![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zag ik het liefst dat alle georganiseerde geloven van de aardbodem verdwenen. Liever gisteren nog dan vandaag. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat men geen imaginaire vriendje(s) zou mogen hebben. Men doet maar wat dat betreft, zolang men maar niet actief anderen gaat bekeren en het geloof in een dwangbuis van doctrines, leerstellingen, ge- en verboden enz stopt. Daar horen dan natuurlijk ook uiterlijke kenmerken zoals hoofddoeken, kruizen, keppels, stippen op voorhoofden, kerken, mosketen, synagoges en andere tempels bij. Dus: geloof wat u wil, maar doe dat enkel thuis. Richt een altaartje op voor uw favoriete bovennatuurlijke entiteit(en) wier bestaan nog altijd niet gedocumenteerd is, bidt tot die imaginaire vriendje(s) als dat u goed doet, en that's it. Maar val er anderen niet ongevraagd mee lastig. Dat alles in mijn ideale wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Die gaat haar kinderen opvoeden in haar ( vreemde ) taal, zodat die kinderen als ze op school terecht komen gebrekkig Nederlands praten = een nieuwe generatie slechte leerlingen, die zonder diploma van school zullen gaan, en niet wetend van welk hout pijlen snijden, dan maar eens misdadige carrièrre zullen beginnen...In het beste geval houden ze het dan bij beroeps-profitariaat op kosten van de gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
degenen die een standaard probleem vormen zijn de prinsenjongetjes die volgens hun ouders geen opvoeding nodig hebben wegens evenbeeld van mohammed te zijn..... die geraken ze enkel nog aan de overgebleven achterlijke nichten in het thuisland kwijt, die ze dan naar hier moeten halen, en waarmee ze dan de volgende generatie "bontkraagjes" gaan produceren. maar owee owee als je d�*�*r als bleekscheet iets over durft te opperen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is enkel HIER, bij ons, dat jongeren een radicale islam gaan aanhangen, waar in de thuislanden weinigen van willen weten. Dat is in feite een normale reactie, dat vasthangen aan de cultuur van het geïdealiseerde thuisland, uit angst om jullie identiteit te verliezen, en volledig te assimileren in de westerse beschaving, opgeslorpt te worden in onze genenpoel , wat tenslotte toch jullie lot zal zijn, ô ontwortelden ![]() De meme islam is op de weg bergaf, de fanatieke terroristen de laatste gewelddadige stuiptrekkingen van dit stervende geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie meer hoofddoeken in Antwerpen dan ik in Cairo zag.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Perzen kan je dan ook nooit vergelijken met een Arabier.
Op de voorgrond een Perzische vrouw, achtergrond een Arabische. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De (weinige) perzen die ik ken blinken gewoonweg uit in iets "ondefinieerbaars", ik heb er de grootste bewondering voor. En ik bedoel hierbij niet enkel het superieure talent van iemand als Afshin Elian, maar gewoon iets algemeen superieur dat ik in elk of in elk geval in de meeste van die mensen kan aanvoelen .... maar ja 't is waar, we mogen niet veralgemenen natuurlijk... is het niet pocolieten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Vlaamse mannen die de zeurende, castrerende en saaie Vlaamse vrouw beu zijn.
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 juni 2009 om 20:45. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus: meer ruimte voor zelf denken (nee, niet bij mirakel Chomeini en Ahm enzovoort) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zonder lief?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessant om de 'correspondentie' tussen 'Omar Ibn Al Khatab Khalifat Al-Muslemin', een moslimbevelhebber en Yazdgird III Koning (Shah) van het Perzische rijk te lezen: Het islamitisch gezwatel sla ik over, kan je lezen als je de link volgt ![]() Het antwoord van de Perzische koning luidt als volgt: Citaat:
Citaat:
Meer hier: http://www.venusproject.com/Great_Pe...rd_Letter.html
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 13 juni 2009 om 00:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, Vlaamse vrouwen moet ik niet hebben, hoor. Poolse, Spaanse, Duitse, Italiaanse, Hongaarse, ...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga de raciale discussie niet uit de weg. Maar de Vlaamse vrouw is toch echt wel erg.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|