Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2009, 14:08   #9941
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
tuurlijk
Stel dan geen onnozele vragen uit prive sfeer. Als ge in een achterlijk boeregat in een simpel bestaan vertoeft, dan is eender welk antwoord op die vraag voor u onaanvaardbaar.

Stel die vraag dan niet. simpel.
Oud 29 mei 2009, 14:11   #9942
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wablief?

Ik heb nog nooit ergens iets over Dutroux geschreven. Ge hebt dus (bewust) de verkeerde voor. Ge moet niet vragen hoe uwe logica werkt en met wat ge bezig zijt.
Excodus dan, en bewust? Mai je bent echt paranoia he?

Citaat:
Ge moet niet afwijken van de essentie en valse beschuldigen uiten.
Exodus was bezig over dutroux en jij komt af over iemand die dood was voor dutroux, echt logisch hoor.

Citaat:
Opnieuw zijt ge ontmaskert als een kleinzielig psychopatish individu. Vervelend als men u op de feiten wijst he? Hou uzelf voor de zot maar mij niet.
Mai de tiener hormonen komen weer boven zeker? Altijd zo vriendelijk, of enkel tegen diegene die je niet geloven (moet wel zowat iedereen zijn)

Citaat:
En het mag nu ook eens gezegd worden: leer eerst deftig zonder fouten schrijven, want heel uw expose staat vol van dt fouten. Ik zal ook eens op de man beginnen spelen.
"beginnen op de man te spelen"

En als je over schrijfotdtden begint ben je echt zielig bezig maar ja dat was te verwachten.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 14:12   #9943
k9

Standaard

Citaat:
Stel dan geen onnozele vragen uit prive sfeer. Als ge in een achterlijk boeregat in een simpel bestaan vertoeft, dan is eender welk antwoord op die vraag voor u onaanvaardbaar.

Stel die vraag dan niet. simpel.
Dat was een retorische vraag, ooit van gehoord?

En wanneer ga je nu afkomen met bewijzen of blijft het bij scheldpartijen tegen eenieder die je fantasien niet geloofd?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 29 mei 2009, 14:20   #9944
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Straddle

motief aub
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 14:23   #9945
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Excodus dan, en bewust? Mai je bent echt paranoia he?

Exodus was bezig over dutroux en jij komt af over iemand die dood was voor dutroux, echt logisch hoor.

Kwoteer iemand juist of hou uw bek.

Citaat:
de tiener hormonen komen weer boven zeker? Altijd zo vriendelijk, of enkel tegen diegene die je niet geloven (moet wel zowat iedereen zijn)

Als ge nog niet het verschil tussen objectieve feiten en verzinsels kunt verstaan, maar der bovenop nog eens grof moet beginnen liegen, dan moet je niet veel nivo verwachten, neen.

Als ik u van bewijzen moet voorzien, dan verwacht ik wel een minimum aan intellectuele eerlijkheid en dat ge op zijn minst een paar elementaire basisgegevens wil aanvaarden.

Maar das te moeilijk he. Uw egoke is geraakt en dus zijn we nu met totale andere dingen bezig.

Geloof gij maar in uw eigen paranoia dat believers dogmatisch ingestelde mensen zijn. Ge ziet het resultaat. Zielig .
Oud 29 mei 2009, 14:30   #9946
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat was een retorische vraag, ooit van gehoord?

En wanneer ga je nu afkomen met bewijzen of blijft het bij scheldpartijen tegen eenieder die je fantasien niet geloofd?
Dus de loge is een fantasie voor u?
Oud 29 mei 2009, 14:52   #9947
k9

Standaard

Citaat:
Kwoteer iemand juist of hou uw bek.
Mai de vriendelijkheid zelve weer.

Citaat:
Als ge nog niet het verschil tussen objectieve feiten en verzinsels kunt verstaan, maar der bovenop nog eens grof moet beginnen liegen, dan moet je niet veel nivo verwachten, neen.
Een vergissing word een grove leugen. mai je fantasie draait echt op volle toeren he?

Citaat:
Als ik u van bewijzen moet voorzien, dan verwacht ik wel een minimum aan intellectuele eerlijkheid en dat ge op zijn minst een paar elementaire basisgegevens wil aanvaarden.
Jouw basisgegeven is ervanuit gaan dat er een motief IS, je zegt dus dat ik JOUW stelling moet aanvaarden voordat er een discussie is, je zegt dus dat je enkel met mensen wil spreken die zoals jezelf geloven in een wereldwijde samenzwering. Dogma anyone?

Citaat:
Maar das te moeilijk he. Uw egoke is geraakt en dus zijn we nu met totale andere dingen bezig.
Helemaal niet, ik vraag nog steeds naar het motief, het ben jij die constant rond de pot draait om toch maar niet e moeten toegeven (wat je zelf ook weet) dat er geen motief is.

Citaat:
Geloof gij maar in uw eigen paranoia dat believers dogmatisch ingestelde mensen zijn. Ge ziet het resultaat. Zielig .
Blijkbaar ken je de betekenis van het woord paranoia ook al niet.

Misschien behandelen ze dat in de les nederlands van volgende maandag?

Oud 29 mei 2009, 14:53   #9948
k9

Standaard

Citaat:
Dus de loge is een fantasie voor u?
"De loge" (of gelijk welke geheime organisatie) die de wereld controleert: ja.

Oud 29 mei 2009, 15:04   #9949
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"De loge" (of gelijk welke geheime organisatie) die de wereld controleert: ja.
Dat was de vraag niet. Ge kleurt alles al zelf in, met uw typische vooringenomenheid.

Loges, broederschappen, vrijmetselaars bestaan. Punt uit.

Als we het daarover eens zijn, zullen we verder praten.
Oud 29 mei 2009, 15:15   #9950
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Aan dit tempo, wordt dit een full time job voor de komende 2 jaar...
Oud 29 mei 2009, 15:27   #9951
k9

Standaard

Citaat:
Dat was de vraag niet. Ge kleurt alles al zelf in, met uw typische vooringenomenheid.

Tuurlijk bestaan die dat was de vraag helemaal niet, JIj beweerde dat 9/11 een complot is opgesteld door deze organisaties en je vermeld daarbij dat de grote delen zoniet zowat alles controleren. Het is dus niet de vraag of er zoiets vaag bestaat als "een loge" of "een broederschap" maar of er daarwerkekijk organisaties zijn die zoveel macht uitoefenen en dat geloof IK niet.

Citaat:
Als we het daarover eens zijn, zullen we verder praten.
De bron die je zelf noemde leo Apostel was een vrijmetselaar, en je kan alles scharen onder broederschap of loge de vraag is niet bestaan die de vraag is hebben ze zoveel macht als jij beweerd.

Oud 29 mei 2009, 15:27   #9952
k9

Standaard

Citaat:
Aan dit tempo, wordt dit een full time job voor de komende 2 jaar...
Goed heb je direct werkervaring als je afstudeerd

Oud 29 mei 2009, 15:34   #9953
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Ik ben overtuigd, 9/11 was een inside job. Wat nu?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 15:35   #9954
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk bestaan die, ik ken er zelf een paar en ik heb al briefwisseling gelezen van die mensen onder elkaar. Saaie boel overigens.

Meer dan een ons-kent-ons netwerk met spirituele inslag moet je daar niet achter zoeken.
Maar blijkbaar trekt elk genootschap waarin discretie van belang is, wilde speculaties aan die op niets steunen dan op wat losse geruchten.

Laatst gewijzigd door parcifal : 29 mei 2009 om 15:35.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 15:47   #9955
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mai de vriendelijkheid zelve weer.
Dat komt ervan als ge echte vriendelijkheid misbruikt en misinterpreteert als naiviteit etc........

Citaat:
vergissing word een grove leugen. mai je fantasie draait echt op volle toeren he?
Uw discussietechnieken ken ik al langer dan vandaag.

Gij zit bovendien echt vast in de fantasieaantijgingen aan mijn adres... Mij niet gelaten, maar dan is uw uitgangspunt voor discussie al verkeerd. Zeg me nu eens concreet waarover ik fantaseer??? Duidelijk concreet voorbeeld aub. Zoniet gaan we opnieuw niet verder.

Citaat:
Jouw basisgegeven is ervanuit gaan dat er een motief IS, je zegt dus dat ik JOUW stelling moet aanvaarden voordat er een discussie is, je zegt dus dat je enkel met mensen wil spreken die zoals jezelf geloven in een wereldwijde samenzwering. Dogma anyone?

UW dogma is het motief van de officiele versie dan he als we zo gaan beginnen ??!! Ik aanvaard het officiele motief zonder 1 probleem, waar is het dogma?????

Gij hebt een compleet verkeerd beeld van wat er in sommige believers omgaat, en dat vertroebelt al de rest..

Citaat:
Helemaal niet, ik vraag nog steeds naar het motief, het ben jij die constant rond de pot draait om toch maar niet e moeten toegeven (wat je zelf ook weet) dat er geen motief is.

Ik heb u al genoeg gezegd dat alle mogelijke motieven mooi opgesomd staan op Wiki. Dus stop met liegen en zeveren. Wat is uw probleem toch vent????

Opnieuw, als ge DAT nog niet eens gewoon kunt erkennen, wat voor zin heeft het om verder te gaan?????

Citaat:
Blijkbaar ken je de betekenis van het woord paranoia ook al niet.
Zo te zien kent ge er alles van he Heb ge een kleine piemel ofzo??
Oud 29 mei 2009, 15:58   #9956
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Meer dan een ons-kent-ons netwerk met spirituele inslag moet je daar niet achter zoeken.
Maar blijkbaar trekt elk genootschap waarin discretie van belang is, wilde speculaties aan die op niets steunen dan op wat losse geruchten.
Wel, dat zou de volgende stap worden in de discussie, en dan wordt het pas echt moeilijk om vooruiit te geraken... maar onze kleine zit nog vast in het al dan niet erkennen van loges.

Wat gebeurt daar allemaal, hoe wordt er beslist, wat zijn de erecodes, welke zijn de belangrijke ordes, wat is de geschiedenis van die ordes, waarom is occultisme en symboliek zo van belang etc etc etc...
Oud 29 mei 2009, 16:02   #9957
k9

Standaard

Citaat:
Uw discussietechnieken ken ik al langer dan vandaag.
Ja?

Citaat:
Gij zit bovendien echt vast in de fantasieaantijgingen aan mijn adres... Mij niet gelaten, maar dan is uw uitgangspunt voor discussie al verkeerd. Zeg me nu eens concreet waarover ik fantaseer??? Duidelijk concreet voorbeeld aub. Zoniet gaan we opnieuw niet verder.
Ik zeg het hierboven ook. IK maak duidelijk een vergissing omdat jij in een discussie tussen mij en excodus komt en wat maak je daarvan dat ik bewust dat zou doen en later dat ik lieg terwijl ik al gezegd had dat het een vergissing was. Denken dat iedereen tegen je is, is wel paranoia hoor.

Citaat:
UW dogma is het motief van de officiele versie dan he als we zo gaan beginnen ??!! Ik aanvaard het officiele motief zonder 1 probleem, waar is het dogma?????
Ah nu is er maar 1 motief meer? van tientallen naar 5 naar 3 naar 1 en welke mag dat dan wel zijn?

Als over het dogma: dit motief is 100% een vaststaand feit zelfs niet meer nodig erover te spreken of the dicusieren. Dat is een dogma.

Citaat:
Gij hebt een compleet verkeerd beeld van wat er in sommige believers omgaat, en dat vertroebelt al de rest..
Ik heb geen idee wat er in believers omgaat het enige wat ik eigenlijk wil weten is waarom ze zo denken, wie weet hebben ze wel gelijk .

Citaat:
Ik heb u al genoeg gezegd dat alle mogelijke motieven mooi opgesomd staan op Wiki. Dus stop met liegen en zeveren. Wat is uw probleem toch vent????
Dat ik daar al enkele keren op geantwoord heb waarom die niet kloppen dan dat jij dat gewoonweg negeerd en blijft verwijzen naar diezelfde onjuiste motieven .

Citaat:
Zo te zien kent ge er alles van he Heb ge een kleine piemel ofzo??
Ik ken de definitie ja, en ik ben niet in de venten geintresseerd moet je ergens anders zijn

Oud 29 mei 2009, 16:04   #9958
k9

Standaard

Citaat:
Wel, dat zou de volgende stap worden in de discussie, en dan wordt het pas echt moeilijk om vooruiit te geraken... maar onze kleine zit nog vast in het al dan niet erkennen van loges.
Nu niet beginnen liegen he, ik ontken het bestaan van een allesoverheersende loge

Citaat:
Wat gebeurt daar allemaal, hoe wordt er beslist, wat zijn de erecodes, welke zijn de belangrijke ordes, wat is de geschiedenis van die ordes, waarom is occultisme en symboliek zo van belang etc etc etc...
Dat is onbelangrijk de vraag draait puur rond hoeveel macht ze hebben niet of ze nu elkaar met de linker of rechter hand een hand geven. maar dat is typisch voor mensen die in samenzweringen geloven, ze verkiezen zich in onbetekenende details en verliezen uit het oog wat belangrijk is.

Oud 29 mei 2009, 16:12   #9959
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Apostel was maar om een nederlandstalige auteur te geven uit de mainstream.

Zelfs dat was niet goed. Apostel heeft een boekje over vrijmetselarij geschreven wat een goede inleiding is, en zelfs pro vrijmetselarij is!!!!!!!!!! dus ik geeft iets positief aan de "tegenstrever", en men doet niet eens de moeite om het serieus te nemen om er te beginnen over te praten.....

Ik kan u uiteraard een heleboel zware literatuur geven, voornamelijk in het engels, maar voor randd.... a la K9 heeft het geen enkele zin daar tijd in te steken.

Op de NWO draad heeft zonet nog iemand een link naar het boek van Lady Queenborough gegeven.... is nog heel mild, maar geeft u al een voorsmaakje

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=21057

Voor de geinsteresseerden in echte discussie, de bedoeling is van de macht van bepaalde vrijmetselaars en broederschappen te bespreken, en hoe erecodes gelden en besluitvorming gebeuren...

Soit, wat niet weet, niet deert is hier het motto... erop los rammen: believers zijn paranoide zeikers... yea, right
Oud 29 mei 2009, 16:20   #9960
k9

Standaard

Citaat:
Apostel was maar om een nederlandstalige auteur te geven uit de mainstream.

Zelfs dat was niet goed. Apostel heeft een boekje over vrijmetselarij geschreven wat een goede inleiding is, en zelfs pro vrijmetselarij is!!!!!!!!!! dus ik geeft iets positief aan de "tegenstrever", en men doet niet eens de moeite om het serieus te nemen om er te beginnen over te praten.....
Maar daar gaat het hier niet over . Nogmaals je concetreerd je op de verkeerde zaken. Ik herhaal ja vrijmetselaars bestaan de vraag IS of die (of andere) de wereld controleren. Als jij zegt dat die Apostel dat in een boek beschrijft hoe en waarom ben ik gerust bereid dat te lezen, maar dat doe je niet je slingerd enkel die naam rond.

Citaat:
Ik kan u uiteraard een heleboel zware literatuur geven, voornamelijk in het engels, maar voor randd.... a la K9 heeft het geen enkele zin daar tijd in te steken.
Je kan maar doet het blijkbaar niet, net zoals je zelf zegt motieven te kennen maar er geen disucssie over wil aangaan. Je blijft constant rond de pot draaien.

Citaat:
Op de NWO draad heeft zonet nog iemand een link naar het boek van Lady Queenborough gegeven.... is nog heel mild, maar geeft u al een voorsmaakje

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=21057
En staat daar de wereldoverheersende org dan in?

Citaat:
Voor de geinsteresseerden in echte discussie, de bedoeling is van de macht van bepaalde vrijmetselaars en broederschappen te bespreken, en hoe erecodes gelden en besluitvorming gebeuren...
Ok zeg dan maar eens welke organisaties welke macht hebben.

Citaat:
Soit, wat niet weet, niet deert is hier het motto... erop los rammen: believers zijn paranoide zeikers... yea, right
Dat zijn jouw woorden .

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be