![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de groep waarin die gast, of je dat nu graag hebt of niet, sowieso zit, zo negatief staat tegenover iemand die eerlijk wil zijn en wil werken, dan heeft dat toch een hele hoop gevolgen? Niet in het minst voor die eerlijke gast zelf? En de groep positief staat tegenover eerlijk werken, maakt dat toch een wereld van verschil voor het individu? Waarom dat onder de mat vegen?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als bijvoorbeeld blijkt dat jonge Marokkanen ongewoon meer misdaden begaan dan pakweg jonge Turken of Belgen, dan lijkt me dat een relevant gegeven waar een goed beleid rekening moet mee houden.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 8 juni 2009 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uw bedoeling niet maar u merkt uw morele superioriteit omdat volgens u anderen veralgemenen op basis van een enkele negatieve ervaring. U doet dit niet, ookal heeft u zelf een tot enkele negatieve ervaring. Kortom u bent verdraagzamer ( lees beter) dan de "anderen". Hiermee doet u precies waarover deze posting gaat, u bent de rechtschapene, de goeie en de anderen zijn dit minder omdat zij een andere mening hebben dan u doet. U kijkt naar het individu, goed zo, anderen volgens mij evengoed dus meen ik dat u geen enkele reden hebt als basis voor uw morele hoogstaandheid tegenover andersdenkenden over de multiculturele samenleving . Maar "anderen" zien ook hoe ideologie het gedrag van veel individuen collectief bepaald en merken op dat dit leidt tot samenlevingsproblemen die de "anderen" bespreekbaar willen zien en liefst opgelost. Dat maakt "anderen" moreel niet minder hoogstaand; daar over oordelen is juist uw arrogantie ookal bedoeld u dit mogelijk niet zo, toch doet u dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff aan zulks achterklapgeleuter gebaseerd op niks, doe ik niet mee.
Dat witte roos denkt wat 'm wil. Ik droom toch lekker van Denzel Washington en niet van hem nèm.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2009 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk heb je Circe, Denzel is om van te dromen!
Maar ik wil wel weten waarom jij als extreem wordt gezien, en of dit dan betekent dat er dus met jou niet te praten zou zijn. Hoever gaat het "condon sanitaire" tegenover politiek niet correcte meningen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
gepraat kan worden met extremisten op een evenwaardige manier
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen idee; wat versta jij onder extremisten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als extremistisch kunnen in casu beschouwd worden de attitudes links van de linkerstreep en rechts van de rechterstreep. Ze zijn altijd gebaseerd op angst, bij sommigen zelfs op neurotische angst.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe noemen ze mensen met waanideeën nu weer? extreme paranoisten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() rotsvast overtuigd zijn van hun eigen gelijk is wel kenmerkend van extremisten
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is extremisme breder; Het is iedere ideologie die op politiek, levensbeschouwelijk en sociaal vlak oplegt hoe mensen moeten leven met uitsluiting van andersdenkenden door repressie.
Het meest extreme gedachtengoed vond ik onder moslims zelf, nochtans deelt niemand hen in onder links en rechts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zit alleszins niet achter de linkerstreep te vergoelijken en excuseren dat het geen zicht meer is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politieke partij dit dit wel doet is een dictatuur, in die zin klopt uw vergelijking dus wel. |
|
![]() |
![]() |