![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus, volgens u, als het VB met 2% achteruit gaat, noemt u het een klinkende overwinning voor het VB. Wie verliest gaat vooruit volgens u. U bent ook niet vlug verlegen. Maw, een weinig schitterende en nog minder consistente redenering van uwentwege. Tenzij u de mogelijke nattigheid al voelt aankomen en dat u daarom wel zo dwaze dingen moet zeggen. Let wel, als het VB wint, zal ik het ook durven zeggen. Laatst gewijzigd door system : 2 juni 2009 om 18:55. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een echt voorbeeld in deze barre tijden.
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Minister-President
|
Ziende dat er nu veel meer versnippering is zou een verlies van een paar % voor het VB nog steeds een stevige score zijn. Nu zal het eerder zijn dat degene die het minste macht verliest wint dan wat anders, de grootste winnaars zijn natuurlijk degene die er ook nog op vooruit gaan.
|
|
|
|
|
#105 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Vreemdeling
|
Ik stem niet voor het Vlaams Belang want hun vreemdelingenstandpunt is me véél te soft ...
Wat betreft zwangerschapsonderbreking en euthanasie slaan ze mijn inziens ook de bal helemaal mis ... Ik zocht dus naarstig naar een alternatief ... Bij nader inzien zal ik toch maar Belang blijven stemmen zeker .... en ook mijn omgeving ertoe te motiveren. Ik werk me nu al krom om Ahmed, Abdelkader, Saïd, Mohammed & co hun BMW Cabrio te financieren .... het is genoeg geweest! |
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Minister-President
|
Ook de vraag aan u, wat verstaat u onder racisten? Misschien even off-topic, leugenaars, bedriegers en sjoemelaars horen deze thuis in het parlement? Misschien voor u wel, zoniet gaat u zondag weinig keuze hebben om te stemmen.
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het VB verliest 100.000 kiezers en valt op een schamele 900.000 kiezers. Een afgang, een nederlaag van gewelste. De ondergang is ingezet. Het begin van van het einde. De terminale afslachting. Het einde, quoi. De commies (PVBD, Cap,...) winnen 15 1/2 kiezers bij en blijven onder de kiesdrempel. Dat zijn de grote winnaars die een geweldige, stevige sprong gemaakt hebben.Een succes zonder voorgaande. Het grote keerpunt. De trendbreuk. |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
|
Citaat:
FDW gebruikt de taal van het volk dat de zware last van de immigratie draagt. Niet de taal van de welgestelde burger die tevreden is dat hij een goekope meid kan vinden.
|
|
|
|
#114 | |
|
|
Citaat:
Vanwaar moeten anders de transfers komen?
|
|
|
|
#115 |
|
Minister-President
|
Geduld mijn jongen, Tiocfaidh ár lá!
|
|
#116 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Minister-President
|
En daar gaat het om, filip gebruikt de taal die iedereen kan verstaan. Met één qoute gaat dit nog lang over de tongen. En na verloop van tijd zal het geroep verstommen en de discussie het halen. Mensen zullen beginnen nadenken en vragen beginnen stellen wat nu juist de kosten en de baten zijn van die immigratie en of het een tegen het ander opweegt. Een beproefde taktiek misschien, maar jammer genoeg één van de weinige die we hebben willen we rugbaarheid in de media krijgen en daarmee op markten en straatpleinen.
|
|
#118 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het gaat ook niet alleen om stemmen Toccata, als mensen beginnen nadenken, als de discussie begint over onze onderwerpen, onze thema's dan zijn we al serieus ver. Dat is al veel waard in een land dat naar de vaantjes wordt geholpen door struisvogel politiek.
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
U kent het verschil toch nog wel? |
|
|
|