijn compulsieve associatie deze post bij immigratie gepost. (zegt genoeg over intelligentieniveau) Ik zou trouwens voorstellen om deze draad naar koetjes en kalfjes te verplaatsen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als mensen die van SM houden dat graag doen waarom niet. Het is hun lichaam.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN