![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#641 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik citeerde MOHAMMED hé! nog eens: ik citeerde MOHAMMED weet jij wat citeren betekent? ik zou het toch mogen hopen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#642 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
in dat geval : juist ik ben héél veel met islam bezig. Waarom omdat dat de wereld is waarin mijn kinderen en kleinkinderen zullen moeten weten te overleven! D�*t is de verrijking die we ondertussen gekregen hebben: niet het principe "onze kinderen moeten het later beter hebben, daar kunnen wij voor zorgen" maar "laten we hopen dat we onze kinderen nog de mogelijkheid kunnen bieden om via voldoende inzicht in te laten zien wat er schort"... een utopie, ik weet het. Maar ik weiger me als een lam naar de slachtbank te laten leiden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#643 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#644 |
|
Banneling
|
Uw wereldje van intrinsiek goederikken en slechterikken, zwart/witverhalen krijg ik aan mijn kinderen niet verkocht, alleen die van 3 gelooft er nog in en dat laat ik nog een tijdje zo...
Citeren is niet zo moeilijk weet je. Interpreteren dat is nog een stapje verder... "Begrijpen" zal wel te hoog gegrepen zijn. Bestudeer liever Gadamer, dat zou zinvoller zijn dan je koran. Jij noemt onze huidige samenleving een verrijking, ik niet. Ik zie ze als de samenleving waar ik middenin wil staan, niet al zagend aan de kant, tussen allerlei gefrustreerden. En ja, daar zitten ook veel moslims tussen. Welke mogelijkheid om tot inzichten te komen wordt er trouwens aan ons onttrokken? Het veelvuldig gebruik van "onze kinderen en kleinkinderen" in discours is een manipulatieve stijlfiguur die vooral in totalitaire regimes veel gebruikt wordt.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juni 2009 om 15:55. |
|
|
|
|
|
#645 | |||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
ai! Welk jaar? ik wil mijn leerlingen niet beschamen Citaat:
nog iets orakel van Delphi? haha! ja mannen mochten rechtstaand plassen en vrouwen niet. Wat wil je zeggen? Citaat:
Citaat:
ten tweede spuw ik geen gal uit over de moslima's maar wel over de boekjes die ze menen te moeten volgen. alleen: jij leest niet wat ik link hé. Citaat:
LET WEL: als ze willen doen wat ZIJ willen, dan hoeven ze evenmin de rechten op te eisen die wij krijgen omdat we doen wat WIJ willen! snappie? Als je onderdrukt en onderdanig vrouwtje wil spelen: mij niet gelaten, kom dan echter nadien niet de blijfvanmijnlijfhuizen vullen die WIJ opzetten om OVERTREDERS op het partnergeweld op te vangen. ZIJ gaan ermee akkoord om onderdanig te luisteren en om anders klop te krijgen! MIJ niet gelaten! Maar kom dan niet bij de geemancipeerde vrouwen bleiten! Bleit dan bij uw eigen "eigenvolkeerstgeloofsgenoten". Citaat:
Niemand verplicht je toch om te gaan werken, een eigen inkomen te hebben, een ziekteverzekering te hebben, uitkeringen en werkloosheidsvergoeding! Het enige dat je moet doen is je als huwbaar opgeven, een sjaal opzetten en een goedkope bruidsschat voorstellen, gekoppeld aan een paspoort! Lap! en je bent binnen voor de rest van je leven. Wat zeur je nu toch? Haast je! De zomer komt eraan! je kan er zelfs nog snel eentje gaan halen in Noord)Afrika! ze staat in rijtjes aan te schuiven op de luchthaven. Nog niet gezien? Allez meiske! je bent écht zo aangeworven hoor. Citaat:
Citaat:
De luchthaven van Luxor bijvoorbeeld: met twintig staan ze klaar! je zwiert gewoon met een paspoort en je bent verkocht! einmal, zweimal, verkocht! (zorg dat hij zelf zijn ticketje belgie betaalt hé). Citaat:
Citaat:
|||||||||||
|
|
|
|
|
#646 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#647 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En wat is daar mis mee?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
|
|
|
|
|
#648 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
etc.. IK zie het tegenwoordig niet als een verrijking nee. MIJN kinderen hebben het een pak moeilijker dan wijzelf indertijd. ZIJ moeten meer dan de helft van hun inkomen afgeven en zijn pas gerust als ze zo weinig verdienen dat ze de armoedegrens naderen. En ja, als men het over kinderen en kleinkinderen moet gaan hebben lééft men in een totalitair regime. Waar dacht jij anders dat je leefde? Voor wie heb je gestemd? toch niet voor de meerderheid zeker?
|
|
|
|
|
|
#649 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#650 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inheritance
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 16:08. |
|
|
|
|
|
|
#651 | |
|
|
Citaat:
Ach je hebt dan nog gelijk ook. Ok laat me eens zien, erfenisrecht een testament (toegestaan in islam) en opgelost. De getuigenis: Wat maakt dit uit, voor een rechtbank worden die als gelijk beschouwd welk conflict zie jij hier dan wel in? Zoals ik al zei de islam gaat grotendeels in de belgische maatschappij, het is trouwens wel al erg dat jij probeert te zeggen hoe iemand anders zijn godsdient moet beleven. en nogmaals meiske?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
|
#652 | ||
|
|
Citaat:
En kinderen hebben het moeilijker? Integendeel zou ik denken. Waarom hebben jouw kinderen het zo moeilijk? Citaat:
||
|
|
|
|
|
#653 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#654 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In een totalitair regime kun je toch maar op één partij stemmen? Stonden er meerdere partijen op jouw stembrief? |
|
|
|
|
|
|
#655 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#656 | |
|
|
Citaat:
Tuurlijk en omdat je 1 keer (of was het 10keer) overvallen werd zijn alle moslims zo.
|
|
|
|
|
|
#657 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sommige onnozelaars beweerden dat er Rotweilers zijn die best wel sociaal zijn. Maar ik weiger dit nog steeds te geloven. |
|
|
|
|
|
|
#658 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier maak je dus een zeer grote fout, die echter door moslims zelf wel "wordt opgelost". Ik weet dat je op kifkif ook meepostte. Misschien heb je daar ook de kreet gehoord van een moslima wiens vader was overleden ? (waarschijnlijk niet, zulke dingen lees je vast niet). De broers eisten namelijk van hun zusters en hun moeder dat ze de eigendomsakte van het huis aan hèn overdroegen volgens de islamitische erfenisrechten. Blijkbaar had de vader alles wel normaal aangekocht (op zijn naam natuurlijk, hij was de eigenaar hé, zijn vrouw was "vrouw" nietwaar SyweN?) - enfin, de man sterft en de eigendom wordt verdeeld volgens de BELGISCHE erfeniswetten, waarbij de moeder het vruchtgebruik + kindsgedeelte ontvangt en de rest verdeeld wordt in gelijke delen onder de kinderen (ik meen 2 broers en 3 zussen als ik me goed herinner). Wel, de "jongetjes" hebben hun moeder gedwongen het vruchtgebruik aan hen te SCHENKEN en hun zusters gedwongen de helft van de waarde van het erfenis ook teSCHENKEN aan hun broerkes. En wie staat aan de zijde van die vrouwen? De K9's???? de Sywen??? de Jennessens? ik heb met dat meisje voldoende gecorrespondeerd en haar zoveel mogelijk informatie doorgegeven. Maar d�*t zie ik jullie halve dhimmies niet doen hoor! jullie wéten geeneens over wat het g�*�*t! Maar ssttt... hoor! dat mag je zeker niet in de openbaarheid brengen dat ze zulke praktijken toepassen! nietwaar? Wat zou dat zijn als je zoiets uitbrengt? RASSIESTIES? DIESKRIEMINAATSSSSSIIIIIIEEE? Weet dat jij en mensen zoals jij d�*�*raan meewerken! D�*�*rom doe ik het! om d�*t aan de kaak te stellen! achterlijke politiek correcte mensenhandelaars! Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 16:36. |
|||
|
|
|
|
|
#659 |
|
Banneling
|
|
|