![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Is het eigenlijk strafbaar om te zeggen dat men vindt dat de bevolking kunstmatig gereduceerd dient te worden, en indien men hierbij bepaalde groepen in hun totaliteit verwijderd van de wereldbol wil zien worden?
Is dit oproepen tot genocide? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Methodiek is in dat geval allesbepalend lijkt me. Maar het gebruiken van dwang en geweld zou inderdaad genocide kunnen zijn. Het is maar wat de context is.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat zijn zoal je hobby's buiten drugs,internet en politics.be?
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 8 juni 2009 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die twee kan men samennemen. Dan heb ik er nog minder. Niet aan gedacht, he? Als je het echt goed wilt doen, zeg je "over drugs praten op politics.be". Dan heb ik maar 1 hobby, en een zeer nauwe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat niet alleen, ik denk zelfs dat de economien zullen ineenstorten.
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() "een zeer nauwe";je legt de vinger op de wonde!
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() In landen met een overbevolkingsprobleem hebben ze al restricties voor het aantal kinderen per gezin, en hier wordt het gebruik van anticonceptiva gepromoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nee, dat idee heb ik al sinds dat ik een jonge knaap zonder schaamhaar was. We hadden veel te grote klassen in Rusland, en ik kreeg nooit de nodige hulp met mijn oefeningen rekenen. Ik had door dat als er minder mensen waren, er meer hulp zou zijn. Later trok ik die redenering gewoon door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik zie beiden als strict noodzakelijk voor een menselijk beleid. Korte pijn, om nadien met een kleinere groep gelukkiger te leven dan een grote groep constant mismanagen omdat we gevangen zitten in een moraliteit die ons verbiedt om te denken op lange termijn omdat die pijn als een absoluut immoreel iets ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"In dit Verdrag wordt onder genocide verstaan een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, ethnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen: (a) het doden van leden van de groep; (b) het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; (c) het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; (d) het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen; (e) het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep." Nu is lid d natuurlijk heel ruim en zelfs het propageren van anticonceptie zou zo onder genocide vallen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Wij hoeven juist niks te doen. Virussen muteren aan de lopende band, sooner or later zal er wel eens ene raak schieten met een goei pandemie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila, de natuur zal er wel iets op vinden, een meteorietinslag zou ook al voldoende kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |