![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké Raf:
NIEMAND mag de wet overtreden, maar 2 ouwetjes veroordelen voor een ordinaire scheldpartij, ja, dat maakt België, de Belgische rechters écht wel belachelijk in het buitenland (daarover zo dadelijk meer) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb een hele goede vriend, hij is een aardig, ingoed mens, hij is Somaliër, woont hier (Spanje dus, waar ik ook woon) reeds een paar jaartjes, goed geïntegreerd, spreekt de taal vlot etc... Ik vertelde hem dit verhaal, net zoals het hier staat + een paar vd reacties - en ZIJN woorden waren wat ik eerder schreef: "Belachelijk, laat die ouwe menskes toch met rust, misschien lijden zij aan 1 of andere vorm van dementie etc..." (U kan zich mijn post waarschijnlijk nog wel herinneren - zoniet, blader dan even terug), DAT waren dus ZIJN woorden! btw; hij is zwart, érg zwart en hij is een schat van een (jonge)man! Ook vertelde ik dit verhaal aan een paar andere bekenden van me, 1 Nederlander die hier zo'n 25 jaren woont, hij plooide dubbel van het lachen en dacht dat ik een grap maakte, 1 Spaans meisje (werkt in de winkel van die Nederlander, zij stond hoofdschuddend te lachen en kon het óók niet geloven, vond het absurd. Toevallig kwam er nóg een bekende voorbij (we stonden nl. op straat voor de winkel van die Nederlander), die volgende bekende, een Argentijn keek me eerst ongelovig aan - vroeg me of ze in België (en dat zweer ik dat dit de waarheid is) géén échte misdadigers hadden om te vervolgen en sloeg vervolgens ook haast dubbel van het lachen - naar aanleiding van deze 'grappige' aangelegenheid kwamen er meerdere mensen (uit naburige winkels en handelszaken) bij ons groepje staan en allen moesten ze het 'verhaal' over de 'racistische oudjes' horen - ze kwamen haast niet meer bij (niemand was dronken hoor, het was in de namiddag) - als klap op de vuurpijl kwam er een gemeentewerker voorbij - een 'gekleurde' medemens, een zwarte Afrikaan dus, met een karretje, bezem en vuilblik, om de straat te vegen - bleef staan en wou ook graag weten wat er zo te lachen viel - het verhaal werd hem verteld en hij glimlachte hoofdschuddend, zeggende; "Als élk mens bij élke belediging die hij in zn leven te horen krijgt, iedereen maar moet gaan aanklagen, en iedereen die iemand al eens een lelijk woord naar het hoofd gooit, zou moeten veroordeeld worden, zou er geen tijd overblijven om échte boeven te veroordelen". Ons gezellig onderonsje eindigde - en ik keerde huiswaarts met gemengde gevoelens - aan de ene kant vond ik het zelf hilarisch - aan de andere kant een beetje triest - omdat den Belziek zich alwéér eens goed te k*kken had gezet! Daarna plaatste ik mn post. (de vorige dus)
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Wie noem jij extreem-rechts ? Ben je extreem-rechts omdat je pro-doodstraf voor extra-walgelijk crapuul bent ? Omdat je voor een terugkeerbeleid en een immigratiestop ijvert ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een fantasie! Mens, jij zou boeken moeten gaan schrijven. Maar dan wel voor kinderen... Die zijn nog wat goedgeloviger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op de site van het Centrum voor Geestesgestoorde Kollabolatoren en Ruziemakers kan je hopen gerechterlijke uitspraken lezen waaruit SDX elke zomeravond kan putten om op het pleintje van haar Spaans dorp de dorpelingen op "Cuentos de Belgica" te vergasten. dit is een leuke voor vanavond: het verhaal van de "terugkeer naar de boesboes" : http://www.diversiteit.be/index.php?...select_page=68 in eerste instantie had hij nochtans geen veroordeling gekregen: http://www.diversiteit.be/index.php?...select_page=68 Dit is er eentje voor volgend weekend: In de cafetaria van een rusthuis doet een bezoeker, in het bijzijn van getuigen, een uitspraak ten aanzien van een stagiaire van vreemde afkomst waarvan de rechtbank de mening is toegedaan dat het gaat om het aanzetten tot discriminatie of haat. De dader herhaalt zijn standpunt op de parking van het rusthuis tegen de moeder van het slachtoffer. Hij verwees naar de Turkse origine van de slachtoffers (“vertrek naar uw land, vuile turk!”). Het feit dat deze van Marokkaanse en niet van Turkse origine zijn is niet relevant. De door de dader toegeschreven nationale afstamming volstaat. http://www.diversiteit.be/index.php?...select_page=68 Let op: de Marokkaanse persoon IS GERECHTIGD om de witte racist een ongeluk toe te wensen, maar die witte racist mag dan niet antwoorden : "als ik dan toch een ongeluk heb hoop ik dat het er ene van uw ras is" In elk geval: bejaardentehuizen zijn gevaarlijke plaatsen om te komen tegenwoordig. Enfin, veel leesplezier SDX : je kan ze allemaal vinden op: http://www.diversiteit.be/?action=re...page=68&page=0
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2009 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Schepen
|
![]() Ik sta 110% achter de bejaarde vrouwen, moet dat mens maar in haar eigen land blijven.
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vraagje voor de anti-rassiesten:
ik schreef hierboven : Citaat:
of zou in dat geval de vuile vlomsblokster eerst een straf krijgen omdat ze doodsbedreigingen heeft geuit? Zeker als de persoon in kwestie net bruingebrand terug komt uit verlof van Turkije?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2009 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 mei 2009 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we alle onbeschofte boeren zouden moeten vervolgen... Dus, inderdaad, afschaffen die wetten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de meeste gevallen gaat het dus gewoon over onbeschoftheid. En blijkbaar mogen we alleen nog onbeschoft doen tegen eigen volk, maar wordt het een criminele daad als men onbeschoft is tegen een beschermde minderheid. En d�*t is op het randje van stalinisme volgens mij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben trouwens bevriend met een homokoppel hier (ook Nederlanders, ze runnen een restaurant), de ene lijkt sprekend op die linkse van Uwen avatar (heb ik nog eens gezegd) - stiekem denk ik dat jij stiekem maar al te graag op 1 vd 2 zou willen lijken - is nie hè? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Eminem gebruikt dat woord al eens in de "Nigga" vorm ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is het probleem wel dat sommigen uit linkerhoek de wet totaal verkeerd (bewust?) interpreteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een beschermd kenmerk is vb. je huidskleur, je religie (naar het schijnt), je politieke overtuiging!!! (met uitzondering van... vermoed ik), je geslacht ("o, mijn beschermd kenmerk is aan het groeien...") en zo nog een stuk of twaalf dingen, die niet gelden voor de koning. (want afkomst is ook beschermd, behalve voor Filip want die heeft voorrang). Ik denk niet dat haarkleur (natuurlijk of geverfd) een beschermd kenmerk is, want je mag niet spreken over "domme zwartjes" maar wel over "domme blondjes"... dit is een moeilijke hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2009 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal als 'vlomse' maar graag eens willen paraderen in djellaba en een racistische opmerking moeten incasseren. het zal je maar overkomen. Of een zwarte vlaming die verweten wordt voor neger. Wat is dan nog het verschil tussen worden verweten voor neger of imbeciel ? Het blijven scheldwoorden. Scheldwoorden zijn niet meer dan een kinderachtige vorm van zelfverdedigeng, in de stijl van al wat je zegt ben je zelf. Mijn standpunt: je kan niet racistisch zijn zonder discriminerend te zijn. Scheldwoorden horen daar niet in thuis en zijn bijgevolg nooit racistisch. In de rand: Marokkanen en Turken zien elkaar niet graag; dat weten we al lang. Ben eens benieuwd wat de reactie zou zijn als twee Turkse geïntegreerde oudjes hun Marokkaanse poetsvrouw zouden verwijten het werk van de hardwerkende Turkse Vlaming af te pakken. Ik word er op den duur zo muug van. Feit is dat de doorwinterde Vlaming op den duur toch wel het meest op z'n woorden moet letten. Laatst gewijzigd door Rudy : 25 mei 2009 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |