![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een Batavus.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die topics, als paddestoelen uit de grond rijzend, om elkaars ego te strelen zijn eigenlijk ook best wel grappig. Volgens mij heeft Flanelleke een minderwaardigheidscomplex ofzoiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En de relevantie hiervan? Ik maakte slechts een observatie.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M.a.w.: de priesterkaste wint op de lange termijn altijd. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een zaag. Ga eens naar buiten en knijp je oogjes dicht want het zonnetje schijnt. Ga op een stoeltje voor je huis of appartement zitten en praat wat met die mensen die in jouw ogen maar intellectuele pissebedden zijn. Misschien kweek je ooit iets als empathie.
Ik heb vandaag alvast mijn nieuwe buren welkom geheten. Niet door te zeggen dat ze in mijn ogen kasteloos zijn (mjah... mijn nieuwe buurman heeft een kleurtje en ze noemen me hier toch graag rechts) maar gewoon een goeiedag en de mededeling dat we eens beter kennis maken als ze hun handen niet vol dozen hebben. Niet dat ik me opdring... maar ze hadden met die dozen tegen mijn deurbel zitten duwen dus ja... dan doe je open he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker wanneer het komt van iemand die beweert dat natuurwetten werkelijk zijn. Een ingenieursdiploma maakt een mens een ingenieur, en geen wetenschapper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Om terug te komen op het onderwerp van dit topic: ja, er zijn hier ongetwijfeld een aantal intellectuele zwaargewichten (steeds minder helaas), maar er zijn er hier ongetwijfeld ook die vooral graag intellectueel zwaarwichtig doen. Het is volgens mij nogal moeilijk om van op een forum te beoordelen of iemand een intellectueel zwaargewicht is of niet. De ervaring op andere fora leert mij trouwens dat een klein clubje dat niets anders doet dan elkaar schouderklopjes geven al gauw de intellectuele zwaargewichten wordt, wat het nog moeilijker maakt om dat te beoordelen. Voor zover mijn mening als kasteloos intellectueel lichtgewicht voor u van tel is uiteraard.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 mei 2009 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Ik steiger niet.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stijllozen hebben hier vandaag echt wel overdreven, hoor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 31 mei 2009 om 17:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Dat toontje van "voor zo ver de mening van een kasteloze jou interesseert".
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 31 mei 2009 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Welja, dat denigrerend gedoe over kastelozen, Dronkoersianen en kleinburgers mag wel eens gaan ophouden. Uw zelfoverschatting heeft nog enige komische kwaliteiten maar die neerbuigende houding is er echt te veel aan.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Misschien. En ik geef toe dat mijn oordeel op dit moment iets te sterk gekleurd wordt door de sfeer die hier op dit moment heerst.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie in een doodnormale draad komt klagen dat het "saai" is omdat mensen op een andere manier praten dan hier het canon is, is een kasteloze, Dronkoersiaanse kleinburger. |
|
![]() |
![]() |