![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (en Fransen en Engelsen zijn nog niet akkoord wie van hen twee de friet uitvond) Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juni 2009 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
sommigen blijven rondtrekken en dan weer anderenn verontrusten, die zich door de komst van die mensen plotseling "niet meer thuis" voelen. Vroeger waren café's gewoon drankgelegenheden.. Nu vind je overal "Brasseries" waar je de meest uitgebreide "kaart" krijgt om eten te bestellen en is het op sommige plaatsen bijna onmogelijk om nog een "échte frituur" te vinden : het zijn allemaal "pitabars" geworden met vlees van gemengde twijfelachtige kwaliteit. De verheffing van "het plebs" tot een "hoger cultuurpatroon" is een werk van lange adem. We zijn goddank al geëvolueerd van het inslagen van elkaars schedel tot gewoon verbaal geweld langs de media : onfraaie haatcampagne's slogankoren tijdens de voetbal en dies meer. Gewoon respect voor de medemens onafhankelijk van diens godsdienstbelijdenis, huidskleur, taal en/of politieke overtuiging is er nog altijd niet bij. We zijn optimisten : de beschaving zal ooit zegevieren !
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om te weten of iets al dan niet eetbaar is moet ge een chinees raadplegen : die mannen eten letterlijk alles wat eetbaar is. Blijkbaar is dat iets genetisch : mijn blanke kleindochter is vegetariër, mijn chinese eet werkelijk alles. Verschillen tussen mensen "uit de opvoeding" vs. verschillen die genetisch bepaald zijn is een boeiend onderwerp ; op voorwaarde dat je jezelf voor zulke zaken openstelt (vrij van vooroordelen)
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu er nog een maagd van 9 jaar bij serveren, en Filosoof's feestje kan helemaal beginnen. Laatst gewijzigd door Dimensie : 1 juni 2009 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees het opiniestuk van Benno Barnard maar op Knack-online. Zalig hoe die de draak steekt met dat links volkje van islamverheerlijkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
niet-sectaire islam. "Links" zijn betekent immers voorstander zijn van gelijke kansen voor iedereen, sociale zekerheid ipv paternalistische aalmoezengeverij. Tolerantie voor sexueel andersgeaarden (uitgezonderd pedofielen) en verregaande samenwerking in open dialoog tussen alle volkeren. Dit staat diametraal tegenover het oerconservatieve wahabisme van bv. Saoedi Arabië en steunt zeer sterk de vrouwenrechten en de strijd tegen de vrouwenbesnijdenis. Het aspect "vrouwenondrukking" past eerder bij "Rechts" evenals de conservatieve houding tegenover holebi's. De anti-vreemdelingengevoelens bij "Rechts" komen misschien voort uit schaamtegevoelens ivm de racistische slavenhandel, het kolonialisme en de vervolgingen in gans Europa en Rusland van landgenoten die toevallig een andere godsdienst belijden dan de heersende of is het hier een voortzetting van ?
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pekelharing ook.
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik meen nochtans dat het zes maanden loon was dat het slachtoffer van racisme kan opeisen als de tegenpartij niet kan BEWIJZEN (omgekeerde bewijslast) dat er geen sprake was van rassiesme! ONLY in belgium hé. maar serieus, moest ik ooit in zo'n geval veroordeeld worden tot het gratis uitbetalen van een ongeschikte kandidaat omdat die zijn kleurtje in de arena gooit en ik niet kan BEWIJZEN dat ik zoiets niet gezegd heb, dan publiceer ik het vonnis.Met naam en toenaam van de betrokken partijen (ik mag dat, ik ben schuldig), én ik verwittig al mijn mede-werkgevers. Dat mens geraakt dan nooit meer aan werk! (kan ook wel haar bedoeling zijn natuurlijk.)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat u niet bepaald happig bent op vreemde invloeden. Nuja, dat zal wel aan mij liggen zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry : ik moet nog antwoorden op de pertinente vraag : wat heeft links gedaan om het vreemdelingenprobleem op te lossen (om vreemdelingen weg te sturen) ?
1° Indien we konsekwent vanaf de middeleeuwen de "vreemdelingen" zouden weggezonden hebben, woonden we nu in een achterlijke achterbuurt van Europa. 2° De eerste aanzet om hier "vreemdelingen" te importeren kwam van het kapitalistische systeem - eerst uit de kolonieën en daarna als arbeidskrachten om slecht invulbare jobs als bv; mijnwerker in te vullen & ook om als kannonnenvlees in de loopgraven afgeslacht te worden. De grote stommiteit bij het aanwerven van Noordafrikanen was dat we er speciaal op gelet hebben om zo laag mogelijk geschoolde bevolkingsgroepen te "importeren". Dat verhoogde niet alleen het gevoel van die mensen dat ze "in het paradijs" aankwamen, dat gaf ook al een start aan mensen die niet bekwaam en niet bereid waren om onze talen te leren of cultuur over te nemen. De ovrheid was toen in de mening dat "zulke" mensen wel uit zichzelf zouden terugkeren. Ze dachten dat die mensen hier gingen werken om de pensioenen van de autochtonen te betalen en met een habbkrats als bonus zouden vertrekken met achterlating van hun eigen pensioenrechten. 3. De dwaasheid van links samen met de andere rechtse burgerlijke partijen bestond erin dat men dacht dat door de mensen hun eigen godsdienst en cultuur te laten behouden/beleven er geen verdere aanpassing nodig was. Onder het mom van "respect voor andere culturen" dacht men van de "vreemde cultuur" eenzelfde respect terug te ontvangen. Dit is niet zo (& dat weet nu iedereen : samenleven is een werkwoord) 4. De huidige toestand is een doorslaan naar de andere kant
![]() |
#99 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter