![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Euhm....heb slechts als eerste Frank Vanhecke aangetikt en heb op zijn uitspraken geen enkele homofobe opmerking gezien. Hoogstens kan men besluiten dat hij homofilie niet genegen is. Moet ik nu verder zoeken of moet ik besluiten dat de homofielen hier lekker een gezellig potje roddelen hebben opgezet? Hoe moet ik mij dat voorstellen? Een lekker potje thee, de haren nog in de krulspelden, de pompommetjes nog op de sloefkens en de wax in de hand bij het bikini-linen? Let op hé...ik heb niks tegen rugridderlijke relnichten hoor maar die homo's die ik ken zijn toch een stuk intelligenter en zouden weten dat een motivatie van een punt valt bij het zwakste argument. Daarom trouwens zijn dat dan ook zo'n toffe peren.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De islamkritiek is doorgaans zelfden meer dan een flinterdun laagje vernis. Schrap de islamkritiek eraf en wat je doorgaans vindt is een hardcore racist. Het forum hier biedt voldoende materiaal om dat te illustreren. Citaat:
Weeral, onder het mom van het aktiveren van werklozen gaat men in 99% van de gevallen over tot het aanvallen van de werklozen. Niet tot het creëren van jobs. Zie eerst maar eens dat er terug jobs zijn, en we klappen verder. Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat MRM al in de BLGP had meegelopen?
Verder steken die citaten van Colen er wel bovenuit qua totale gekheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zijn jullie linkiewinkies zich écht niet bewust van de ondraaglijke lichtheid van jullie flinterdunne verdediging van het racisme-wapen tegen andersdenkenden? BTW: een hardcore racist kan volgens jou geen gelijk hebben ivm de islam? Citaat:
Wallonië heeft een overvloed aan werklozen. Let op! Dit zijn enkel feiten, ik heb geeneens een allusie gemaakt...maar ik heb waarschijnlijk op de meest associale wijze de werklozen aangevallen... ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Idd, chapeau!
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Volgens jou mag men dus niet zeggen dat de Nazi's gevaarlijke klootzakken waren wegens "iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is"...man man man...
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Lees de uitspraken van Colen eens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Mogen een vader en zijn volwassen dochter ook trouwen en kinderen adopteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Yep. Als ik dat met mijn vrouw doe, ben ik toch geen homo?
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() hohoho, dat is andere koek. Nu kennen we Colen ondertussen al wel, dus het verbaast me niets. Hehehe. Dat verhaal van haar broer is pure kolder.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maarja, blijf ondertussen maar doorhameren op dat vreselijk gevaarlijke VB ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Het VB is niet gevaarlijk, ze zijn totaal niet (meer?) systeemkritisch, ze draaien volop mee in dit systeem, ze willen er geen breuk mee, het enige verschil is dat ze het liever op Vlaams niveau dan Belgisch niveau willen doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik mag hopen van niet want dat zou impliceren dat het dit 'mikpunt' geen moer kan schelen wat al dan niet over holebi's wordt gezegd maar dat enkel het aanvallen van één enkele partij het doel is. Niets zo laag als bepaalde groeperingen die verdoken politieke doelen wensen te bereiken door het misbruiken van bepaalde minderheidsgroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Dubbel, vergeetachtigheid slaat toe.
Laatst gewijzigd door Wimpeus : 19 mei 2009 om 14:19. |
![]() |
![]() |