![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() De manier waarop paradigma zich vormen, dat wordt niet beschreven in't boexke psychologie aan de hogeschool he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De manier waarop paradigma's zich vormen in de hoofden van mensen die de basiswerking van een vrije-makteconomie niet begrijpen kan je idd moeilijk terugvinden in een cursus psychologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is een reden waarom jouw ideeën niet terug te vinden zijn in dergelijke academische werken. Ik geef het maar als hint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we dan echter op zoek willen gaan naar complottheoriëen over werkgevers en aandeelhouders die arbeiders uitzuigen moeten we idd niet in de academische literatuur op zoek gaan. Een propagandafolder van de pvda of de lsp is daarvoor meer geschikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() If the question is once put: Would a greater contribution to human welfare be made by an investment in capacity to produce knick-knacks that have to be advertised in order to be sold or an investment in improving the health service? It seems to me that the answer would be only too obvious; the best reply that laissez-faire ideology can offer is not to ask the question.
Joan Robinson |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Mens = (x * (comfort - a - b)) + (y * (aandacht - c - d)) + (z * (kennis - e - f)) x,y en z zijn de amplitudes a is de mate dat aandacht comfort drukt b is de mate dat kennis comfort drukt c is de mate dat kennis aandacht drukt d is de mate dat comfort aandacht drukt e is de mate dat aandacht kennis drukt f is de mate dat comfort kennis drukt Absolute niet verwonderlijk dat in jouw wereld men enkel maar tot handelen komt wanneer minstens twee van jouw sleutelwoorden door het overblijvende sleutelwoord volledig wordt weggedrukt. Of met andere woorden. Zolang als gij comfortabel op uw lui gat in de tuin de aandacht van meiskes op msn kan vangen en tegelijk nog een beetje surfen naar kennis om 't geweten te sussen .... zolang ga je niet handelen ? Of ? Ben ik drastisch fout in die (provocerende, ik weet het) kleine analyse ? Overigens, ik vind niks van de 'sociale dwang' terug in jouw analyse van wat een mens drijft. Waarom denk ik dat je jezelf daarom tegenspreekt ? Citaat:
En dan, wat ik toch wel van je wil weten: Jij vind Hikikomori geen probleem ?
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 1 juni 2009 om 16:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je beide vragen algemeen maakt: is een investering in voedsel beter of slechter dan een investering in gezondheidszorg? Of beide vragen zeer specifiek: is een investering in knick-knacks beter of slechter dan een investering in kleurrijke bedpannen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
Indien we geen aids/kanker-doden hadden in onze contreien, zou geen bedrijf er geïnteresseerd in zijn. Laten we eerlijk wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() Juist, en de junk food rommel is gewoon 1 pot nat. De keuze is dan ook gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Praetorian heeft anders zeker een goed punt. Vergelijk de budgetten voor middelen tegen kaalheid en erectieproblemen maar eens met de budgetten voor medicamenten tegen de slaapziekte. Ik zal al eens iets verklappen, wanneer men die budgetten vergelijkt, doet men dit door volgend stuk zin te gebruiken; "...zijn disproportioneel groter dan..."
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 1 juni 2009 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tijd om mij nogmaals terug te trekken met zo min mogelijk aan afleiding en middelen. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 1 juni 2009 om 16:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De budgetten en totale uitgaven aan medicamenten tegen kanker e.d. liggen torens hoger. |
|
![]() |
![]() |