![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het algemeen volg ik u Gentenaar, maar ik vind het moeilijk om te geloven dat er 200 miljoen infiltranten, saboteurs, machthebbers, onderdrukkers en collaborateurs waren.
Maar jullie zijn wel serieus afgeweken van het onderwerp he.
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Natuurlijk is het zo dat er een groot gedeelte onschuldige slachtoffers zal geweest zijn (ik steek mijn hand niet in het vuur voor alle potentaatjes ter wereld die zichzelf communist genoemd hebben). Maar in ieder geval is de systematiek van onschuldige slachtoffers afwezig, die we wel vinden bij de kapitalistische doden.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het "bruin" Blok!! ![]() Je weet misschien niet dat ze onlangs Mein Kampf hebben laten vertalen naar het Arabisch? En niet alleen dit boek, maar nog vele anderen: ![]() [68] Kifāḥī, Adūlf Hitlir. 2e druk, Bayrūt : Dār al-Kutub al-�*a`biyya, 1975. ![]() [69] Kifāḥī, Adūlf Hitlir, tarğamat Luwīs Al-Ḥāğğ. Bayrūt : Dār Ṣādir, 1963. Reprint [Bayrūt] : Bīsān, 1995. ![]() [70] Kavgam, Adolf Hitler, tercüme Mine Toker. 10e Druk, İstanbul : Toker Yayınları, 1994. Nee, mijn beste, het "bruine" Blok is een fabeltje...het is niet bruiner dan de andere zelfbenoemde democratische partijen. Maar heel wat minder bruin dat wat jullie aanhangen. Lees de geschiedenis van de grootmufti Hoesseini - de mentor van Arafat. Zeer interessante lectuur. ![]()
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Van: Prien G.
Aan: Maarten Malaise Geplaatst: Do Apr 15, 2004 11:52 Onderwerp: provocatie Maarten , Ik heb op de blauwe knop gedrukt ivm Azzuz zijn opmerking : Bruin Blok in http://www.fora.be/viewtopic.php?t=1...amp;highlight= Gelden forumregels inzake provocatie & beledigingen niet meer ?? Mag ik dan MDP vertalen naar Marrouffen Democratische partij zonder sancties ?? graag antwoord MVG Prien Antwoord van Maarten Nee dat mag jij niet Ik kuis het op Maar ondertussen staat het er nog ![]()
#25 |
Parlementslid
|
![]() Over dat "bruin" zou ik maar zwijgen, als ik hem was.
![]() "13. Moslim Waffengebirgsdivision der SS Handschar”.
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vicky, als Mein kampf niet vertaald zou geweest zijn naar het Arabisch zou jij zeggen dat er sprake was van censuur.
Trouwens, je kan een boek ook lezen als historisch document, en als basis voor een kritische studie van het fascisme bijvoorbeeld. Niet iedereen die Mein Kampf leest is een neo-nazi! |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is het je trouwens opgevallen dat de kaftfoto's niet echt flatterend zijn voor Dolf?
|
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En je opmerking over Arafat die Hitler als voorbeeld zou hebben moet je eens staven met een citaat met bronvermelding.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Weet je trouwens dat Adolf Hitler een veel gegeven tweede naam is in de Palestijnse gebieden, maar dat zal waarschijnlijk ook zijn omdat ze zo kritisch staan t.o.v. het nazisme. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |