![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Papiertjes oprapen in ruil voor een uitkering is geen slavenarbeid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie de kleintjes niet eert, is de grote niet 'weerd"
Oude spreuk. En kleine percentjes maken grote ventjes (lambik)
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
Ik kon er niet op komen.
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder de min 25 jarigen is de werkloosheid met 22,7% toegenomen. Afgestudeerden hebben het steeds moeilijker om een job te vinden. De spectaculaire stijging van jongerenwerkloosheid roept om actie. Of zullen we toelaten dat de jongeren vandaag geen toekomstperspectief hebben?
------- Het is moeilijker momenteel. Maar velen berusten er gewoon in. De cijfers spreken voor zich. Jongeren hebben opnieuw een harde hand nodig en leiding. De zweep er op? Aantal werklozen blijft stijgen: + 10% in januari
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 juni 2009 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
ik heb dan ook niet beweert dat elke studie niet te combineren valt met een job. Sommige.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is alleszins beter dan wat topicstarter voorstelt
Laat ons zeggen dat het het anarchistisch bewustzijn een beetje aanscherpt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Staatssecretaris
|
![]() wat een kutsysteem is me dat. Punten in het middelbaar zeggen NIETS over uw capaciteiten of mogelijkheden om hoger onderwijs aan te kunnen.
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Objectief gezien zijn wij bondgenoten.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 16 juni 2009 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() Als econoom zou je beter moeten weten.
![]() |
#235 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me soms af waarom marxisten zich de moeite getroosten. Ze kunnen best achteroverleunen en toekijken. Er bestaan namelijk geen bétere pleitbezorgers voor een klassenstrijd dan de neoliberalen zelf.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 juni 2009 om 05:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben overigens van mening dat de rijkswacht uiterst dringend terug in ere dient te worden gesteld om zich over te geven aan hun enige echte bestaansreden, zijnde het morrende gepeupel met de blanke sabel hardhandig uiteen te slaan. Nadat de werklozen ook nog eens die "vieze, vuile en smerige arbeid" (sic) een tijdlang hebben uitgeoefend is dat werkschuw tuig van de richel hópelijk voldoende murw geslagen om voor een iets hoger hongerloontje in jouw bedrijf te komen werken. De Winst dient namelijk ten allen tijde behouden te blijven! Niemand mag raken aan De Onzichtbare Hand van De Vrije Markt! Uiterst eerzame doelstellingen, overigens. Count me in! Wanneer beginnen we?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 juni 2009 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 17 juni 2009 om 07:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe populair waren en zijn Thatcher en Reagan?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 17 juni 2009 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister
|
![]() Heel juist.
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs het onderdrukken van een bevolking of arbeidersklasse is werken.
Het enige dat een werkloze moet doen, is macht geven aan de juiste mensen en dat maar (maximum) 1 keer per jaar. Edit: enfin, dat is nu ook opgehouden sinds er de jacht op de werkloze steuntrekkers. Totalitair, he. Ja; danku staat, he. Gij zijt er voorstander van, ik niet.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 17 juni 2009 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |