![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Elk weldenkend mens weet dat we beter een beetje minder vlees eten, daar gaat het niet om.
De hamvraag (haha) is of de school daarin het voortouw moet nemen. Mij gaat dit te ver. Het gemeenschapsonderwijs moet neutraal zijn. Waarom niet alle dagen de keuze laten, gewone maaltijd met vlees of veggie en de kids zelf laten kiezen ? Pas op nu is het op donderdag geen vlees omwille van het feit dat het gezonder is en omwille van de milieuproblematiek ... enz. En volgend jaar geen eten meer op vrijdag ... omdat de arme kinderen ook geen eten hebben. Laatst gewijzigd door Oberon : 22 mei 2009 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vanavond nen goei biefstek friet zenne, speciaal om die vegies te kluuten ( klinkt beter in't dialect )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() vleesetende planten, telt dat ook als veggie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten neutraal zijn maar dat zijn ze niet !!! De islam en het halal voedsel zijn wel aanwezig. Alles om de islam te pamperen maar het milieu sparen door een keertje vegie te eten dat mag niet. Belachelijk ! Ik vind het een schitterend idee. Nog beter zou zijn dat ze halal afschaffen in de neutrale scholen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als dat zo gezond ... enz is, waarom bieden ze niet alle dagen een veggie schotel aan naast een gewone schotel ? Laat de kids alle dagen kiezen i.p.v. de verplichting op donderdag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Leuk he, zo mensen kloten en al. ' K hoop dat ge 13 jaar zijt.
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou ik dat überhaupt willen, laat staan moeten?
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() voila nog een paar die het door hebben:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Weet wat je eet enzo?
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Mag niet!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Wat is mij dat nu voor zever, ik bemoei mij toch ook niet met wat andere eten of niet, al eten ze het hele Amazonewoud op wat kan mij het schelen..
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Ik bedoel dat het belangrijk is te weten wie zich heeft bemoeid met het eten dat jij opeet, als in producenten, leveranciers en dergelijke.
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van de draad is korrekt.
Want daar staat "misschien". Misschien zal ik dus volgende donderdag geen vlees eten. (ps: ik ben voorstander van minder vlees eten, want we konsumeren in onze Westerse kultuur inderdaad teveel vlees dat goed is voor onze eigen gezondheid; maar ik haat die ekstremisten van vegetarieërs en veganisten, die profiteren van een inisiatief om 'minder' te eten, om er hun reklame van te maken, om te komen tot 'niets (vlees)' meer eten. Pas op: ze mogen zeggen, doen enz. wat ze willen, ook proberen anderen en mij te overtuigen; maar ik heb evengoed het recht om hen daarvoor te haten.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Eten op school moet gezond zijn - geen hamburgers en fastfoodbrol, meer fruit en groente ja - maar het mag niet ideologisch gemotiveerd zijn.
|
![]() |
![]() |