![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat filtert al de hersenloze johnies weg. Verder is er minder ruimte om te botsen in de lucht. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 18 mei 2009 om 19:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je.
Citaat:
Ik: "En waarvoor die trekhaak op je autobus" Hij/Zij: "Dat is voor de caravan" (en neen mensen... ik werk niet in Nederland) Ik: "Waar steek je je bagage dan?" Hij/Zij: "Ah, in de caravan natuurlijk". Ik: *onhoorbare ultrasone schreeuw van mentale pijn* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat is niet het zelfde. Een grote auto is heel tof. Behalve als ge naar het 't Stad moet. Die parkeerplaatsen zijn echt tricky.
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citroen bvb, die zijn wat goeiekoper en ge hebt meer opties voor dezelfde prijs als een vergelijkbare VW, maar no way in hell dat ik daar geld aan geef ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Audi R8 kopen, daar kan ook geen 7 man in
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een vriend heeft een fiets van +6000 Euro, mijn schoonbroer een vislijn van 2500....elk zijn ding dan maar zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van die wielerterroristen die stoefen over hoe licht hun fietske wel is, maar zelf 30 kilo te zwaar zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die zijn mss erg, maar jullie zijn erger
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 19 mei 2009 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Het is nu eenmaal niet logisch om een auto te hebben die meer verbruikt en meer moeite (arbeid, energie, materiaal) kost om te fabriceren als het met een goedkopere, zuinige versie op een even snelle en veilige manier kan.
Met een simpele volkswagen die 5-6 l/100 km geraak je ook waar je moet zijn op een veilige confortabele manier. Waarom moeten wij wagens tolereren die hetzelfde bereiken maar dan tegen 12-15 l/100 km ? Laatst gewijzigd door Tavek : 19 mei 2009 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij vooral aan de hypocrisie die dergelijke "zwakke weggebruikers" tentoon stellen. De automobilist moet kort gehouden worden maar de "zwakken" mogen naar hartelust zichzelf in gevaar brengen en de verkeersregels aan hun laars lappen (met de verontwaardiging van de Leuvense fietsers over het strengere politieoptreden tegen fietsers als triest hoogtepunt).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkswagen is zelf een snobkar voor machokes maar dit terzijde. Grote wagens worden hoe langer hoe zuiniger en als de Tesla S ingeburgerd geraakt, dan is de toekomst van de grote luxesedan helemaal verzekerd. Als u genoegen neemt met een kleine wagen, mij niet gelaten maar zoals Iantjes hierboven zegt: "elk zijn ding dan maar zeker".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 mei 2009 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ze vervuilen niet voor 3 autogebruikers, ze zijn klein en wendbaar en ze doen tenminste aan sport.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuja, Toyota geeft niet voor niks 5 jaar garantie (met sleepdienst inbegrepen) op al hun wagens. Zelfs de kleine autotjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik rijd tegen mijn zin met de auto en spijtig genoeg er niet zonder.
Klein en veilig zo zie ik het graag ,en ze zouden van mijn part de taxen mogen zetten op volume dat die dozen innemen overal. Ganse straten staan vol met geparkeerde auto, ben dat zo moe zien, zo lelijk lelijk lelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nee, niet elk zijn ding. Dat libera-blablabla van rechten op alles en nog wat moet eens stoppen. Waarom men voor 3 zou mogen vervuilen en voor 2 grondstoffen gebruiken, gewoon omdat men een plaatsje heeft die volgens deze economie meer ruilmiddelen kan garanderen, zie ik niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |