![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks is eeuwigdurend, Max, alles evolueert constant.
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb je kinderen? Een dochter? Want ik hoop zo dat die straks bij je binnenloopt met haar nieuwe vriend, Jean-Baptiste Dieudonné, die straks zijn gitzwarte leuter in haar zal rammen om mooie, kleine, leuke, Vlaamse mulatjes te verwekken.
![]() |
![]() |
#104 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
dus als jouw mening is dat je een groene videorecorder bent, dan bén je ook een groene videorecorder??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() diegenen die het debat gevolgd hebben , zullen daar wss toch anders over denken. een Vlaams nationalist die niet kan/durft/wil zeggen wat een Vlaming is ? belachelijk. en een afgang.
Nogmaals dat doet geen afbreuk aan de capaciteiten van een annemans die als één van de weinige degelijke politici uit de vb stal gezien kan worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
mooi, kennen we meteen je niveau ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat kan alleen als er interraciale relaties op massale schaal zullen plaatsvinden. Dat is nog nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal Vlamingen. ![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De 'journalisten' hadden waarschijnlijk op elk antwoord dat Annemans zou geven wel een beschadigingsscenario klaar... Denk eens wat dieper na... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat er nog mensen zoalsjij zijn die tenminste kunnen bepalen waarom een échte marokkaan steeds een échte marokkaan blijft, generatie na generatie na generatie hé Filo? Dié wèl hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Burgemeester
|
![]() ik heb gewoon een klein vraagje wat verstaan zogezegde vlamingen onder een vlaamse cultuur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overdrijf je nu niet een klein beetje? Denk je nu echt dat ik ga stellen dat iemand al een Vlaming is omdat hij een halve voet in Vlaanderen heeft gezet? Lees nu eens goed en traag het volgende: ik vind dat een Vlaming IN PRINCIPE blank is (feit) maar dat een Vlaming PER DEFINITIE niet blank hoeft te zijn (mening)
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die criteria zijn vanzelf ontstaan binnen onze Vlaamse volksgemeenschap en worden door veel Vlamingen ook gebruikt. Al zullen de meesten het niet durven toegeven, dat is het verschil. De meesten denken het, maar zijn te bang om het te zeggen en draaien rond de pot. Een mens wordt deze dagen voor heel weinig al voor racist uitgemaakt. Terwijl een racist iemand is die andersrassige mensen haat of minderwaardig vindt en ze zo gaan discrimineren. Ik doe als radicale volksnationalist geen van deze beiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() sorry ...welk volk? ![]() "no comment"
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spijtige zaak, en zij is lang niet de enige. Je hebt dan nog de klassieke migratiestromen, de gezinsherenigingen, adoptie, tweede, derde en vierde generaties.... Waar gaat dat eindigen vraag ik mij af ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Kijk eens aan, ik mag niet een heel klein beetje scherp worden als iemand stelt dat mijn vrouw en kinderen geen Vlaming kunnen zijn omdat ze niet blank zijn? En dan wordt mijn niveau hier ter discussie gesteld? Omdat ik iets over een negerlul schrijf of zo?
Vertel jij eerst eens wat je antwoord is op je eigen vraag (wat is een Vlaming?') Vragen stellen maar nooit antwoorden geven zou ook een indicatie van niveau kunnen zijn, hé.
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() In de middeleeuwen als het van jouw afhangt