Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2009, 21:10   #281
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Kimberly jezelf met de Kimberlizer! http://www.toputourworkon.com/kimberlizer
Waar heb ik da nog gezien?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 21:16   #282
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Oud 18 juni 2009, 21:29   #283
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Is dat jij Egidius?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 21:40   #284
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Is dat jij Egidius?
Nee, niet echt. Gewoon van die site geplukt, er staan er tientallen op.
Oud 18 juni 2009, 21:43   #285
Jedd
Banneling

Standaard

Leger weigerde in 2008 24 sollicitanten wegens tatoeage

ook daar komt ze niet meer aan de bak.
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 21:45   #286
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Nee, niet echt. Gewoon van die site geplukt, er staan er tientallen op.
Kweet - kheb gezien
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 23:49   #287
giserke
Banneling

Standaard

Ik heb het gevoel dat ons Kimberley stinkend rijk aan het worden is.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 01:38   #288
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Nomen omen est! De Romeinen wisten het al. Welke Vlaming heeft zijn dochter nu de marginale, lelijke naam van "Kimberly"? Helaas zijn het er velen. Daarvoor moet men al tot de ontkerkelijkte, veramerikaniseerde onderbuik van de samenleving behoren. Dat kalf heeft zelfs een marginale blik in haar doffe, levensloze ogen. Allez, nu komen ze toch nog eens "in de boekskes", het overtreft hun stoutste dromen allicht. Hoe men zichzelf als mens zo kan laten gaan, ik zal het wel nooit verstaan. Wat is de secularisering toch plezant! Die mensen maken van zichzelf een commercieel product. En dat ventje achter "Kimberly" heeft duidelijk ook een identiteitscrisis: het denkt dat het een neger is, blijkbaar, en dan nog een van op MTV. Hoe zou zijn naam luiden? Kevin? Benny?
U bent zo iemand die zichzelf groter maakt door anderen kleiner te maken?

Laatst gewijzigd door Goldband : 19 juni 2009 om 01:45.
Goldband is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 01:39   #289
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik heb het gevoel dat ons Kimberley stinkend rijk aan het worden is.
Waarom zou ze? Dat kind zal met het 'boekskesgeld' wel eens op reis kunnen gaan. Daar stopt het dan. En volgend jaar staan die sterrekes nog altijd op haar gezicht.

ALS het waar is.
Oud 19 juni 2009, 07:25   #290
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

"op reis gaan met boekskesgeld, en daar stopt het dan"

bwah, een duitse zender, een britse zender die elk al 300.000 euro aanbieden voor een interviewtje. daarmee kunt ge toch al ferm decadent de ster uithangen op reis...
Oud 19 juni 2009, 07:37   #291
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
Man man man waar gaat dat eindigen, straks is ook heel dat trein vertekt van zijn eigen ook niet echt.
Neen, dat was Dronko maar die lag half op de vloer en met zijn handen nog net aan het bedieningspaneel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 07:39   #292
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Van de Veire? Is die vent op zich zo al geen hoax?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 08:21   #293
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Rap en z'n maat Bekijk bericht
KORTRIJK - De 18-jarige Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk heeft een klacht ingediend tegen een tatoeëerder uit Kortrijk. 'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'

'Zie me hier nu zitten: ik ben lelijk. Zelfs verminkt! Zo durf ik alleszins niet te gaan werken.' Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk zit er verslagen bij. Ze is in shock. 'Ik heb dit niet gewild. Echt niet', zucht ze. Zondag trok ze samen met haar vader Diego, haar vriend en haar zus naar Tatoo Box in de Steenpoort in Kortrijk. 'Ik heb altijd gekleurde puntjes naast mijn linkeroog gewild. Mijn vader wilde die betalen. Omdat iedereen in onze familie toch een tatoeage heeft.'

Bij de tatoeëerder liet kapster Kimberley Vlaeminck zich overhalen om sterretjes te kiezen in plaats van puntjes. 'Ik zei die man dat ik er drie wilde.'

Volgens Kimberley verliep de communicatie niet bijster vlot. 'Die man sprak enkel Frans. En dat was een probleem: ik spreek enkel Nederlands en een heel klein beetje Engels.'

Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoel. 'Die man had een tekening gemaakt met meerdere sterren. Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had. En net op dat moment kwam mijn vader terug binnen.'

Vader Diego kon er niet mee lachen. 'Ik vond het zelf ook niet goed. Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn. Ik was die ochtend dan ook al om 5 uur gaan werken', zegt Kimberley Vlaeminck.

De geviseerde tatoeëerder Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk, wuift dat argument weg. 'Slapen als je in je gezicht wordt getatoeëerd, dat is onmogelijk. Omdat het gewoon te veel pijn doet. Dit is een heel vreemd verhaal. Dat meisje heeft die sterren gevraagd. En ik heb ze haar gegeven. Punt aan de lijn. Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.'

De tatoeëerder zegt dat hij het foutje niet zelf kan rechtzetten. 'Als ze écht van die sterren af wilt kan ze die met een laser laten weghalen. Maar ik kan het niet. Want ik heb zo'n duur toestel niet. En ik zal die behandeling ook niet betalen. De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'

Kimberley Vlaeminck diende zondagavond nog een klacht in bij de politie. 'Als die man inderdaad opzettelijk méér sterretjes dan gevraagd op haar gezicht zette, dan valt dat onder opzettelijke slagen en verwondingen', zegt Tom Janssens, woordvoerder van het parket van Kortrijk. 'Maar misschien gaat het om een communicatiestoornis of veranderde het meisje van mening toen haar familie het resultaat afkeurde. Dat moet het onderzoek uitwijzen.'

Het 'sterrenmeisje' heeft weinig zin in een lange procedure. 'Die sterren moéten weg. Hoe sneller, hoe liever. Want iedereen die me ziet, zegt het: zo kun je niet gaan werken. Ik durf zó niet naar buiten. Omdat ik te lelijk ben.'
Dat sterrengeval heeft blijkbaar nogal wat losgemaakt seg.
Behalve wat vastgeroest verstand blijkbaar. Heel dat verhaal rammelt langs alle kanten.
In eerste instantie krijgt ze wegens taalproblemen nog niet uitgelegd dat ze er drie wil (drie vingers omhoog is even universeel als Esperanto in dit geval) maar later vraagt ze hem wel hoelang het nog gaat duren (al iets moeilijker met opgestoken vingers) en verstaat ze zijn antwoord dat over grote sterren en inkleuren gaat...
Bovendien merkt ieder normaal denkend mens (mensen die nooit op p.be komen bv) dat dat geprik in uw wangen en uw neus niks van doen hebben met een tatoo naast je oog.
Tenslotte is in slaap vallen terwijl je in je gezicht getatooeerd wordt volgens mij nagenoeg onmogelijk.

Ma soit, blijkbaar houdt dit sterrengeval toch vol dat het waar is.
Mij om het even.
Oud 19 juni 2009, 08:23   #294
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dat sterrengeval heeft blijkbaar nogal wat losgemaakt seg.
Behalve wat vastgeroest verstand blijkbaar. Heel dat verhaal rammelt langs alle kanten.
In eerste instantie krijgt ze wegens taalproblemen nog niet uitgelegd dat ze er drie wil (drie vingers omhoog is even universeel als Esperanto in dit geval) maar later vraagt ze hem wel hoelang het nog gaat duren (al iets moeilijker met opgestoken vingers) en verstaat ze zijn antwoord dat over grote sterren en inkleuren gaat...
Bovendien merkt ieder normaal denkend mens (mensen die nooit op p.be komen bv) dat dat geprik in uw wangen en uw neus niks van doen hebben met een tatoo naast je oog.
Tenslotte is in slaap vallen terwijl je in je gezicht getatooeerd wordt volgens mij nagenoeg onmogelijk.

Ma soit, blijkbaar houdt dit sterrengeval toch vol dat het waar is.
Mij om het even.
Jamma eeeela! Nu zegt ze dat ze flauwgevallen was he, niet in slaap gevallen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 08:31   #295
kameleon
Minister

Standaard

Kortrijk ligt in West-Vlaanderen. De voertaal is er dus nederlands. Rouslanneke is dus in fout omwille van dit communicatief misverstand. Moest dit in de Brusselse Rand gebeurd zijn werd dit zeker een communautaire kwestie.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 08:33   #296
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Flauwgevallen lijkt me de enige mogelijkheid.

Dan kan het verhaal dus wel kloppen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 08:35   #297
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Jamma eeeela! Nu zegt ze dat ze flauwgevallen was he, niet in slaap gevallen...
Huh ???

Is dat de nieuwe wending in deze zaak ???

Mss kunnen we het verhaal zelf beter ineensteken , 't is hier k&k voor iets hé ...
Zou ze niet verdoofd zijn door die tattoeur (die uiteraard een geheime agent van den NWO is) omdat die zo makkelijker een geheim (uiteraard) zendertje kan inplanten dat haar hersengolven omzet in duidelijke channelberichten en zo ???
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 08:36   #298
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Huh ???

Is dat de nieuwe wending in deze zaak ???

Mss kunnen we het verhaal zelf beter ineensteken , 't is hier k&k voor iets hé ...
Zou ze niet verdoofd zijn door die tattoeur (die uiteraard een geheime agent van den NWO is) omdat die zo makkelijker een geheim (uiteraard) zendertje kan inplanten dat haar hersengolven omzet in duidelijke channelberichten en zo ???
Dat heeft ze gezegd ja.

daar zou wat uitkomen! Een nieuwe draad: schrijf nu zelf het sterrenverhaal!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 19 juni 2009, 08:41   #299
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat heeft ze gezegd ja.

daar zou wat uitkomen! Een nieuwe draad: schrijf nu zelf het sterrenverhaal!

Ziede na ... Ge zijt zelf in de ban van de sterren ...

Maar toch , 't meisje zou er wel inspiratie in kunnen vinden voor de volgende keer dat ze door de mand valt
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 08:44   #300
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht

Ziede na ... Ge zijt zelf in de ban van de sterren ...

Maar toch , 't meisje zou er wel inspiratie in kunnen vinden voor de volgende keer dat ze door de mand valt
Een nieuwe trilogie van Tolkien, postmortum...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be