Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2009, 15:36   #641
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes Bekijk bericht
Je mag dat denigrerend toontje achterwege laten hoor. Het staat je niet.

Ook die denigrerende kijk op Moslims mag je achterwege laten hoor. Als zij in de problemen komen, of worden gelokt, zullen ze zelf wel oud, wijs en talrijk genoeg zijn om zich eruit te helpen, niet? Of ben jij ook zo iemand die vindt dat een deel van deze mensen 'een gebrek vertoont' zoals Circe en dus niet kan worden gezien als beslissingsgerechtigd over zijn eigen heden en toekomst???Moest het hun niet lukken. Vragen we onze hulp wel.
Intussentijd zou het iedere zogenaamde bezorgde westerling enorm sieren en toch nog van enig respect getuigen moesten ze de Moslims gerust laten.
Ik heb ze zich hier ook nog niet zien moeien met het geklooi van onze regering, de staatshervorming, of ons komen bevrijden van onze cultureel ingebakken biefstuk met friet, frieten met mayonaise, chocoladeprailnes en onze promiscuïteit of bv. iets wat bij hun meer tegen de borst zal stuiten: onze toelating van het homohuwelijk, buitenechtelijke kinderen, prostitutie, alcohol, drugs, ...

Of jij wel soms????
heu dingeske! me niet zoveel eer toeschrijven hoor!

ik citeerde MOHAMMED hé!

nog eens: ik citeerde MOHAMMED

weet jij wat citeren betekent? ik zou het toch mogen hopen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 15:40   #642
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Soms heb ik de indruk dat u meer met islam bezig bent dan heel Al Qaida zelf.

Laat het los, het is maar een boek.
heb je het tegen mij?

in dat geval : juist ik ben héél veel met islam bezig.

Waarom omdat dat de wereld is waarin mijn kinderen en kleinkinderen zullen moeten weten te overleven!

D�*t is de verrijking die we ondertussen gekregen hebben: niet het principe "onze kinderen moeten het later beter hebben, daar kunnen wij voor zorgen" maar "laten we hopen dat we onze kinderen nog de mogelijkheid kunnen bieden om via voldoende inzicht in te laten zien wat er schort"... een utopie, ik weet het. Maar ik weiger me als een lam naar de slachtbank te laten leiden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 12 juni 2009, 15:45   #643
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soms heb ik de indruk dat u meer met islam bezig bent dan heel Al Qaida zelf.

Laat het los, het is maar een boek.
een gevaarlijk boek he Jack
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 15:54   #644
Another Jack
Banneling

Standaard

Uw wereldje van intrinsiek goederikken en slechterikken, zwart/witverhalen krijg ik aan mijn kinderen niet verkocht, alleen die van 3 gelooft er nog in en dat laat ik nog een tijdje zo...

Citeren is niet zo moeilijk weet je.
Interpreteren dat is nog een stapje verder...
"Begrijpen" zal wel te hoog gegrepen zijn.
Bestudeer liever Gadamer, dat zou zinvoller zijn dan je koran.
Jij noemt onze huidige samenleving een verrijking, ik niet.
Ik zie ze als de samenleving waar ik middenin wil staan, niet al zagend aan de kant, tussen allerlei gefrustreerden. En ja, daar zitten ook veel moslims tussen.

Welke mogelijkheid om tot inzichten te komen wordt er trouwens aan ons onttrokken?

Het veelvuldig gebruik van "onze kinderen en kleinkinderen" in discours is een manipulatieve stijlfiguur die vooral in totalitaire regimes veel gebruikt wordt....

Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juni 2009 om 15:55.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 15:54   #645
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes Bekijk bericht
Circeske, leer je eigen geschiedenis eens even in plaats van met je neus in boeken te zitten die mogelijk niet eens door alle Islamieten zelf worden gelezen, laat staan 100% letterlijk opgevolgd:
bedoel je nu dat moslims hun eigen Qu'ran niet eens kennen? Wat volgen ze dan? de analfabete imam uit Zandbakistan om hier hun eisen te komen stellen?

Citaat:
Ik wil je hierbij graag een handje toesteken:
oei

ai! Welk jaar? ik wil mijn leerlingen niet beschamen

Citaat:
Eén kleine tip toch nog: waarom pleit jij hier nu zo voor de zogenaamde vrouwenrechten? Ook alleen maar omdat jij kind bent van de jaren zestig. Daarvoor weet je net zo goed als mij dat het leven voor een vrouw heel anders was dan nu, en dat mede door biologische verschillen, er ook een dubbele moraal heersten waarbij de man andere voorrechten had dan de vrouw.
even ter verduidelijking: ik ben kind van de jaren VIJFTIG
nog iets orakel van Delphi?

haha! ja mannen mochten rechtstaand plassen en vrouwen niet.
Wat wil je zeggen?

Citaat:
Het probleem is hier dat de vrouwen zijn gaan reclameren en opgekomen zijn voor hun rechten.
tja! het PROBLEEM hé

Citaat:
[u]In de Islam zijn er ook groepen vrouwen die dat doen. In plaats van op een forum te posten zou je ze beter ter plekke een handje gaan toesteken en hun te helpen uit hun onderdrukkers uit te komen. Dat is hopen productiever en je helpt er de onderdrukte Moslima's waar je zo bezorgt om bent veel beter mee dan door je gal hier zo passief te komen spuwen.
ten eerste is er geen enkele moslima ons hier komen helpen
ten tweede spuw ik geen gal uit over de moslima's maar wel over de boekjes die ze menen te moeten volgen.

alleen: jij leest niet wat ik link hé.

Citaat:
Maar laat de Moslima die het zo allemaal goed en wel vinden ook aub in hun recht om te doen wat zij willen.
Dit is het eerste zinnige dat ik van je lees.

LET WEL: als ze willen doen wat ZIJ willen, dan hoeven ze evenmin de rechten op te eisen die wij krijgen omdat we doen wat WIJ willen! snappie?
Als je onderdrukt en onderdanig vrouwtje wil spelen: mij niet gelaten, kom dan echter nadien niet de blijfvanmijnlijfhuizen vullen die WIJ opzetten om OVERTREDERS op het partnergeweld op te vangen.

ZIJ gaan ermee akkoord om onderdanig te luisteren en om anders klop te krijgen!
MIJ niet gelaten! Maar kom dan niet bij de geemancipeerde vrouwen bleiten! Bleit dan bij uw eigen "eigenvolkeerstgeloofsgenoten".

Citaat:
(In het westen zijn ook heel wat vrouwen die zich kritische vragen beginnen stellen bij hun pilgebruik wat moet aantonen dat ze mogen fungeren als matras voor de man en die het niet zo tof vinden dat zij moeten gaan werken, terwijl zij geacht worden kinderen te baren en op te voeden en ook nog eens een goede en zorgzame partner te zijn voor de man en een modebewuste en knappe vrouw. Dat zijn mogelijk mensen die ook liever de jaren zestig niet hadden zien gebeuren. Maar ze werden gedwongen, door mensen zoals u...
maar meiske toch! is het allemaal teveel voor jou? Geeft toch niks! trouw met een muzelman, baar hem een aantal kinderen et voil�* je leeft in het paradijs! wat zeur je toch! Zo'n burka is rap gemaakt hoor.
Niemand verplicht je toch om te gaan werken, een eigen inkomen te hebben, een ziekteverzekering te hebben, uitkeringen en werkloosheidsvergoeding! Het enige dat je moet doen is je als huwbaar opgeven, een sjaal opzetten en een goedkope bruidsschat voorstellen, gekoppeld aan een paspoort! Lap! en je bent binnen voor de rest van je leven.
Wat zeur je nu toch? Haast je! De zomer komt eraan! je kan er zelfs nog snel eentje gaan halen in Noord)Afrika! ze staat in rijtjes aan te schuiven op de luchthaven. Nog niet gezien? Allez meiske! je bent écht zo aangeworven hoor.

Citaat:
Als u mensen oh zo graag wil helpen, vraag uwzelf dan aub eerst eens af of zij die hulp wenselijk vinden. Jij kan immers nooooooit of te nimmer voor een ander bepalen waar die persoon zich goed bij voelt.
ik help niemand! ik poog mensen informatie te geven!

Citaat:
Zoniet help je mensen niet, maar dwing je mensen enkel om te leven naar de moraal die jij goed acht. Dat is niet helpen, dat is je eigen mening opdringen aan iedereen en de pretentie en arrogantie hebben om te denken dat iedereen denkt zoals jij.
nogmaals, ik help niemand. Ik geef informatie door. Blijkbaar is die niet bestemd voor jouw oren, jij zal ergens anders hulp moeten gaan zoeken.
De luchthaven van Luxor bijvoorbeeld: met twintig staan ze klaar! je zwiert gewoon met een paspoort en je bent verkocht! einmal, zweimal, verkocht! (zorg dat hij zelf zijn ticketje belgie betaalt hé).

Citaat:
Ten andere vind ik ook dat je beter eerst aan je eigen welzijn werkt, voordat je anderen probeert te helpen die helemaal geen probleem hebben met hun situatie en perfect gelukkig zijn. Want als je moet gaan vragen om medeforummers of ze kleding voor je willen kopen, stel ik me ook ernstige vragen. Nu, zoveel budget heb ik niet. Maar als je in nood zit mag je altijd kleding van mij lenen hoor. Ik hoop dan wel dat we dezelfde maat hebben
djeezes.. heb ik ergens een grapje gemaakt? wat wou ik hebben? tafellakens? gehaakte doorkijkvenstertjes?

Citaat:
Vriendelijke groeten,

Jennes
aseilum aleikum terug.

Oud 12 juni 2009, 16:00   #646
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
een gevaarlijk boek he Jack
Geen last van tot nu toe, ligt nochtans in de buurt van een bijbel.
Heeft uw exemplaar een agressie-probleem?
Oud 12 juni 2009, 16:02   #647
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Exacto - that was my point.
En wat is daar mis mee?

Citaat:
& aanverwanten (hint: sharia) - sharia = goddelijke wetten, toch? Niet islamitisch dan volgens jou?
Maar weeral - laat maar - welles/nietes - geen zin in.
Sharia is islamitisch maar word niet door elke moslim slaafs gevolgd.

Citaat:
Excuse me dat ik daar effe heel erg hard om moet lachen - maar niet heus - je weet er écht niks van eh - de allergrootste vergissing van PoCo van de laatste decennia is; ieslaam is lijk christenen. Werkelijk!
Eerder zoals, en dan vergelijk ik het feit dat er binnen de islam en christendom veel verschillende groepen zijn. Begrijpend lezen is duidelijk je sterkste pount niet.

Citaat:
Mij gaat het dus NIET om moslims, maar om de ideologie, gelukkig 'interpreteren' de meesten die ideologie zoals het hun uitkomt (wat niet mag eigenlijk) - elke rechtgeaarde moslim weet dat (en ook dat het eigenlijk niet mag) - maar zal dat nooitoftenimmer toegeven! Hier bij ons in het Westen kán dat dankzij onze democratie en vrijheden - in hun ECHTE islamitische landen is dat wel andere koek - of wou je daar ook over in discussie gaan?
En het gaat natuurlijk om de mensen zelf, maar ja daar kan je niet genoegs slecht over zeggen he?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 16:04   #648
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij noemt onze huidige samenleving een verrijking, ik niet.
Ik zie ze als de samenleving waar ik middenin wil staan, niet al zagend aan de kant, tussen allerlei gefrustreerden. En ja, daar zitten ook veel moslims tussen.

Welke mogelijkheid om tot inzichten te komen wordt er trouwens aan ons onttrokken?

Het veelvuldig gebruik van "onze kinderen en kleinkinderen" in discours is een manipulatieve stijlfiguur die vooral in totalitaire regimes veel gebruikt wordt....

etc..

IK zie het tegenwoordig niet als een verrijking nee. MIJN kinderen hebben het een pak moeilijker dan wijzelf indertijd. ZIJ moeten meer dan de helft van hun inkomen afgeven en zijn pas gerust als ze zo weinig verdienen dat ze de armoedegrens naderen.

En ja, als men het over kinderen en kleinkinderen moet gaan hebben lééft men in een totalitair regime. Waar dacht jij anders dat je leefde?

Voor wie heb je gestemd? toch niet voor de meerderheid zeker?

Oud 12 juni 2009, 16:05   #649
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geen last van tot nu toe, ligt nochtans in de buurt van een bijbel.
Heeft uw exemplaar een agressie-probleem?
Nee, maar ik heb al wel te maken gehad met diegenen die zich op dit boek baseren als basis voor hun wereldbeeld.
Oud 12 juni 2009, 16:08   #650
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

De sharia is een wetstelsel dat gebaseerd is op koran en ahadith meiske, de sharia op zich is geen "boekje" .

Maar omdat je U vandaag hoe langer hoe meer belachelijk maakt doe ik je een plezier.

Dit zijn de KORANVERZEN betreffende de erfenis:

(noteer: KORANVERZEN - je weet wel: het woord van Allah, dat niet veranderd werd en waar geen fouten in stonden! Alleen kon Allah niet rekenen want de som van de verschillende erfenisdelen is wel groter dan het geheel van de erfenis, maar dat is een ander raadseltje):

nummerke 4.11

over de getuigenissen:

nummerke 2.282

(*) en waarom vergissen die vrouwkes zich? Omdat ze een mankement in hun hersenen hebben! dat heb ik al tig keer vermeld en Jennes vond dat ze daarvoor naar het CGKR moest! allez hop Jennes!

Deze verzen vond ik via de search van: http://quran.iman.net/search/

en je kan het allemaal in het vloms opzoeken op:

http://www.kuran.nl/kuran/koran_index.htm
ik was te laat om de uitleg over het islamitische erfenisrecht er nog bij te voegen.

Inheritance
Who Taught Allah Math?
By Ali Sina

One of the most obvious mathematical mistakes of the Quran can be found in the division of the inheritance.

Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 16:08.
Oud 12 juni 2009, 16:10   #651
k9

Standaard

Citaat:

De sharia is een wetstelsel dat gebaseerd is op koran en ahadith meiske, de sharia op zich is geen "boekje" .

Maar omdat je U vandaag hoe langer hoe meer belachelijk maakt doe ik je een plezier.

Dit zijn de KORANVERZEN betreffende de erfenis:

(noteer: KORANVERZEN - je weet wel: het woord van Allah, dat niet veranderd werd en waar geen fouten in stonden! Alleen kon Allah niet rekenen want de som van de verschillende erfenisdelen is wel groter dan het geheel van de erfenis, maar dat is een ander raadseltje):

nummerke 4.11

(tel het maar eens op! om te gieren in feite, het is echt een raadselke.
Voor de geinteresseerden: hier maakt men er een hele studie van! echt om te gieren).

over de getuigenissen:

nummerke 2.282

(*) en waarom vergissen die vrouwkes zich? Omdat ze een mankement in hun hersenen hebben! dat heb ik al tig keer vermeld en Jennes vond dat ze daarvoor naar het CGKR moest! allez hop Jennes!

Deze verzen vond ik via de search van: http://quran.iman.net/search/

en je kan het allemaal in het vloms opzoeken op:

http://www.kuran.nl/kuran/koran_index.htm

Ach je hebt dan nog gelijk ook.

Ok laat me eens zien, erfenisrecht een testament (toegestaan in islam) en opgelost.

De getuigenis: Wat maakt dit uit, voor een rechtbank worden die als gelijk beschouwd welk conflict zie jij hier dan wel in?

Zoals ik al zei de islam gaat grotendeels in de belgische maatschappij, het is trouwens wel al erg dat jij probeert te zeggen hoe iemand anders zijn godsdient moet beleven.

en nogmaals meiske?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 12 juni 2009, 16:11   #652
k9

Standaard

Citaat:
IK zie het tegenwoordig niet als een verrijking nee. MIJN kinderen hebben het een pak moeilijker dan wijzelf indertijd. ZIJ moeten meer dan de helft van hun inkomen afgeven en zijn pas gerust als ze zo weinig verdienen dat ze de armoedegrens naderen.
Wat is dat u weer voor onzin? "gerust als je de armoedegrne snadert" waarom dan nog werken als het daar zo goed leven is?

En kinderen hebben het moeilijker? Integendeel zou ik denken. Waarom hebben jouw kinderen het zo moeilijk?

Citaat:
En ja, als men het over kinderen en kleinkinderen moet gaan hebben lééft men in een totalitair regime.
Nee maar dat is eerder demagogie.

Oud 12 juni 2009, 16:11   #653
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, maar ik heb al wel te maken gehad met diegenen die zich op dit boek baseren als basis voor hun wereldbeeld.
Het hebben van een ander wereldbeeld is gevaarlijk?
Hoe uit zich dat dan, als je zo naast zo iemand op de bus zit ?
Oud 12 juni 2009, 16:15   #654
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
etc..

En ja, als men het over kinderen en kleinkinderen moet gaan hebben lééft men in een totalitair regime. Waar dacht jij anders dat je leefde?

Voor wie heb je gestemd? toch niet voor de meerderheid zeker?
Hoe?
In een totalitair regime kun je toch maar op één partij stemmen?
Stonden er meerdere partijen op jouw stembrief?
Oud 12 juni 2009, 16:15   #655
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het hebben van een ander wereldbeeld is gevaarlijk?
Hoe uit zich dat dan, als je zo naast zo iemand op de bus zit ?
Het waren sympathieke mensen. We mochten blijven leven, nadat we eerst al ons geld afgegeven hadden weliswaar..
Oud 12 juni 2009, 16:19   #656
k9

Standaard

Citaat:
Het waren sympathieke mensen. We mochten blijven leven, nadat we eerst al ons geld afgegeven hadden weliswaar..

Tuurlijk en omdat je 1 keer (of was het 10keer) overvallen werd zijn alle moslims zo.

Oud 12 juni 2009, 16:21   #657
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben zo ooit eens gebeten door een Rotweiler, heb eventjes getwijfeld om een politieke partij tegen Rotweilers op te richten, maar vond niet genoeg handtekeningen...

Sommige onnozelaars beweerden dat er Rotweilers zijn die best wel sociaal zijn.
Maar ik weiger dit nog steeds te geloven.
Oud 12 juni 2009, 16:22   #658
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ach je hebt dan nog gelijk ook.

Ok laat me eens zien, erfenisrecht een testament (toegestaan in islam) en opgelost.
K9 groot licht: volgens de belgische erfeniswetten heb je enkel de beschikking over 1 (één) kindsgedeelte! je k�*n je kinderen niet onterven, ook je dochters niet! Je kan per testament NIET zeggen dat je zonen dubbel zoveel moeten krijgen als je dochters meiske; ook niet als ze K9 heten. Tenzij je natuurlijk 1 zoon en 2 dochters hebt, dan kan je één kindsgedeelte aan je zoon schenken, maar dan moet je vrouw op haar kin kloppen (buiten haar eigen eigendomshelft die de moslima gewoonlijk ook niet heeft wegens scheiding van goederen).

Hier maak je dus een zeer grote fout, die echter door moslims zelf wel "wordt opgelost". Ik weet dat je op kifkif ook meepostte. Misschien heb je daar ook de kreet gehoord van een moslima wiens vader was overleden ? (waarschijnlijk niet, zulke dingen lees je vast niet).
De broers eisten namelijk van hun zusters en hun moeder dat ze de eigendomsakte van het huis aan hèn overdroegen volgens de islamitische erfenisrechten. Blijkbaar had de vader alles wel normaal aangekocht (op zijn naam natuurlijk, hij was de eigenaar hé, zijn vrouw was "vrouw" nietwaar SyweN?) - enfin, de man sterft en de eigendom wordt verdeeld volgens de BELGISCHE erfeniswetten, waarbij de moeder het vruchtgebruik + kindsgedeelte ontvangt en de rest verdeeld wordt in gelijke delen onder de kinderen (ik meen 2 broers en 3 zussen als ik me goed herinner).
Wel, de "jongetjes" hebben hun moeder gedwongen het vruchtgebruik aan hen te SCHENKEN en hun zusters gedwongen de helft van de waarde van het erfenis ook teSCHENKEN aan hun broerkes.

En wie staat aan de zijde van die vrouwen? De K9's???? de Sywen??? de Jennessens?

ik heb met dat meisje voldoende gecorrespondeerd en haar zoveel mogelijk informatie doorgegeven.
Maar d�*t zie ik jullie halve dhimmies niet doen hoor! jullie wéten geeneens over wat het g�*�*t!

Maar ssttt... hoor! dat mag je zeker niet in de openbaarheid brengen dat ze zulke praktijken toepassen! nietwaar? Wat zou dat zijn als je zoiets uitbrengt? RASSIESTIES? DIESKRIEMINAATSSSSSIIIIIIEEE?

Weet dat jij en mensen zoals jij d�*�*raan meewerken! D�*�*rom doe ik het! om d�*t aan de kaak te stellen! achterlijke politiek correcte mensenhandelaars!

Citaat:
De getuigenis: Wat maakt dit uit, voor een rechtbank worden die als gelijk beschouwd welk conflict zie jij hier dan wel in?
voor de rechtbank in Belgie wel ja.

Citaat:
Zoals ik al zei de islam gaat grotendeels in de belgische maatschappij, het is trouwens wel al erg dat jij probeert te zeggen hoe iemand anders zijn godsdient moet beleven.
neen dat zeg ik niet. De vraag was in hoeverre islam compatibel was met de belgische wetten: niet dus.

Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 16:36.
Oud 12 juni 2009, 16:26   #659
Jennes
Banneling

Standaard

Citaat:
heu dingeske! me niet zoveel eer toeschrijven hoor!

ik citeerde MOHAMMED hé!

nog eens: ik citeerde MOHAMMED

weet jij wat citeren betekent? ik zou het toch mogen hopen!
Je schreef het eerst zelf, en gebruikte nadien dat als verdediging...
Jennes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 16:26   #660
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht

Tuurlijk en omdat je 1 keer (of was het 10keer) overvallen werd zijn alle moslims zo.
Pogingen tot oplichting ook. Ik trek daaruit mijn conclusies. Ze komen bij mij niet meer binnen. Voila
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be