![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat heeft niets met dat artikel te maken. wel ja, als je je excuus goed genoeg vind.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 mei 2009 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/1702 ------------ (voordat ge er zelf over begint: er zijn ook cijfers van 45% - ---------------
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Engeland is al verloren hoor. Als je naar Engeland kijkt, werp je gewoon een blik in de toekomst. Trouwens in Noorwegen en Denemarken moeten ze ook al capituleren in de grote steden. Het gaat vlotjes zegt Mohammed. maar geen nood, tegen dat het hier helemaal is omgeslagen ben ik mogelijk al gedementeerd en heb ik er geen last meer van. Misschien ga ik me in die toestand nog in een burka hijsen en huppelend door de gangen van het rusthuis allah akhbar lopen te roepen! ![]() ![]() ![]() ![]() (als je zo iemand tegenkomt ben ik het hoor! en nee ik eet dan enkel nog halal biefstukjes en halal schapenbout, al de andere troep geven ze maar aan de infidels).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2009 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/1702
link werkt perfect. koop een betere pc anders. en kijktekeerhiersé en kijktekeerdaarsè lees vooral dat laatste artikel, er wordt nog een en ander verteld over de tekeningskes dat ge vast ook niet wist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2009 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die pagina opent normaal hoor - niks mis mee - jij weet dat hier geen volledige artikels geplaatst mogen worden - dat van jou hebben ze zelfs *KNIP* gedaan!
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() door mij zo denigrerend te benoemen doe je exact hetzelfde als wat je de islam (onterecht) verwijt, minachting t.o.v. vrouwen.
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je een vrouw trouwens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
jammer dat je niet goed kan lezen dan het engelse "prefer" betekent niet "eisen" ik zou ook liever hebben (prefer) dat mijn loon 5x meer is, maar daarom ga ik het niet gaan eisen. snappie?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 10:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() dat is prive en daar antwoord ik niet op
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Lijkt me nu niet bepaald iets van staatsbelang maar bon. Anyway, de draad stuitert alle kanten uit, kunnen we het topic sluiten of overeenkomen waarover we willen debatteren? Nu praten we teveel naast elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geen nood, gewoon even wachten tot hun kweekprogramma op volle toeren draait en de "preferences" zullen alras gerequest worden, en indien dat niet voldoende is, dan zullen ze wel gerequired worden. Trouwens het is al volop in voege in verrijkte buurten hoor, geen nood. Stenigingen en handjeskap hebben ze echter nog niet openlijk kunnen uitvoeren. Geduld. komt nog.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
dus, back to topic: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoooo ik wist niet dat er verondersteld wordt dat men op onzin reageert.
Eénmalig dus: Citaat:
In MIJN kennissenkring bestudeert men ISLAM, niet het gedrag van migranten. Citaat:
Citaat:
Ik weet nog steeds niet wat met islamfobie bedoeld wordt. Evenmin weet ik wat met nazifobie bedoeld wordt of met hindoefobie. Maar dat kunnen jullie me vast uitleggen. Is nazifobie trouwens ook een legaal vehikel om een hele bevolkingsgroep, systematisch in een negatief daglicht te zetten? Tiens tiens. Citaat:
Zaten in de jaren dertig de gevangenissen voor +50% vol met joodse criminelen? Waren joden systematisch oververtegenwoordig in de sociale uitkeringen? Gingen ze voor 75% hun bruiden en gommen in hun thuisland (?) halen? Kortom, waaruit besluit U dat de joodse gemeenschap in de dertiger jaren ongeveer dezelfde levensstijl had als de islamitische gemeenschap in de 21ste eeuw aub?
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik zie talloze uitingen op dit forum van zulke simplistische percepties Citaat:
Citaat:
Het Europees Waarnemingscentrum voor racisme en vreemdelingenhaat (EUMC, een agentschap van de Europese Unie) vermeldde in een rapport (2006) een lijst met karakteristieken van islamofobie zoals de Runnymede Trust (een Britse niet-gouvernementele organisatie die stelt discriminatie te willen bestrijden en multi-etniciteit te willen bevorderen) die opstelde in een rapport uit 1997 [4]: 1. De islam wordt gezien als een monolithisch, gesloten blok, statisch en niet in staat tot aanpassing aan nieuwe situaties. 2. De islam wordt gezien als afgescheiden, ‘anders’: (a) geen gemeenschappelijke doelen en waarden met andere culturen, (b) niet beïnvloed door andere culturen, (c) geen effect op andere culturen. 3. De islam wordt gezien als inferieur aan het Westen: barbaars, irrationeel, primitief en seksistisch. 4. De islam wordt gezien als gewelddadig, bedreigend, steun verlenend aan terrorisme, betrokken in een "botsing der beschavingen". 5. De islam wordt gezien als een politieke ideologie die wordt gebruikt voor politiek en militair gewin. 6. De kritiek die vanuit de islam geuit wordt op het Westen wordt zonder meer afgewezen. 7. Vijandigheid jegens de islam wordt gebruikt om discriminatie van moslims goed te praten, alsmede hun buitensluiting uit de samenleving. 8. Vijandigheid jegens moslims wordt aanvaard als een natuurlijk en gewoon verschijnsel. Het EUMC zelf definieert islamofobie eerder als discriminatie van moslims: "Uitingen van islamofobie variëren van verbale dreigingen tot fysieke agressie tegen mensen en hun eigendommen." dus noem ik mensen die die karakteristieken zien, islamofoben. naar analogie met Xenofobie: Citaat:
Citaat:
de analogie gaat niet over de levensstijl van de joden versus de levensstijl van de moslims maar van de haatcampagnes tegen de joden versus de haatcampagnes tegen de moslims levensstijl heeft niets te maken met haatcampagnes
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 11:25. |
|||||
![]() |
![]() |