![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke indruk: Veli is zelf te plat om aan politiek te doen en absoluut geen partij voor Annemans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de rest: buiten. Dat is volgens mij wat hij denkt, maar niet durft de zeggen. En daarom draait hij rond de pot. Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2009 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo cru is het niet, maar dat hij de Islam als een bedrijging ziet en dat deze godsdienst / ideologie best de vleugels ontnomen wordt , staat vast. Ik vind dat trouwens ook , maar dat wist u waarschijnlijk al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld kan er aangetoont worden dat het in het belang van de inwoners van Knokke zou zijn om een aparte republiek te vormen buiten de EU: waarom gebeurt dit dan niet ? (Waarschijnlijk zijn die inwoners zeer gehecht aan hun belgische nationaliteit - er bestaan dus Belgen)
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat ook. Maar daarom stem ik nog niet VB. Bovendien u scheert alle moslims over één kam.
Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2009 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, het feit dat ik nauwe banden heb met Vlaanderen en Baskenland, zorgt er uiteraard voor dat ik meer daarmee bezig ben dan met pakweg de Berbers. Ik ben Vlaming van geboorte, Nederlands is mijn moedertaal, Vlaanderen is "mijn" land. En toch voel ik me vaak niet thuis in dit Vlaanderen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 28 mei 2009 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
terroristische neigingen : die worden momenteel door de andere meerderheidsfractie met de wapens bestreden. De fractie die het terrorisme bestrijdt verdient onze steun. Het promoten van Madrassa's die een positieve boodschap brengen lijkt me het betere idee. Er zijn inderdaad 2 fundamenteel verschillende Islam's : die welke de bibiliotheek van Alexandrië verwoestte en die welke de wetenschap van de Antieke cultuur en de Hindoes aan ons doorgaf.. deze laatste moeten we zien te behouden.
![]() |
![]() |
#311 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is de enige definitie waar ik het mee eens kan zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In dat geval is het enkel en alleen een kwestie van vlaams zelfvertrouwen of vertrouwen in de eigen mensen nl. dat ze zich niet zullen laten verfransen...
![]() |
![]() |
#315 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ray : 28 mei 2009 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat niemand alle wijsheid in pacht heeft en door jouw pleidooien ik meneer Annemans eerder sympathieker ga vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar natuurlijk. Ik zeg nergens van niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hij gaat naar de tempel elke zaterdag, eet geen varkensvlees, maar wel mosselen & Mechelen is de hoofdstad van Eurazië...
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |