![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
eerlijk is eerlijk |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Schepen
|
VB zal waarschijnlijk wat verliezen maar de rechtse, vlaamsgezinde partijen zullen fors scoren samen(VB + NVA + LDD), ik hoop samen toch 25+ procent, mogelijks 30procent.
Het is ook nodig want dit land is zo rot als de pest! |
|
|
|
|
#143 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Rare ideeën hebben die linkse jongens dat betogen niet kan in een democratie?!? Laatst gewijzigd door Dimensie : 2 juni 2009 om 21:19. |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je kan die gast niet vergelijken met die clowns alla De Winter en De Wever. |
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Waarom zijn FDW en BDW clowns? Omdat ze geen belgicisten zijn? Laatst gewijzigd door rechtuit : 2 juni 2009 om 21:24. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
Ik hoor u al afkomen: het VB verliest, maar de NVA wint, dus het VB heeft toch gewonnen. Of: het NVA verliest, maar LDD wint (eerder omgekeerd), dus het NVA heeft toch gewonnen. 'Jezuïtenwiskunde' noem ik dit.
Laatst gewijzigd door system : 2 juni 2009 om 21:44. |
|
|
|
|
#147 |
|
Minister-President
|
Als ik dit lees zou'k juist zeggen dat jmd de clown is
|
|
#148 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Echter, als de wekker afloopt maken we nu al jaaaaaaaren l'union fait la farce mee. Even over de jaren opfrissen? Happart......... DHL ...........BHV..........stemrecht voor vreemden ......... cordon voor 1.000.000 Vlamingen en niet voor corrupte PS ...........prins Laurant en Filip.......................Delphine Boel en onze pracht koning .................miljarden transfer naar het zuiden................ Ik ga slapen, sorry |
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid : wil ons aub met naam aanduiden en opsommen welke huidige parlementsleden in België cq. Vlaanderen veroordeelde racisten zijn. Dank bij voorbaat. |
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
profiteurs en graaiers eens te meer !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
andere bevolkingsgroepen : kleurlingen, franstaligen, moslims, joden... Indien het VB een archief zou bezitten van alle druksels door haar en de aan haar aanverwante vzw's eventjes opent vindt U ongetwijfeld een boeiende verzameling teksten en cartoons - waarvan sommige zelfs een schandelijke vorm van plagiaat van cartoons zijn.. die door een publieke opinie in een recent verleden zeer gesmaakt werden... Ik zal nooit voor het VB stemmen omdat ze nog steeds verklaren de enige ware erfgenamen zijn van het VNV en zeer explicxiet die strrekking die in de oorlogstijd een nieuwe orde wilde vestigen. Deze orde heeft tijdens WO II de ganse familie van mijn neven vergast, deze orde heeft mijn moeder opgesloten en ondervraagt "of ze misschien in het bezit was van ontaarde muziek". Het zijn die mensen die regelmatig luid verkondigen dat ze de kunst willen censureren terwijl ze alsmaar verkondigen dat de vrije mening inclusief het aanzetten tot haat moet zijn. Als ze dan met hun haatcampagne succes hebben, was dat het werk van een "zwakzinnige"... In feite roepen ze op tot het voeren van nieuwe oorlogen, niet alleen in verre streken maar vooral hier in Europa.
|
|
|
#154 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik ken meer dan genoeg mensen die voor Vlaams Belang gaan stemmen.
Ik ken ook trouwe Vlaams Belangers die afhaken door het feit dat VB in hun ogen Linkser is geworden. Zie hier een citaat en antwoord op een vraag van een kennis van me. Citaat:
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Linkser zoals in "minder liberaal" of net "meer liberaal"?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 2 juni 2009 om 22:22. |
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Anderen" worden moeilijk aanvaard, de taal spreken of ze tenminste leren, zich aanpassen aan onze manier van leven, sociaal aanvaardbaar zijn, Vlaming onder de Vlaming worden, zich vooral niet opzichtig aan gedragen, enz enz... gemengde huwelijken kunnen bij Vlaams Belang ook, huidskleur speelt geen rol !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Banneling
|
De VB campagne is ook niet als andere jaren , had minstens grote affiches verwacht met
vooral de VLD als mikpunt, bv. in maffiastijl, De Gucht en Fortis, gerechtsgebouwen, Dewael Koekelberg, Verhofstadt en de Govaerts oplichting, omkoping van andere partijleden ( LDD ), gangster Tommelein en de Fortiscommissie, enz..... weer eens het bewijs dat het VB meer en meer een partij als de meerderheid aan het worden is. één alternatief : LDD !!! |
|
|
|
|
#158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
|
Citaat:
En dat is ook waarom ik niet VB stem, amper een programma, de partijtop die door en door racistisch is en een partij vol mensen die nog nooit 1 dag van hun leven bestuurd hebben.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
#160 | |
|
|
Behalve diegene die niet werken natuurlijk.
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|