![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sinds wanneer zijn die hervormingen dan gebeurd en vanaf welk schooljaar gaan ze in? Voor alle universiteiten? |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Lokaal Raadslid
|
Om de zoveel jaar verandert de inhoud van een opleiding.
Daar heeft de minister niks op te zeggen. Vaak is dat het gevolg van een internationale beweging.
|
|
#63 | |
|
Burger
|
Citaat:
Vanaf volgend jaar begint het extreem stompzinnige systeem van 'diploma-ruimte'. Dat is echt een grote schande. Pas gedelibereerd op het einde van het studietraject i p v elk jaar, zoals dat nu het geval is. |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 12 juni 2009 om 18:14. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoor het De Wever nog zeggen dat hij voor 90% dezelfde standpunten had als De Decker en dat daarom De Decker welkom was binnen de N-VA. Waarop vervolgens een veto volgde van CD&V dat toen in kartel zat met N-VA. Eigenlijk zegt Vandenbroucke dus dat hij zichzelf erkent in De Decker.
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De burgerstudent juicht dit natuurlijk toe omdat de richtingen makkelijker worden. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Burger
|
Citaat:
Punt is wel dat als je in je eerste jaar iets kiest, je schrijft je in, en het blijkt achteraf helemaal je ding niet te zijn waardoor je buist, dan ben je 60 studiepunten kwijt. Dan blijven er nog maar weinig over om een andere studierichting met succes af te ronden. Tenzij je de volle pot wil betalen. Laatst gewijzigd door Hans Jozef : 12 juni 2009 om 19:42. |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor solidarnosc is iedereen die niet dagelijks met de tricoloor zwaait en de groet brengt aan de koning, een neoliberaal. Binnen zijn logica is het VBO de voorhoede van arbeidersbeweging.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
Ik snap ook niet goed wat die reddesolidariteit.be in zijn handtekening doet. Dat schrééuwt nu toch de links-liberale zelfgenoegzaamheid die hij zogezegd veracht?
|
|
|
|
|
#72 | |
|
|
Citaat:
Ik vind wel dat de deliberatie gespreid mag worden over meerdere jaren, zodat een student niet van jaar tot jaar werkt maar een bachelor als éen geheel ziet, en er ook zo naar werkt. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
Waarom probeert ge mij zo als liberaal af te schilderen? flagrant onjuist, en bovendien als ge weet wát ik goed aan het voorstel vindt zult ge uw gedacht moeten bijschroeven.
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Die spelen het N-VA spelletje misschien mee (de O-VLD niet, zie de kommentaren van Sven Gatz). |
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
Wel, ik moet zeggen dat ik maar weinig respect heb voor Bert Anciaux. Ik beschouw hem ook niet echt (meer) als Vlaamsgezind.
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nuja, het zou inderdaad heel goed kunnen dat je gelijk hebt en dat ik inderdaad jou volkomen onterecht beschuldig. Het was gewoon de verpakking, zijnde "mensen moeten hun verantwoordelijkheid nemen" die zeer liberaal uitzag. |
|
|
|
|
|
#79 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: