![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ie maar dokter moeten worden... het had er iets nuttigs van gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Het is 't enige van jou dat me tot dusver is bijgebleven.
Een link naar een stand up comedian die ik wel goed vond, maar waarvan ik de naam alweer kwijt ben. Plus, een zekere goodwill om half grappend een begin van ruzie te theatraliseren. Sla me dood waarom precies, maar ik zie in jou een stand up comedian die z'n roeping heeft gemist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 mei 2009 om 15:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, omdat je het toch niet gaat vinden: Jeremia 11:20. Maar de ironie van de Grote Meester doet uiteraard wonderen met dat "doorgronden". Hij kaapt dit thema voor heel andere doeleinden...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het idee dat de sfeer hier sinds een aantal maanden helemaal verpest is. Komt ongetwijfeld door al die nieuwelingen. Respect kent dat gespuis niet.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Minor vision.
Flanelcondoom achter zo'n gevel 'zonder huis', die eenzaam in de steigers staat. Bewierookt door Kallikles en onder de mantel van Knipp. Laatst gewijzigd door Knipp : 31 mei 2009 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() En ge zit hier nog geen twee jaar!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is een veldslag rond humor, au fond. Ik vind jullie grollen maar niks, en jullie missen het pallet om mijn fijnere dingen te smaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent inderdaad zeer verfijnd & stijlvol. Dat is een feit.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Tegenwoordig zijt ge daarmee al een ancien.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals een leven kunnen redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ceert G!
![]() (dat gecheer gaan die zeikerds weer tooggedoe vinden, wedden?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Intriest. Nu ja, al die 'nieuwe' nicks hier zijn ergens ook wel ancien.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja... je humor vliegt hier in het rond. Ik lach me dood. Ik heb zelfs geen kabelabonnement genomen om van VTM af te zijn.
|
![]() |
![]() |