![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Voor een deel heb je gelijk, maar ook de overheden en de scholen hebben hier schuld aan. Zij dwingen de jonge meisjes om deze loverboys te aanzien als gelijken en deze meisjes kunnen zelfs een gevangenisstraf oplopen als ze dat niet doen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok; hallo?? Overheid en onderwijs hebben hier schuld aan???
Als die jongens een vuile onderbroek aan hebben; is de overheid en onderwijs hier dan ook schuldig aan?? Voor jou ligt alles aan de "overheid" en niet aan pa en moe die hun jongeren niet het minste respect voor vrouwen bijbrachten, en hun kinderen totaal fout opvoeden terwijl de overheid voor hun sociale woning en uitkering zorgt! Zoethout, dat ik nu het verschil tussen kritiek en rascistische vooroordelen. Dat meisjes verliefd worden, ook op Marokkanen is niet fout. Wel hoe loverboys meisjes behandelen, daar moet je kritiek over gaan, hun gedrag laat enkel zien dat opvoeden binnen veel marokkaanse traditionele gezinnen faalt. Marokkaanse gezinnen die wel opvoeden zullen geen zonen hebben die de loverboy uithangen,helaas is dit niet de meerderheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik dit ergens beweerd? Dan wil ik hier en nu een quote. Neen, ik heb nergens verteld dat het wel de schuld is van de school. Ik heb me helemaal niet uitgesproken over de rol van de school in deze. Gelieve je gevolgtrekkingen achterwege te laten, en voor de zoveelste keer vraag ik je om niet mijn mening en gedachte weer te geven. Je zit er toch weer mijlenver naast. Ik kan mijn mening zelf wel weergeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit keer zit ik fout, Artisjok, je citeerde blijkbaar iemand met een citaat over onderwijs en overheid, dus mijn excuses.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() Het is net zo dom als in een berenput springen.
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() En zo te zien zijn de anti-racisme wetten van belgiuh tegen de realiteit, wat een kutland zeg.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van de vlaamse meisjes aan te leren dat het "well done" of "cool" of beter nog "o zo verrijkend multicultureel" is om met een Marokkaanse gast om te gaan en als oefenmatras te mogen dienen, zou men zowel thuis als op school eens zéér duidelijk moeten stellen dat het "NOT DONE" is om zich met die gasten in te laten, net zomin als hun zussen zich met onze zonen mogen inlaten.
Maar o ja, dan komt het failliete Gedapo Centrum weer op de proppen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 2
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Het neemt zeker een goede dosis gezond wantrouwen weg bij de meisjes in kwestie. En het is een platform voor onuitstaanbare , arrogante en immorele dikke nekken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Wat weet jij nu van meisjes, man ? Vooral, hoe weinig zit je er mee in ? Vooral de " Vlaamsche " dan nog wel, het gehate en geminachtte eigen volk...
Laatst gewijzigd door beste vriend : 22 mei 2009 om 06:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het profiel beschijft een gemiddelde, dus er zullen altijd uitzonderingen zijn op deze kenmerken. Deze kenmerken zijn gevonden middels onderzoek bij seriemoordenaars. * Blanke man * Twintiger of dertiger * Lage of gemiddelde Sociaal-Economische Status (inkomen, opleiding) * Geschiedenis van misbruik of verwaarlozing als kind * Psychopathisch * Kameleon (past zich makkelijk en onopvallend aan, aan zijn omgeving) ALS WE TOCH OP ALLES EEN KLEURTJE MOETEN PLAKKEN!! Gaan we het over het profiel van de pedofiel hebben?? ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 22 mei 2009 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Heb je daar soms bronnen en cijfers voor? Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2009 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mohammed (oorlog, verkrachting, dood en verderf zij met hem) is daar uiteraard het archetypische voorbeeld van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ondertussen nog al kritiek gekomen op het boek dat zo'n twaalfjarig "slachtoffer" van een loverboy heeft geschreven.
Ik zag toen de uitzending van Pauw en Witteman en moet zeggen dat vele van zijn bedenkingen ook bij mij opkwamen. Ik was dus niet alleen. toch even lezen: http://misdaadjournalist.web-log.nl/...e-aap-met.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |