![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Hoe komt het dan dat Jean-Marie Dedecker (de man van "Rechts voor de raap") eind 2006, bij zijn vertrek uit de VLD (die volgens hem veel te links was), zo graag was toegetreden tot de N-VA? Hij zei toen dat zijn programma voor 95% overeenkwam met dat van N-VA. Het was pas toen onder meer de ACW-tak van de toenmalige kartelpartner CD&V zich verzette tegen die overstap, dat De Wever zich - met veel pijn in het hart - van Dedecker distancieerde en deze - zeer ontgoocheld in zijn spitsbroeder De Wever - met een eigen partij begonnen is.
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 13 juni 2009 om 00:28. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En iets zegt me dat de standpunten van DD zeer flexibel zijn. |
|
![]() |
![]() |
#86 | ||
Vreemdeling
|
![]() Van op De Bruyn zijn blog:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zijn programma dat overeenkomt met NVA? laat me niet lachen. Hij zocht een betaald postje, punt uit. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelukkig is dat artikel van GvA alleen in een klein hoekje op pagina 40 van de stadseditie van die krant verschenen. Buiten 't stad heeft niemand die onhandige oprisping kunnen lezen, zodat de rest van de media het niet gemerkt hebben. Ik betwijfel overigens of De Bruyn die dreiging heeft overlegd met zijn achterban. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is 't niet waar misschien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() extreem-links in Vlaanderen is niet alleen dom maar simpelweg mentaal gehandicapt.
Zegt dat een radicaal-linkse het gezegd heeft ![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pleit schuldig. Maar ik heb ook rechten die moeten verdedigd worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ben jij dan een extreme of een radicale?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor 't ogenblik eerder ne suffe.
Ik kan mezelf moeilijk extreem gaan noemen, denk ik. Dat neemt netuurlijk niet weg dat ik dom ben. Alleszins te dom om in la Belgique de meerwaarde te zien die de meer briljante geesten onder de forumbezoekers mij dag in dag uit voor ogen houden. Ik weet niet of ik radicaal ben, maar ik ben wèl mentaal-gehandicapt. In elk geval mentaal-gehandicapt genoeg om niet onmiddellijk de eerste scarabee die ik tegenkom te gaan vertrappelen. Die diertjes spelen een te belangrijke rol in de kringloop der natuur. In een boot op zee voel ik me best lekker in het vel, en ik ben niet bang om te verdrinken. Dat is alleszins een bijkomende aanwijzing voor mijn mentaa-gehandicapt zijn. Ik heb soms last van visioenen. En ik doe vaak dingen die niet goed zijn voor mijn gezondheid, maar streef er toch naar met de essentie van het bestaan tevreden te zijn. Ik hou ook wel van geitenwollensokken. Ik loop graag te neurie-en of te fluiten, en ik zeg 's morgens goeie dag tegen de dingen. Ik geef mij met hart en ziel voor mijn job, maar leef voor de muziek. Ik vecht liever mèt, dan tégen windmolens. Manneken Pis is mijn vriend. Misschien ben ik wel gewoon gek.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 juni 2009 om 14:45. |
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() Geen idee... maar ik zie De Bruyn nog niet �* la De Decker aankloppen bij NVA moest hij ooit uit de SP.a stappen/gegooid worden. En ik zie hem ook niet �* la De Decker zelf over de kiesdrempel springen. Dan lijkt een dreigement om het af te bollen bij de SP.a nogal hol als hij de enigen waarmee hij zou kunnen samenwerken buiten SP.a begint te schofferen.
Laatst gewijzigd door ijsbeer : 14 juni 2009 om 15:06. |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu begin ik toch eerlijk gezegd te twijfelen of ik wel met u gezien wil worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet echt wel een partijslaaf te zijn om meer als populisme achter de recente "herontdekking" van het solidarisme door het VB te zien.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De beweging naar een meer sociaal-nationalistische economische politiek is al sinds 2006 bezig. En al bij al heeft de meer 'liberale' periode niet meer dan enkele jaren geduurd. Het woord 'solidarisme' is overigens niet van toepassing.
|
![]() |
![]() |
#100 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|