![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Nee, dat is het niet. Naar verluid zo u nog véél véél langer moeten werken voor dat klein pensioentje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar idd angst voor .....
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die op dit moment jonger dan 45 is, zal geen leefbaar pensioen van de overheid krijgen. 'Danku' repartitie.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben bijna 51 jaar,en ik werk van mijn 14 jaar,mijn handen zijn versleten .......
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Daar hebben we , denk ik , allemaal angst voor . Mijn laatste baaske heeft mij eruitgekieperd toen ik 57 jaar was , heeft het bedrijf gesloten en is in Hongarije met iets anders begonnen . Ondertussen ben ik al een jaar of 4 werkloos . Mijn pensioen zal bijgevolg ook niet vet zijn .
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij gaat wrlk wel een pensioen krijgen - maar dat zal bedroevend laag liggen
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zou toch niet mogen hé,en zeggen dat PVB. jaren lang minister is geweest van pensioenen
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de PVDA betreft: ach, ze zijn nu wat populistischer dan vroeger en hun campagne is best goed gekopieerd (ze deed me denken aan die van ROSSEM in 1991 en ergens ook aan de SP uit Nederland - stem tégen, stem SP -) maar 't blijft een partij die tot voor een paar jaar bleef steunen op Noord-Korea en andere regimes. Daarnaast zijn ze er ook altijd bij om de illegalen in centra als Vottem en Steenokkerzeel op te roepen om in opstand te komen. Ik geloof niet in een club die gans de wereld wil binnenlaten en toch de sociale zekerheid betaalbaar wil houden. We hebben geen petrol als Chavez.... waardoor je buiten de wereldeconomie kan blijven zolang wij onze auto's voltanken met zijn aardolie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Chipie ? Is dat het creatuur dat vond dat de fascist Hansje Van Themsche een standbeeld verdiende ? Altijd plezant om nog eens leuke menschen tegen te komen .
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk recht heb je om die mensen te belasten? Belast liever de lage inkomens wat meer, zodat ze een incentive krijgen om meer te verdienen. Men moet niet de harde werkers straffen in een maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 23 mei 2009 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Er schort gewoon iets zeer grondig in zijn logica qua distributie van inkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo creëer je een vluchtstroom van vermogens naar het buitenland. Echter indien men vermogens boven een bepaalde som extra gaat belasten op de intresten die ze opbrengen kan je het nog haalbaar houden en creëer zo ook extra inkomsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Je hebt voldoende meervoudige stokken achter de deur om dergelijke uitstroom te voorkomen. Het eerste wat dan moet gebeuren, is transparantie eisen van de bancaire sector. Indien je de informatie bezit, dan kan je een waaier aan straffen kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou niet echt verassend zijn te moeten vaststellen dat dat de reden is waarom de balansen van onze banken zo zwaar zijn.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen met vermogens moet je niet pesten of dreigen maar correct behandelen net zoals de rest. Het beste is eerst voor correcte belastingen zorgen en alle aftrekposten verbieden. |
|
![]() |
![]() |