![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Uit nieuwsgierigheid ben ik een kijkje gaan nemen op het forum van deredactie.be.
Daarin loopt een draad over het al of niet bewust stemmen van jongeren. Toen ik daarop een antwoord formuleerde, kreeg ik het volgende op het forum : Uw antwoord is in behandeling. Vooral dat 'uw antwoord is in behandeling' is vrij grappig. Vrijheid van meningsuitingis blijkbaar op onze Russische staatszender in spé een loos begrip. Stel je voor dat hier iemand een anti-linkse quote zou plaatsen !! Edit : en ja hoor... mijn inzending werd geschrapt ! Blijkbaar te stoute taal tegen het regime. Dit is de gewraakte tekst : Ik vermoed dat jongeren perfect weten voor wie te stemmen. En zo niet, worden ze op school redelijk hardhandig in de ‘juiste’ richting geduwd. Zo heb ik tal van voorbeelden die, om een voorbeeld te noemen, in het stadsonderwijs, bijna gebrainwashed worden om toch maar voor de SPA te stemmen. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Blijkbaar vinden leerkrachten zich geroepen om stemmen te ronselen voor hun zo geliefde partij. Van enige objectiviteit is dus geen sprake. Maar ik vrees dat de scholen geen alleenstaand geval zijn. Ook op onze nationale omroep is men niet vies van geslijm bij de linkse rakkers ![]() Daar betalen we dus belastingen voor. Laatst gewijzigd door hurricane : 7 juni 2009 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Bij mij komt er altijd op,rustig,u post te snel terwijl het nog amar m'n eerste post was die ik wilde posten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar, na een paar pogingen, lukte het. Helaas ... mijn inzending strookte niet met de redactie's opvattingen. (Zie edit hier boven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Terechte afwijzing van deze inhoudelijk zwakke zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er was nog een debat in zijn school en de enige partij die niet was uitgenodigd was het vb. In wetteren vanhetzelfde in mariagaard waar er een leraar is waarvan em weet bepaalde leerlingen vb gezind zijn anders behandeld dan de anderen. Dit zijn helaas feiten. Mijn broer zou graag op de lijst staan van het vb maar als'em dat doet is hij zijn job kwijt,proficiat;wat een democratie,een mens mag niet uitkomen voor zijn mening of partij anders word je verketterd. Ik ben buiten gevlogen bij de acv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Je kan je mening ook geven zonder de staatszender te beledigen, of zulke agressieve/beledigende taal te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw complottheorieën getuigen niet van bijster veel niveau...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een opname, door één van m'n kinderen gemaakt, van een leraar die een andere student ronduit belachelijk maakt omdat hij de SPA in twijfel trekt. Uw 'complot' is heel wat realistischer dan u durft te dromen. Dus droom lekker verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ik vraag;welke job?Je moet mijn vraag niet ontwijken. Laatst gewijzigd door Marlboro : 7 juni 2009 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit is er heel wat leraars zijn daar in zijn school die leugens verkopen over het vb en niet neutraal zijn. In wetteren vanhetzelfde waar er leerlingen aangepakt worden,anders aangepakt worden door een bepaalde leeraar waarvan de naam zelfs bekend is. |
|
![]() |
![]() |