![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Eerst als geheime veiligheidsdienst in alle media naar buiten brengen dat :
"een groeiend aantal moslims zich door opiniemakers en opinieleiders in het maatschappelijk verkeer onheus bejegend voelt" en "dat in hun ogen de overheid zich niet - of onvoldoende- als onpartijdig arbiter opstelt", en vervolgens ontkennen dat de AIVD hiermee een opinieërende rol vervult. Je moet het maar durven zeggen zeg!! Nu wel de direkteur van de AIVD heeft dat wel aangedurfd, en heeft middels een ingezonden brief aan de landelijke liberale middagkrant NRC Dagblad van vrijdag 26 03 2004 een schuchtere poging ondernomen om dit beeld te ontkennen. Daarom kroont Ben Patriot deze direkteur tot LAFAARD van het jaar 2004 onzes Heere. Een deel van deze brief zal ik hieronder vermelden, waardoor een goed verstaander begrijpt en niet anders kan concluderen dat deze dienst eigenlijk niet zoveel voorstelt als dat men (dus de publieke opinie) in het algemeen veronderstelt. De AIVD is voor het in de toekomst bestendigen en behouden van cultuur, land en volk aldus een te verwaarlozen faktor!! Wat weer als consequentie heeft dat wij (dus ook de toetsenbordstrijders en anderen) veel meer de straat en de zeepkist opmoeten om geheel in de geest van Pim Fortuyn, de barricaden op te gaan om onze Westerse cultuur en identiteit uit te dragen en te verdedigen. Deel van de NRC brief : .......................................... Met betrekking tot de rekruteringsproblematiek was het de AIVD, die het publieke debat hierover al in 2002 aanzwengelde, onder meer met behulp van het AIVD jaarverslag 2001 (mei 2002) en de notitie ´Rekrutering in Nederland voor de jihad, van incident naar trent` (december 2002). Indachtig zijn advies - per undas adversas (tegen de stroom in)- ziet de dienst het als zijn taak ook dergelijke zaken te signaleren en te agenderen. Doel hiervan was uiteraard om via publieke debat het weerstandsvermogen tegen dit verschijnsel te vergroten. Het is immers niet wel mogelijk dit typt aktiviteiten alleen en afdoende via opsporing door de politie, vervolging en veroordeling onder controle te krijgen, alleen al omdat een ernstig vermoeden van strafbare feiten veelal pas optreedt als het al (te) laat is. Sybrand van Hulst, hoofd Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) Ben Patriot : Nou eeeehhh.........als dat alles is, het publieke debat aanzwengelen zoals deze direkteur dat schrijft, en wat analyses maken dan is deze dienst met de huidige dreiging van het internationale islamitische terrorisme ook maar een lachertje. Direkteur Sybrand van Hulst is de Slappeling van het jaar 2004!! Oplossing (zoals een door mij niet nader geïdentificeerde persoon van de AIVD heeft verteld) is om : Buiten-Europese criminele (dat zijn dan uiteraard ook deloyale potentieële terroristische) vreemdelingen tot ongewenst vreemdeling te verklaren, om ze daarna voorgoed naar het volk terug te doen keren vanwaar men (of het voorgeslacht) ook vandaan komt!! Ik zou wel zover willen gaan om de islam als religie in Nederland maar eigenlijk in geheel Europa te verbieden, als misdadige/criminele organisatie/religie. Aan de Vlaamse forumdeelnemers alhier zou ik willen vragen wat voor een beeld/indruk jullie hebben over de geheime veiligheidsdiensten van België, ook wel de Staatsveiligheid genoemd??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Kijk weten jullie waarom ik er zo´n behagen in schep om de AIVD (voorheen BVD) op de korrel te nemen, en daarom van de huidige direkteur (Sybrand van H.) inclusief zijn dienst een karikatuur te maken??
Wel, omdat ik vindt dat zij achteraf bij mij (en ik heb de indruk ook bij een steeds groter wordend deel bij de publieke opinie) in de polemiek tussen wijlen Pim Fortuyn en zijn (extreem)-linkse tegenstanders een bepaald geen onpartijdige rol hebben gespeeld, dus dat deze dienst in het nadeel is geweest voor Pim Fortuyn!! Zou dit niet het geval zijn geweest, dan is deze dienst op z´n minst laakbaar dan wel verwijtbaar gedrag aan te rekenen!! Aangezien zij naar mijn stellig indruk makkelijk het vermoeden hadden kunnen hebben dat Pim Fortuyn niet alleen maar pacifistische tegenstanders had!! Toen ik onlangs weer door wat artikelen heen bladerde over de vraag hoe Pim zo gemakkelijk geëxecuteerd kon worden, onderstreepte ik een aantal zinnen die de twijfels ik al had over de AIVD zeker niet wegnamen : Telegraaf maandag 13 05 2002 En uit dit artikel een uitspraak van voormalig officier van justitie en daarna lijsttrekker van Leefbaar Nederland : .................................................. ......... "De vraag is of de BVD een analyse heft gemaakt. Als daaruit bleek dat er geen reële dreiging voor Fortuyn was, had de BVD een slechte informatiepositie bij extreemlinks. Als ze wel wisten dat Fortuyn voor zijn leven had te vrezen, is het de vraag hoe de communicatie tussen Binnenlandse Zaken en politie is verlopen". Telegraaf vrijdag 18 10 2002 Uit dit een artikel, een vraag die de Telegraaf stelt naar aanleiding van het door de BVD ontkende, maar door diverse dierbaren en bekenden van Fortuyn geconstateerde afluisteren van Fortuyn : ................................................. De Telegraaf kreeg inzage in de verklaringen over de afluisterpraktijken die divers direct betrokkenen tegenover de commissie-Van den Haak hebben afgelegd. De vraag is nu waarom Fortuyn werd afgeluisterd: Was dit om tijdig vast te stellen of hij persoonlijk gevaar liep? Of was dit omdat de Binnenlandse Veilgheidsdienst hem als een risico voor de staatsveiligheid zou hebben gezien vanwege zijn, volgen zijn tegenstanders, extreemrechtse standpunten? Dit vraag die de Telegraaf in dit laatste artikel toen tussen de regels in stelde, is wel een hele fundamentele en belangwekkende vraag waarbij uit het antwoord moet blijken in hoe onpartijdig en integer deze dienst is, en nog belangrijker of de toekomst en lot van volk en land bij deze dienst wel in vertrouwde handen is?????????? Nogmaals : Aan de Vlaamse forumdeelnemers alhier zou ik willen vragen wat voor een beeld/indruk jullie hebben over de geheime veiligheidsdiensten van België, ook wel de Staatsveiligheid genoemd??? Aan jullie Vlaamse toetsenbordstrijders nogmaals de vraag : |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De staatsveiligheid heeft iets mysterieus... Ze zitten ook in zo'n akelig glazen gebouw:
![]() Staatsveiligheid zit in gebouw achter het gebouw van de Vlaamse gemeenschap (= links onderaan met dat schuine dak) ![]() Dit gebouw dus, met de naam "North Gate" ![]() De ingang "North Gate 152 - Sûreté de l'Etat - Staatsveiligheid" Hier houden ze zich dus bezig met het screenen van Eurosong-finalisten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Niet echt de meest dynamische look die eenveilig gevoel uitstraalt, nee. Ik denk dat het ginder meer op dossiers klasseren en koffie drinken aankomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dassen: ![]() Flahaut: ![]() |
||
![]() |
![]() |