![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10081 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citeer mij eens volledig en met naam aub, geen zinnen afhakken. Je zal wel zien waarom .
![]() |
![]() |
#10082 | |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, helemaal niet. Je hebt vlakaf gezegd dat er geen motief is NADAT ik u gezegd heb dat ik het officiele motief aanvaard zonder 1 enkel probleem. Wat is dit anders??? Citaat:
En wij moeten kunnen volgen.....
![]() |
![]() |
#10083 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() veranderd niks je noemde bush en later ontkende je dat
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#10084 |
|
![]() En daarna leg ik je duidelijk uit wat ik daarmee bedoelde je liegt dus en je weet het.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#10085 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met zeveraars zoals gij valt niet te discussieren. Net zoals er met terroristen niet te onderhandelen valt. Och baby, kijk jij eens naar atmo dan he. .
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 1 juni 2009 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10086 |
Europees Commissaris
|
![]() omdat JIJ Bush erbij haalde, waarop ik repliceer "de cabal, Bush of eender wie"... wat betekent dat in deze context betweter????
Als dat niet bewust van slechte wil is??
![]() |
#10087 | |||
|
![]() Een eventueel jongere leeftijd zou het één en ander nog vergoeilijken
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iets meer winst? De fed maakt geen miljoenen, geen miljarden, maar triljoenen of triljarden winst aan de gevolgen van 9-11. ... stap af van het main stream gebeuren ... u zal plots veel rijker en volwassener zijn ...
![]() |
![]() |
#10088 | |
|
![]() Citaat:
Grappig dat je blijft rond de pot draaien, de posts van Gun al eens gelezen hoe het wel moet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10089 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Snap je wat ik bedoel? Citaat:
Citaat:
En ja iets meer winst, of denk je dat bush(of gelijk wie die erachter zat) miljarden eruit gehaald heeft ? Citaat:
Ik neem aan dat je biljoen bedoeld? Zoals ik al zei dat is de helft van de hele VS BNP. Met zo'n beweringen ga je er echt niet komen hier. Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10090 | ||||||||
|
![]() Citaat:
WO I WO II Pearl Harbour Vietnam Tonkin JFK Landing on the moon Oklahoma building 9-11 Iraq war I Iraq war II Nicaragua ... Citaat:
Heb jij de PNAC al eens onder de loupe genomen? Ik denk van wel Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dixit Citaat:
Lees de aangeboden links naar ... Galloway De geschienis van ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 1 juni 2009 om 17:55. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10091 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zeker doen K9; "rebuilding america's defenses" is een interresant artikel over extreem-conservatief buitenlands beleid, alleen heeft het weinig met 9/11 te maken.
Citaat:
Citaat:
Misschien is het inderdaad uw leeftijd...
![]() |
![]() |
#10092 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelf ben ik ook korte tijd believer geweest ( in 2003 of 2004 ) maar ben er achter gekomen dat de alternatieve theoriën HEEL VAAK zijn gebaseerd op onjuiste aannames . Ik denk dat zelfs u het met bepaalde gevallen eens zal zijn wanneer u de werkelijke achtergronden onder ogen krijgt. Ik heb het over believer beweringen als : "WTC 7 collapsed in 6,5 seconds " Waaraan een hele theorie is opgehangen . Mijn drijfveer is mensen ervan bewust te maken dat er nog heeel veel meer informatie beschikbaar is, informatie die op vele vragen antwoord geeft . Velen zitten vast in de enorme massas believers sites , en horen of zien eigenlijk nooit de niet-officiële andere kant van het verhaal . Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 juni 2009 om 21:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10093 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is wat de kapers betreft ook wat verkeerd gegaan aangezien er vluchten met een grote vertraging zijn opgestegen.... Dat krijg je nu als je met vliegtuigen aanslagen wil plegen... Normaal gezien hadden die 4 vliegtuigen in een kort tijdsbestek van elkaar hun doelen moeten raken... Bij de twin torens was het schema perfect, het pentagon is al een héél andere zaak,en het 4 de doel is nooit gehaald,en dit niet door toedoen van de inzittenden van het vliegtuig........Dat verhaal is zuivere propaganda.... Wil je écht al je doelwitten aanvallen dan gebruik je heus géén vliegtuigen mijn beste.... En ga je zéker géén vliegtuiglessen volgen in het land waar je je aanslagen wil plegen.... En dan vooral niet opvallen zoals Hani hanjour destijds deed.... In het commision report werd toegegeven dan Hanjour wat vliegkunst betreft als een verschrikkelijke piloot omschreven op bladzijden 225,226 en 242 en ze vervolgens op bladzijde 530 gaan beweren dat hij de meest ervaren piloot was.... ![]() Citaat:
En het pentagon dan, was dat soms ook 400 meter hoog,nee mijn beste ,slechts 25 meter,én recht door de voordeur naar binnen zonder dat grasveld ook maar te raken... Niet zo moeilijk mijn beste.... ![]() Duidelijk niet...... Laatst gewijzigd door Svennies : 1 juni 2009 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10094 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10095 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10096 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een flapdrol, inderdaad, deze keer ben ik het met U helemaal eens.... ![]() Nu moet ik maar zijn dagboek gaan stelen om mijn punt hard te maken.... http://www.democraticunderground.com...esg_id=1399922 Laatst gewijzigd door Svennies : 1 juni 2009 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10098 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Que mijn beste....... En nét wel langs die zijde die nét versterkt was,en dit terwijl er net aan de overzijde van het geraakte gedeelte véél meer volk én hogere officieren aanwezig waren.... Dus waarom nét in een zijde die gerenoveerd wordt en waardoor er daar minder personeel aanwezig is..... Waarom mijn beste wil een piloot die uit is op zo véél mogelijk schade aan te richten zich concentreren op een zijde waar hij van wéét dat die door de renovatie die er aan de gang is met doel het gebouw te laten versterken en waar diengevolge er véél minder personeel aanwezig is aanvallen door middel van een ingewikkeld draai en spiraal maneuver van op grote hoogte, daar waar hij mits eerder uitzetten van de automatische piloot aan de niet versterkte en volledig bezette gedeelte recht tegenover zijn doelwit te negeren desondanks hij die zijde op een blaadje kreeg gepresenteerd tijdens zijn aanvlucht met daarbij een quasi vrije aanvliegroute dank zij de potomac die landszij dat gedeelte van het pentagon stroomt.... Als onervaren piloot kies je immers de simpelste aanvliegroute om je doelwit te treffen.... Trucks met explosieven mijn beste,gaande van tankauto's tot minibusjes vol explosieven....je kan je commando bijgevolg opsplitsen in kleinere hoeveelheden....twee man per truck....dat maakt 10 potentiële bommen,en zovéél beter beheersbaar aangezien je vertrek op missie niet van derden afhangt.... Citaat:
Vertel mij eens mijn beste, hoe geloofwaardig vindt U het dat die kapers eerst nog vlieglessen moeten nemen in het land waar zij hun aanslag gaan plegen... Als je écht een aanslag wil plegen op deze wijze, wel mijn beste dan dienen jou mannen afgeoefend te zijn wat dit betreft alvorens het vijandelijk grondgebied te betreden... En dit om de operatie volledig geheim te houden.... Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10099 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
inderdaad. zie mijn tekst in vetjes. gaat voort beide kanten op. Behalve voor u natuurlijk. dus weeral zever/dwarsheid/subjectiviteit van uw kant. Citaat:
![]() Het zijn een paar paupers uit de woestijn. Die hebben veel kaas gegeten van moeilijke vliegmanoevers met grote toestellen via een snelcursus!! heel vanzelfsprekend toch?! Citaat:
Zoals altijd, alleen als het u goed uitkomt dan kan het, anders niet uiteraard. .
![]() |
![]() |
#10100 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je gaat er dan ook vanuit dat een onervaren piloot zo goed kan navigeren . Citaat:
mcveigh gerbruitke 2.3 ton en doodde 170 mensen Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
![]() |
![]() |