![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() oftewel hoe men krapuleus gedrag probeert goed te praten
![]() |
#183 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het getuigt van exorbitante domheid om dat exorbitant geweld te noemen, vooral als we weten dat u echt exorbitant geweld, zoals de rituele religieuze slachting van Theo van Gogh, afdoet als zijnde een doodeenvoudige moord. Citaat:
Overigens is het 'uw' vergelijking, met w - bezittelijk voornaamwoord, nietwaar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ok, jij wint. "Het getuigt van exorbitante domheid om dat exorbitant geweld te noemen, vooral als we weten dat u echt exorbitant geweld, zoals de rituele religieuze slachting van Theo van Gogh, afdoet als zijnde een doodeenvoudige moord." Mss kwam Theo van Gogh wel in de 'intieme zone' van die Marokkaan? Tsja, je kan die Marokkaan niets verwijten natuurlijk. Het was immers een psychologische menselijke reactie ![]() "Toegegeven, er zijn verschillen. Goebbels deed het in ieder geval nog met stijl, iets waarvan we u niet kunnen betichten. U heeft alleen het vele en huilerige misbaar en het meten met twee maten met hem gemeen." Bemerk ik hier enige bewondering voor het nazi-icoon J. Goebbels? "Overigens is het 'uw' vergelijking, met w - bezittelijk voornaamwoord, nietwaar?" Bij gebrek aan deftige argumenten begint u maar over typo's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Banneling
|
![]() Het gaat mij helemaal niet om te winnen, maar om een correcte weergave van wat er nu feitelijk aan de hand was.
Citaat:
Citaat:
U maakt nogal vaak van die typefouten he? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar verschillen onze meningen nu net over... "Leuk geprobeerd, maar op een uiterst domme, infantiele manier. Vooral als we weten dat Mohammed Bouyeri die rituele keeloversnijding al tijden van tevoren gepland had." Dat neemt niet weg dat uw redenering over die 'intieme zone' ook dom en infatiel is. "U maakt nogal vaak van die typefouten he?" Werkelijk? Was mij nog niet opgevallen. Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 6 juni 2009 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkelijk ja. En het was mij al ettelijke malen opgevallen, maar dit verder terzijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel: De rechter vraagt aan Jefke: "waarom hebt u Joske in het ziekenhuis geslagen". Jefke: "tsja edelachtbare, Joske kwam in mijn 'intieme zone'". Rechter: "Ok, jongeman, dat is een psychologische menselijke reactie, dus u gaat vrijuit." Dit klinkt niet alleen belachelijk, maar het is ook belachelijk. Ziet u dat echt niet in? Onder het mom van die 'intieme zone' kan je alles wel goedpraten... . "Werkelijk ja. En het was mij al ettelijke malen opgevallen, maar dit verder terzijde." Dan zal er iets mis zijn met mijn toetsenbord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik noteer dat u wederom gebruik maakt van schromelijke overdrijvingen, want in dat filmpje kreeg die gast een tik, en dat was dat. Meer was het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij dezelfde situatie (= krenking van intieme zone) zal iemand die een tik uitdeelt vrijuit gaan, terwijl iemand die de krenker van zijn intieme zone het ziekenhuis in mept, vervolgd zal worden. Lijkt me nogal evident. Net zoals het me ook nogal evident lijkt dat u op werkelijk alles slakken zout probeert te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wederom kunt u het verschil niet maken tussen twee zaken; ditmaal tussen een misdaad en een overtreding. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 juni 2009 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen, jullie kunnen zagen! Precies een bende oude vrouwen...
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gij durft Uzelf MENS noemen - zogezegd opkomen voor 'onrecht' - gij durft in andere draadjes vragen aan iemand die VB stemt of ie zich niet schaamt - gij, die een moord, een rituele slachting staat te ridiculiseren. BAH! ...en dan verwondert men zich dat er VB gestemd wordt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nuja, deze discussie heeft toch geen zin, aangezien u blijft volharden in uw onwetendheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Als er hier één persoon is die op alle mogelijke vlakken uitblinkt in totale onwetenheid, en nimmer gehinderd wordt door ook maar het minste greintje van kennis van zaken, dan bent u dat.
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 juni 2009 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|