![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De Gucht jr. mag er dan nog het tegendeel beweren, politicoloog denkt er duidelijk anders over. 'De Gucht heeft in de senaat nog niks bewezen", zegt de Gentse professor. "Bovendien zou zoiets in het buitenland onmogelijk zijn." Only in Belgium.
het hele interview: http://www.nieuws.be/nieuws/%e2%80%9..._29a8f63c.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje ; er zijn ook buiten België gevallen van zonen of dochters die net als papa in de politiek gaan. Martine Aubry is daar in Frankrijk een goed voorbeeld van. Als die zonen of dochters voldoende bekwaamheid en politiek doorzicht hebben, is daartoe overigens geen bezwaar, meen ik. Of dat bij ZanZak het geval is durf ik zeer sterk te betwijfelen. Ik zou niet weten waar hij het geleerd kan hebben, overigens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() en dan elke keer zijne mottige kop op die affichen... tis precies nen drugsdealer
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() echt dezelfde stomme smoel als zijn vader... hij ziet er al even corrupt uit.
wie haalt bhet nu in zijn hoofd om daar een affiche van voor het raam te hangen of erger nog een bord in de tuin te plaatsen? Laatst gewijzigd door Skoebidoe : 27 mei 2009 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Het zegt ook veel over de VLD. Lef hebben om zo iemand lijsttrekker te maken. Alvast een reden om niet op de VLD te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik denk dat hij in Guantanamo gezeten heeft (aan de foto te zien)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Toen ik eens een symposium bijwoonde op de VUB-campus te Etterbeek (al aantal jaar geleden) kwam Jean-Jacques met volle vitesse in de Po-Porsche Cayenne van Papa Charles-Napoléon de parking opgezoefd. Die dochter van Van Hengel als trouwe labrador aan z'n zij natuurlijk.. Las een paar weken erna in de metro dat "de VUB van minister van Hengel volledig gratis van gratis draadloos internet zou worden voorzien" (en dat in die tijd).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Kazan : 27 mei 2009 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- de zoon van een minister die in een Porsche rijdt... - gratis draadloos internet op een universiteitscampus... In uw plaats zou ik dit op buitenlandse fora posten, wedden dat niemand u zal geloven? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Draadloos internet op een universiteit is zo slecht nog niet. Je zal de studenten niet horen klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() let er ook op dat op de affiches zijn voornaam erg groot geschreven is, en de familienaam De Gucht erg kleintjes, alsof men wil wegsteken dat hij de zoon is van (toch schrik van de reacties van aversie tegenover de papa?)
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mocht ik Kabilla zijn van Kongo. Ik vertel Karel De Gucht dat JJ niet zijn echte zoon is en dat hij op Harry Potter lijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik zie het als volgt : gewone mensen die aan politiek willen doen moeten zich eerst bewijzen. Kinderen van niet. Ze mogen nog zo capabel zijn als ze willen, dat kunnen andere mensen ook zijn en die staan op die manier 10 jaar achter, moeten zich eerst binnen de partij of in kabinetten of fracties opwerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In het buitenland niet mogelijk? Dat getuigt van een grote naïviteit. Een politiek systeem is altijd gebaseerd op patronage, nepotisme en vaak corruptie. Op dat vlak zijn we in België geen uitzondering hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() zever, gezever
Nog niet zo heel lang geleden was de president van de VSA de zoon van... En die heeft ook gewoon zijn bekende naam gebruikt. Erger nog die heeft voordien enkel bewezen dat hij niet bekwaam was. Dus uw OVLD bashing is weer gebaseerd op gebakken lucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() wie zich afvraagt hoe zean-zaques toch aan de nodige stemmen geraakte : alle vld-leden stemmen op alle vld-kandidaten ( dat is dan zonder nadenken)
|
![]() |
![]() |