Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2009, 08:36   #21
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
vrede,

graag even aandacht voor dit artikel op de mikpunt-site:

vrede,

redwasp

Euhm....heb slechts als eerste Frank Vanhecke aangetikt en heb op zijn uitspraken geen enkele homofobe opmerking gezien.
Hoogstens kan men besluiten dat hij homofilie niet genegen is.

Moet ik nu verder zoeken of moet ik besluiten dat de homofielen hier lekker een gezellig potje roddelen hebben opgezet?
Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Een lekker potje thee, de haren nog in de krulspelden, de pompommetjes nog op de sloefkens en de wax in de hand bij het bikini-linen?

Let op hé...ik heb niks tegen rugridderlijke relnichten hoor maar die homo's die ik ken zijn toch een stuk intelligenter en zouden weten dat een motivatie van een punt valt bij het zwakste argument.
Daarom trouwens zijn dat dan ook zo'n toffe peren.
Oud 19 mei 2009, 08:47   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Een lekker potje thee, de haren nog in de krulspelden, de pompommetjes nog op de sloefkens en de wax in de hand bij het bikini-linen?
Tja, kwalijke dingen hé, die vooroordelen...
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 09:30   #23
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Mag men eigenlijk nog een andere mening hebben? Wie tegen het homohuwelijk is, is homofoob.
Het VB doet wel iets dan enkel tegen het homohuwelijk zijn. het tracht elke verworven recht van de holebi-gemeenschap terug te schroeven, elke streven naar gelijke rechten af te remmen en te blokkeren, elke uiting van homo-zijn tegen te houden etc. Tel ze allemaal op, en de etiket "homofoob" past wél. Als ze het dan nog doen op basis van de platste en meest stigmatiserende clichés ("wij beschermen de gezonde samenleving"), dan past die etiket des te beter.

Citaat:
Wie vindt dat er problemen zijn met een bepaalde allochtone gemeenschap, is racist.
pweeut. Fout. Wel wie vindt dat het eigen is aan de allochtone gemeenschap, en wel wie daar eechtvaardiging in ziet om d'office alle migranten erdoor te sleuren.

Citaat:
Wie praktijken van de islam in vraag stelt, is islamofoob.
pweut. Weer fout.
De islamkritiek is doorgaans zelfden meer dan een flinterdun laagje vernis. Schrap de islamkritiek eraf en wat je doorgaans vindt is een hardcore racist. Het forum hier biedt voldoende materiaal om dat te illustreren.

Citaat:
Wie voor het aktiveren van werklozen is, is een harteloze egoist.
drie keer gegokt, drie keer fout.
Weeral, onder het mom van het aktiveren van werklozen gaat men in 99% van de gevallen over tot het aanvallen van de werklozen. Niet tot het creëren van jobs. Zie eerst maar eens dat er terug jobs zijn, en we klappen verder.

Citaat:
En dat een tot de islam bekeerde homofiele autochtoon dergelijke topic durft te openen....
Zou voldoende moeten zijn om te beseffen dat de clichés geen verf pakken. Maar voor sommigen zal dat inderdaad teveel gevraagd zijn.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 09:53   #24
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat MRM al in de BLGP had meegelopen?
Verder steken die citaten van Colen er wel bovenuit qua totale gekheid

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 09:57   #25
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Het VB doet wel iets dan enkel tegen het homohuwelijk zijn. het tracht elke verworven recht van de holebi-gemeenschap terug te schroeven, elke streven naar gelijke rechten af te remmen en te blokkeren, elke uiting van homo-zijn tegen te houden etc. Tel ze allemaal op, en de etiket "homofoob" past wél. Als ze het dan nog doen op basis van de platste en meest stigmatiserende clichés ("wij beschermen de gezonde samenleving"), dan past die etiket des te beter.
Dus: Het VB mag wel zijn mening hebben...maar ze mogen niet aan politiek doen...

Citaat:
pweeut. Fout. Wel wie vindt dat het eigen is aan de allochtone gemeenschap, en wel wie daar eechtvaardiging in ziet om d'office alle migranten erdoor te sleuren.
Dus: Als bijvoorbeeld (dit is een gok want alhoewel ik weet hoeveel het er ongeveer zijn mag ik de cijfers niet gebruiken wegens de Belgische wetgeving) 80% van onze gevangenissen bevolkt zijn door pakweg moslims die maatschappelijk een 15% vertegenwoordigen (ook dit is een gok want ik mag de cijfers niet gebruiken) mag men niet zeggen dat de moslims voor overlast zorgen.

Citaat:
pweut. Weer fout.
De islamkritiek is doorgaans zelfden meer dan een flinterdun laagje vernis. Schrap de islamkritiek eraf en wat je doorgaans vindt is een hardcore racist. Het forum hier biedt voldoende materiaal om dat te illustreren.
Is dit de leer volgens Gijsels of zo?
Zijn jullie linkiewinkies zich écht niet bewust van de ondraaglijke lichtheid van jullie flinterdunne verdediging van het racisme-wapen tegen andersdenkenden?

BTW: een hardcore racist kan volgens jou geen gelijk hebben ivm de islam?

Citaat:
drie keer gegokt, drie keer fout.
Weeral, onder het mom van het aktiveren van werklozen gaat men in 99% van de gevallen over tot het aanvallen van de werklozen. Niet tot het creëren van jobs. Zie eerst maar eens dat er terug jobs zijn, en we klappen verder.
Vlaanderen had (heeft?) een overvloed aan jobs die niet ingevuld geraken.
Wallonië heeft een overvloed aan werklozen.

Let op! Dit zijn enkel feiten, ik heb geeneens een allusie gemaakt...maar ik heb waarschijnlijk op de meest associale wijze de werklozen aangevallen...

Citaat:
Zou voldoende moeten zijn om te beseffen dat de clichés geen verf pakken. Maar voor sommigen zal dat inderdaad teveel gevraagd zijn.
Over clichés gesproken...man man man...
Oud 19 mei 2009, 10:02   #26
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus: Het VB mag wel zijn mening hebben...maar ze mogen niet aan politiek doen...
Natuurlijk mogen ze dat. Maar dat doen ze niet. Ze zaaien alleen maar haat en tweedracht.

Citaat:
Dus: Als bijvoorbeeld (dit is een gok want alhoewel ik weet hoeveel het er ongeveer zijn mag ik de cijfers niet gebruiken wegens de Belgische wetgeving) 80% van onze gevangenissen bevolkt zijn door pakweg moslims die maatschappelijk een 15% vertegenwoordigen (ook dit is een gok want ik mag de cijfers niet gebruiken) mag men niet zeggen dat de moslims voor overlast zorgen.
Natuurlijk mag dat niet. Iedereen is immers onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het eerste en belangrijkste principe van de rechtstaat. Dat gooi jij hier zomaar eventjes overboord.
Oud 19 mei 2009, 10:18   #27
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht

En dat een tot de islam bekeerde homofiele autochtoon dergelijke topic durft te openen....
Idd, chapeau!
Oud 19 mei 2009, 10:19   #28
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Natuurlijk mogen ze dat. Maar dat doen ze niet. Ze zaaien alleen maar haat en tweedracht.
Ik bied mijn verontschuldigingen aan aan de homogemeenschap waar volgens Raf haat en tweedracht heerst.

Citaat:
Natuurlijk mag dat niet. Iedereen is immers onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het eerste en belangrijkste principe van de rechtstaat. Dat gooi jij hier zomaar eventjes overboord.
Je mag dus over een ideologie en zijn belijders geen mening hebben?

Volgens jou mag men dus niet zeggen dat de Nazi's gevaarlijke klootzakken waren wegens "iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is"...man man man...
Oud 19 mei 2009, 10:21   #29
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Men kan dat wel. Principes zijn maar principes he.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 10:50   #30
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens jou mag men dus niet zeggen dat de Nazi's gevaarlijke klootzakken waren wegens "iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is"...
Ik wist niet dat dat nog moest bewezen worden... Al eens van Godwin gehoord trouwens?

Citaat:
man man man...
Zeg dat wel.
Oud 19 mei 2009, 10:56   #31
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vrede,

mij valt op dat philip dewinter, die zich de laatste tijd voordoet als de superheld die de holebi's wil beschermen, ook in dit lijstje koploper is met 12 uitspraken tegen holebi's.

ik wil er overigens op wijzen dat deze lijst verre van volledig is. iedereen die een gepubliceerde VB-uitspraak tegen holebi's vindt, kan dit melden aan de beheerders van www.mikpunt175.be

vrede,

redwasp
Bon, heb meteen de eerste uit de lijst genomen, Frankieboy van Hecke. Ik lees daar GEEN ENKELE HOMOFOBE uitspraak. Blijkbaar zijn homo's rapper in hun gat gezeten. Excuseer! Gebeten. Phweeeuw
Oud 19 mei 2009, 10:58   #32
toccata
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Bon, heb meteen de eerste uit de lijst genomen, Frankieboy van Hecke. Ik lees daar GEEN ENKELE HOMOFOBE uitspraak. Blijkbaar zijn homo's rapper in hun gat gezeten. Excuseer! Gebeten. Phweeeuw
Lees de uitspraken van Colen eens

Oud 19 mei 2009, 11:02   #33
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Mogen een vader en zijn volwassen dochter ook trouwen en kinderen adopteren?
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 11:04   #34
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken?
Yep. Als ik dat met mijn vrouw doe, ben ik toch geen homo?
Oud 19 mei 2009, 11:06   #35
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Lees de uitspraken van Colen eens
hohoho, dat is andere koek. Nu kennen we Colen ondertussen al wel, dus het verbaast me niets. Hehehe. Dat verhaal van haar broer is pure kolder.
Oud 19 mei 2009, 11:29   #36
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp
Europese lijst VB goed voor meer dan 50 uitspraken tegen holebi's
Al maar goed dat the religion of peace hier niet van toepassing is

Maarja, blijf ondertussen maar doorhameren op dat vreselijk gevaarlijke VB
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 11:34   #37
toccata
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht

Maarja, blijf ondertussen maar doorhameren op dat vreselijk gevaarlijke VB
Het VB is niet gevaarlijk, ze zijn totaal niet (meer?) systeemkritisch, ze draaien volop mee in dit systeem, ze willen er geen breuk mee, het enige verschil is dat ze het liever op Vlaams niveau dan Belgisch niveau willen doen

Oud 19 mei 2009, 12:11   #38
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Al maar goed dat the religion of peace hier niet van toepassing is
Precies. Je wéét het dan toch, dat die hier niet van toepassing is. Waarom neem je dan elke gelegenheid te baat om ze in het debat binnen te smokkelen?
Oud 19 mei 2009, 14:13   #39
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
vrede,

mij valt op dat philip dewinter, die zich de laatste tijd voordoet als de superheld die de holebi's wil beschermen, ook in dit lijstje koploper is met 12 uitspraken tegen holebi's.

ik wil er overigens op wijzen dat deze lijst verre van volledig is. iedereen die een gepubliceerde VB-uitspraak tegen holebi's vindt, kan dit melden aan de beheerders van www.mikpunt175.be
Dus ik kan enkel anti holebi uitspraken van VB'ers melden en niet van andere personen?
Ik mag hopen van niet want dat zou impliceren dat het dit 'mikpunt' geen moer kan schelen wat al dan niet over holebi's wordt gezegd maar dat enkel het aanvallen van één enkele partij het doel is.

Niets zo laag als bepaalde groeperingen die verdoken politieke doelen wensen te bereiken door het misbruiken van bepaalde minderheidsgroepen.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 14:18   #40
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Dubbel, vergeetachtigheid slaat toe.

Laatst gewijzigd door Wimpeus : 19 mei 2009 om 14:19.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be