Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2009, 17:50   #181
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Als zo een onderkruipsel zo dicht tegen me aanschurkt dat ik zijn adem riek, en hij in mijn zakken kan foeffelen, krijgt hij van mij ook een mossel. Gezonde reactie zou ik zeggen = zelfverdediging.
'Happy slapping' dus?
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 17:53   #182
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Als zo een onderkruipsel zo dicht tegen me aanschurkt dat ik zijn adem riek, en hij in mijn zakken kan foeffelen, krijgt hij van mij ook een mossel. Gezonde reactie zou ik zeggen = zelfverdediging.
oftewel hoe men krapuleus gedrag probeert goed te praten
Oud 6 juni 2009, 17:55   #183
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Die Turk(?) had helemaal niets gedaan. Als je een onschuldige een slag in zijn gezicht geeft, dan noem ik dat idd exorbitant geweld.
Die gast, of dat nu een Turk, Marokkaan, Hutu, Tutsi of een marsmannetje geweest was, kwam ongevraagd de intieme zone van Adolf de Duitser binnen. En zoals ik u middels wat linkjes en citaten heb uitgelegd, is dat een normale psychologische menselijke reactie. Niets meer en niets minder.

Het getuigt van exorbitante domheid om dat exorbitant geweld te noemen, vooral als we weten dat u echt exorbitant geweld, zoals de rituele religieuze slachting van Theo van Gogh, afdoet als zijnde een doodeenvoudige moord.

Citaat:
U vergelijking met J. Goebbels is trouwens ronduit belachelijk!
Toegegeven, er zijn verschillen. Goebbels deed het in ieder geval nog met stijl, iets waarvan we u niet kunnen betichten. U heeft alleen het vele en huilerige misbaar en het meten met twee maten met hem gemeen.

Overigens is het 'uw' vergelijking, met w - bezittelijk voornaamwoord, nietwaar?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 18:02   #184
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die gast, of dat nu een Turk, Marokkaan, Hutu, Tutsi of een marsmannetje geweest was, kwam ongevraagd de intieme zone van Adolf de Duitser binnen. En zoals ik u middels wat linkjes en citaten heb uitgelegd, is dat een normale psychologische menselijke reactie. Niets meer en niets minder.

Het getuigt van exorbitante domheid om dat exorbitant geweld te noemen, vooral als we weten dat u echt exorbitant geweld, zoals de rituele religieuze slachting van Theo van Gogh, afdoet als zijnde een doodeenvoudige moord.

Toegegeven, er zijn verschillen. Goebbels deed het in ieder geval nog met stijl, iets waarvan we u niet kunnen betichten. U heeft alleen het vele en huilerige misbaar en het meten met twee maten met hem gemeen.

Overigens is het 'uw' vergelijking, met w - bezittelijk voornaamwoord, nietwaar?
"Die gast, of dat nu een Turk, Marokkaan, Hutu, Tutsi of een marsmannetje geweest was, kwam ongevraagd de intieme zone van Adolf de Duitser binnen. En zoals ik u middels wat linkjes en citaten heb uitgelegd, is dat een normale psychologische menselijke reactie. Niets meer en niets minder."

Ok, jij wint.

"Het getuigt van exorbitante domheid om dat exorbitant geweld te noemen, vooral als we weten dat u echt exorbitant geweld, zoals de rituele religieuze slachting van Theo van Gogh, afdoet als zijnde een doodeenvoudige moord."

Mss kwam Theo van Gogh wel in de 'intieme zone' van die Marokkaan?
Tsja, je kan die Marokkaan niets verwijten natuurlijk. Het was immers een psychologische menselijke reactie .

"Toegegeven, er zijn verschillen. Goebbels deed het in ieder geval nog met stijl, iets waarvan we u niet kunnen betichten. U heeft alleen het vele en huilerige misbaar en het meten met twee maten met hem gemeen."

Bemerk ik hier enige bewondering voor het nazi-icoon J. Goebbels?

"Overigens is het 'uw' vergelijking, met w - bezittelijk voornaamwoord, nietwaar?"

Bij gebrek aan deftige argumenten begint u maar over typo's...
Oud 6 juni 2009, 18:20   #185
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok, jij wint.
Het gaat mij helemaal niet om te winnen, maar om een correcte weergave van wat er nu feitelijk aan de hand was.

Citaat:
Tsja, je kan die Marokkaan niets verwijten natuurlijk. Het was immers een psychologische menselijke reactie .
Leuk geprobeerd, maar op een uiterst domme, infantiele manier. Vooral als we weten dat Mohammed Bouyeri die rituele keeloversnijding al tijden van tevoren gepland had.

Citaat:
Bemerk ik hier enige bewondering voor het nazi-icoon J. Goebbels?
Voor zijn gedachtengoed koester ik geen enkele bewondering, integendeel zelfs. Neemt niet weg dat het een zeer begaafd redenaar was.

Citaat:
Bij gebrek aan deftige argumenten begint u maar over typo's...
U maakt nogal vaak van die typefouten he?
Oud 6 juni 2009, 19:29   #186
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het gaat mij helemaal niet om te winnen, maar om een correcte weergave van wat er nu feitelijk aan de hand was.

Leuk geprobeerd, maar op een uiterst domme, infantiele manier. Vooral als we weten dat Mohammed Bouyeri die rituele keeloversnijding al tijden van tevoren gepland had.

Voor zijn gedachtengoed koester ik geen enkele bewondering, integendeel zelfs. Neemt niet weg dat het een zeer begaafd redenaar was.

U maakt nogal vaak van die typefouten he?
"Het gaat mij helemaal niet om te winnen, maar om een correcte weergave van wat er nu feitelijk aan de hand was."

Daar verschillen onze meningen nu net over...

"Leuk geprobeerd, maar op een uiterst domme, infantiele manier. Vooral als we weten dat Mohammed Bouyeri die rituele keeloversnijding al tijden van tevoren gepland had."

Dat neemt niet weg dat uw redenering over die 'intieme zone' ook dom en infatiel is.

"U maakt nogal vaak van die typefouten he?"

Werkelijk? Was mij nog niet opgevallen.

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 6 juni 2009 om 19:31.
Oud 6 juni 2009, 19:42   #187
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat neemt niet weg dat uw redenering over die 'intieme zone' ook dom en infatiel is.
Want? Het is niet dat u geen weet heeft van psychologische processen, dat die niet zouden gelden he. Dus ga maar eens fijn uitleggen wat daar niet aan klopt, of wat daar dom en infantiel aan zou zijn. Ik wacht alvast in spanning af.

Citaat:
Werkelijk? Was mij nog niet opgevallen.
Werkelijk ja. En het was mij al ettelijke malen opgevallen, maar dit verder terzijde.
Oud 6 juni 2009, 20:35   #188
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Want? Het is niet dat u geen weet heeft van psychologische processen, dat die niet zouden gelden he. Dus ga maar eens fijn uitleggen wat daar niet aan klopt, of wat daar dom en infantiel aan zou zijn. Ik wacht alvast in spanning af.

Werkelijk ja. En het was mij al ettelijke malen opgevallen, maar dit verder terzijde.
"Want? Het is niet dat u geen weet heeft van psychologische processen, dat die niet zouden gelden he. Dus ga maar eens fijn uitleggen wat daar niet aan klopt, of wat daar dom en infantiel aan zou zijn. Ik wacht alvast in spanning af."

Stel:

De rechter vraagt aan Jefke: "waarom hebt u Joske in het ziekenhuis geslagen".

Jefke: "tsja edelachtbare, Joske kwam in mijn 'intieme zone'".

Rechter: "Ok, jongeman, dat is een psychologische menselijke reactie, dus u gaat vrijuit."

Dit klinkt niet alleen belachelijk, maar het is ook belachelijk. Ziet u dat echt niet in? Onder het mom van die 'intieme zone' kan je alles wel goedpraten... .

"Werkelijk ja. En het was mij al ettelijke malen opgevallen, maar dit verder terzijde."

Dan zal er iets mis zijn met mijn toetsenbord .
Oud 6 juni 2009, 20:46   #189
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Stel:

De rechter vraagt aan Jefke: "waarom hebt u Joske in het ziekenhuis geslagen".

Jefke: "tsja edelachtbare, Joske kwam in mijn 'intieme zone'".

Rechter: "Ok, jongeman, dat is een psychologische menselijke reactie, dus u gaat vrijuit."

Dit klinkt niet alleen belachelijk, maar het is ook belachelijk. Ziet u dat echt niet in? Onder het mom van die 'intieme zone' kan je alles wel goedpraten...
Een tik of een duw om iemand op afstand te houden, uit de intieme zone, is niet hetzelfde als iemand in het ziekenhuis slaan. Dat weet u toch ook wel neem ik aan.

En ik noteer dat u wederom gebruik maakt van schromelijke overdrijvingen, want in dat filmpje kreeg die gast een tik, en dat was dat. Meer was het niet.
Oud 6 juni 2009, 21:07   #190
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Een tik of een duw om iemand op afstand te houden, uit de intieme zone, is niet hetzelfde als iemand in het ziekenhuis slaan. Dat weet u toch ook wel neem ik aan.

En ik noteer dat u wederom gebruik maakt van schromelijke overdrijvingen, want in dat filmpje kreeg die gast een tik, en dat was dat. Meer was het niet.
Idd er is een verschil in een tik uitdelen en iemand in het ziekenhuis slaan, maar de redenering blijft hetzelfde hé, en daar gaat het hem net om!
Oud 6 juni 2009, 21:22   #191
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Idd er is een verschil in een tik uitdelen en iemand in het ziekenhuis slaan, maar de redenering blijft hetzelfde hé, en daar gaat het hem net om!
Bent u nu echt zo simpel of doet u maar alsof?

Bij dezelfde situatie (= krenking van intieme zone) zal iemand die een tik uitdeelt vrijuit gaan, terwijl iemand die de krenker van zijn intieme zone het ziekenhuis in mept, vervolgd zal worden. Lijkt me nogal evident. Net zoals het me ook nogal evident lijkt dat u op werkelijk alles slakken zout probeert te leggen.
Oud 6 juni 2009, 21:27   #192
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Bent u nu echt zo simpel of doet u maar alsof?

Bij dezelfde situatie (= krenking van intieme zone) zal iemand die een tik uitdeelt vrijuit gaan, terwijl iemand die de krenker van zijn intieme zone het ziekenhuis in mept, vervolgd zal worden. Lijkt me nogal evident. Net zoals het me ook nogal evident lijkt dat u op werkelijk alles slakken zout probeert te leggen.
Dus als je niet al te hard slaat kan je niet vervolgt worden? het gaat hem wel om het principe! Die 'intieme zone' is werkelijk bullshit (vergeef me mijn taalgebruik). Zo kan je elke misdaad wel goedpraten...
Oud 6 juni 2009, 21:31   #193
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus als je niet al te hard slaat kan je niet vervolgt worden? het gaat hem wel om het principe! Die 'intieme zone' is werkelijk bullshit (vergeef me mijn taalgebruik). Zo kan je elke misdaad wel goedpraten...
Ik geef het op. Zoveel kwaadwillende stompzinnigheid heb ik zelden meegemaakt.

En wederom kunt u het verschil niet maken tussen twee zaken; ditmaal tussen een misdaad en een overtreding.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 juni 2009 om 21:32.
Oud 6 juni 2009, 21:32   #194
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Mannen, jullie kunnen zagen! Precies een bende oude vrouwen...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 21:37   #195
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Het getuigt van exorbitante domheid om dat exorbitant geweld te noemen, vooral als we weten dat u echt exorbitant geweld, zoals de rituele religieuze slachting van Theo van Gogh, afdoet als zijnde een doodeenvoudige moord."

Dat gij U niet door en door rot schaamt - DAT is nu de mentaliteit waaraan Europa kapot gaat - dat is nu een schoolvoorbeeld van waar we op afstevenen - dat is waar Europa mee geplaagd zit en aan tenonder zal gaan - aan zo'n door en door rottigheid!

En gij durft Uzelf MENS noemen - zogezegd opkomen voor 'onrecht' - gij durft in andere draadjes vragen aan iemand die VB stemt of ie zich niet schaamt - gij, die een moord, een rituele slachting staat te ridiculiseren.
BAH!
...en dan verwondert men zich dat er VB gestemd wordt!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 21:40   #196
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik geef het op. Zoveel kwaadwillende stompzinnigheid heb ik zelden meegemaakt.

En wederom kunt u het verschil niet maken tussen twee zaken; ditmaal tussen een misdaad en een overtreding.
U wilt het maar niet snappen hé? Het gaat hier niet om het verschil tss een misdaad of overtreding, het gaat hier om het principe!

Nuja, deze discussie heeft toch geen zin, aangezien u blijft volharden in uw onwetendheid.
Oud 6 juni 2009, 21:43   #197
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
U wilt het maar niet snappen hé? Het gaat hier niet om het verschil tss een misdaad of overtreding, het gaat hier om het principe!

Nuja, deze discussie heeft toch geen zin, aangezien u blijft volharden in uw onwetendheid.
Als er hier één persoon is die op alle mogelijke vlakken uitblinkt in totale onwetenheid, en nimmer gehinderd wordt door ook maar het minste greintje van kennis van zaken, dan bent u dat.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 juni 2009 om 21:43.
Oud 6 juni 2009, 21:43   #198
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
En gij durft Uzelf MENS noemen
http://www.youtube.com/watch?v=f5XVDWBKjH0
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 21:44   #199
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat gij U niet door en door rot schaamt - DAT is nu de mentaliteit waaraan Europa kapot gaat - dat is nu een schoolvoorbeeld van waar we op afstevenen - dat is waar Europa mee geplaagd zit en aan tenonder zal gaan - aan zo'n door en door rottigheid!

En gij durft Uzelf MENS noemen - zogezegd opkomen voor 'onrecht' - gij durft in andere draadjes vragen aan iemand die VB stemt of ie zich niet schaamt - gij, die een moord, een rituele slachting staat te ridiculiseren.
BAH!
Zie dat u geen hartaanval krijgt van al die opwinding, u zou me nog met een schuldgevoel kunnen opzadelen .

Neen, ik schaam mij niet. Waarom zou ik? Ik zeg toch niets verkeerd?
Oud 6 juni 2009, 21:46   #200
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

BAH!
Wel grappig, deze hysterie. Ineens begin jij hier met emotionele chantage? Wie kwam hier naar voren met het begrip 'intieme zone'? En dat het een puur psychologische reactie is? Als die waanzinnig idiote theorie op één van uw idolen wordt toegepast, is het onmenselijk? Hypocrisie alom.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 6 juni 2009 om 21:47.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be