Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2009, 15:23   #341
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes Bekijk bericht
Dit is onbegrijpelijk en ik hoop van harte dat het niet waar is. Pas gezette tattoos zien er ook niet zo uit bij mijn weten? Dus ik hou hout vast.

Hoe kan je nu een tattoo laten zetten door iemand met wie je nauwelijks kan communiceren, onder het toeziend oog van de familie die 'een ijsje gaan eten' (snelle tatoeëerder, in dat geval), hoe kan iemand die reeds haar hele leven drie puntjes in het gezicht wil plots voor sterren gaan op aanrader van een tatoeëerder waarmee ze niet kan communiceren, en hoe kan iemand 'denken in slaap te zijn gevallen'? Hoe kan het je overigens niet opvallen dat je ipv langs je ogen over je hele neus, slapen, kin, getatoëeerd wordt? Dat moet ongelofelijk pijn gedaan hebben.

En hetzelfde meisje dat zo beïnvloedbaar blijkt te zijn voor suggestie, heeft wel plots het lef om een klacht neer te leggen?

Hier klopt iets niet.

Langs de kant van de tatoeëerder betekent meer tatoeages allicht ook meer inkomsten...

Ik denk eerder dat de tatoeëerder dit vroeg, het meisje hem niet kon verstaan en dus bevestigde en zij niet durfde tegenpruttelen of hij haar tegengepruttel niet begreep?
ik denk dat ze ofwel die tattoos zelf graag wilde maar dan schrok van de reactie van haar vader, ofwel dat ze die tattoos niet echt wilde maar niet assertief genoeg was om dat echt duidelijk te maken. Ze wilde ook helemaal geen intervieuws geven maar is niet assertief genoeg om bij haar standpunt te blijven. Eigenlijk heel spijtig allemaal voor dat meisje. Ik heb de indruk dat het vooral haar familie is die haar overtuigd heeft om klacht in te dienen en heel dat verhaal in de pers te brengen. Ze moet zich nu wel heel rot voelen denk ik.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 15:38   #342
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
ik denk dat ze ofwel die tattoos zelf graag wilde maar dan schrok van de reactie van haar vader, ofwel dat ze die tattoos niet echt wilde maar niet assertief genoeg was om dat echt duidelijk te maken. Ze wilde ook helemaal geen intervieuws geven maar is niet assertief genoeg om bij haar standpunt te blijven. Eigenlijk heel spijtig allemaal voor dat meisje. Ik heb de indruk dat het vooral haar familie is die haar overtuigd heeft om klacht in te dienen en heel dat verhaal in de pers te brengen. Ze moet zich nu wel heel rot voelen denk ik.
Indien ze zich nu niet rot voelt zal ze zich wel rot voelen binnen afzienbare tijd, bvb als ze van vriendenkring wisselt (of zou wensen dat te doen)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 16:41   #343
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien ze zich nu niet rot voelt zal ze zich wel rot voelen binnen afzienbare tijd, bvb als ze van vriendenkring wisselt (of zou wensen dat te doen)
Goed mogelijk, maar dat is toch niet wat we haar wensen hé.
Oud 19 juni 2009, 16:46   #344
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

als die nu zelfmoord pleegt dan moet het toch zooo hard knagen bij al die omroepen en gazetjes
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 17:01   #345
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
als die nu zelfmoord pleegt dan moet het toch zooo hard knagen bij al die omroepen en gazetjes
Ze hebben zèlf de media opgezocht, om andere mensen te vrijwaren van zulke mis-verstanden.

ok.

alleen: het "ik viel in slaap" verhaaltje is wel iets té doorzichtig, het feit dat een engelssprekende fransman (of was het een franssprekende engelsman, of een franse fransman, of een lispelende engelsman? ik verstond hem niet) niet begreep wat drie - three - trois was is weinig waarschijnlijk.

ik vermoed dat het kind (dat die sterretjes in feite wèl mooi vindt, maar niet "voor haar" een beetje naief eens "wou passen"? en dan niet meer NEE durfde te zeggen...

enfin, ze zal het niet meer doen
de wetten zullen (terecht) worden aangepast (wat gaat dat ineens héél snel hé?) zodat men bedenktijd MOET nemen!
en verder zal ons Kimberleyke heel haar leven met een gehavend gezicht door het leven moeten gaan. Misschien kan ze voordrachten gaan geven in de scholen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 17:12   #346
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ze hebben zèlf de media opgezocht, om andere mensen te vrijwaren van zulke mis-verstanden.

ok.

alleen: het "ik viel in slaap" verhaaltje is wel iets té doorzichtig, het feit dat een engelssprekende fransman (of was het een franssprekende engelsman, of een franse fransman, of een lispelende engelsman? ik verstond hem niet) niet begreep wat drie - three - trois was is weinig waarschijnlijk.

ik vermoed dat het kind (dat die sterretjes in feite wèl mooi vindt, maar niet "voor haar" een beetje naief eens "wou passen"? en dan niet meer NEE durfde te zeggen...

enfin, ze zal het niet meer doen
de wetten zullen (terecht) worden aangepast (wat gaat dat ineens héél snel hé?) zodat men bedenktijd MOET nemen!
en verder zal ons Kimberleyke heel haar leven met een gehavend gezicht door het leven moeten gaan. Misschien kan ze voordrachten gaan geven in de scholen?
Wat mij stoort aan heel deze zaak is dat ze ineens wel heel vlug wetten kunnen aanpassen. En dat meteen drie ziekenhuizen klaar staan om gratis de laserbehandeling te doen (die ongeveer 10.000 euro kost normaal). Terwijl er mensen zijn die dringend een behandeling nodig hebben, daar zelf helemaal geen schuld aan hebben maar het geld er niet voor hebben.

Maar ja, daar kan die Kimberley ook niets aan doen natuurlijk.
Oud 19 juni 2009, 17:27   #347
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Enfin, ondertussen kan het rijtje verder worden aangevuld.

"een Kimberleyke doen" = iets beslissen waar je nadien héél veel spijt van hebt maar dan niet ongedaan kan gemaakt worden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 17:31   #348
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Hoezo een dom wicht ???

Zijde ni jaloers op haar sterrenstatus ...

En effectief , ze willen een bedenktijd voor tattoos , zoals ze da in den amerique doen voor wapens . Op zich is dat niet altijd slecht als mensen even wachten om "zeker te zijn" maar om da te verplichten ...
Twee dagen wachten dat is pure zever.
Oud 19 juni 2009, 17:33   #349
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In een ander interview zei ze dat de tatoueur eerst heel de tekening op haar gezicht gemaakt had, alvorens te beginnen, en dat ze hem had uitgelegd dat hij alléén het gedeelte naast en boven haar oog mocht doen. Een uitleg met hand en tand, waarbij ze haar kaak bedekte om te tonen dat daar niets mocht gebeuren. Hij heeft daar blijkbaar niets van begrepen.
De schuld ligt voor zover ik (nog) kan volgen toch bij de vader denk ik. 't is hij die haar de tatoo-shop binnengeloodst zou hebben om een tatouage op haar gezicht te zetten, en daarna laat hij haar alleen achter met zo'n freakshowvent die geen Vloams begrijpt.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 17:39   #350
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Verder vraag ik me ook af wat hij als Parijzenaar naar hier komt doen? Allé, Parijs.....Kortrijk, het is een hemelsbreed verschil eh.

Het is er nochtans even donker.
Oud 19 juni 2009, 17:40   #351
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed mogelijk, maar dat is toch niet wat we haar wensen hé.
Normaal gezien doe je ne wens als je vallende sterren ziet , niet als ze op je snuit plakken ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 17:41   #352
doubled
Burgemeester

doubled's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
In een ander interview zei ze dat de tatoueur eerst heel de tekening op haar gezicht gemaakt had, alvorens te beginnen, en dat ze hem had uitgelegd dat hij alléén het gedeelte naast en boven haar oog mocht doen. Een uitleg met hand en tand, waarbij ze haar kaak bedekte om te tonen dat daar niets mocht gebeuren. Hij heeft daar blijkbaar niets van begrepen.
De schuld ligt voor zover ik (nog) kan volgen toch bij de vader denk ik. 't is hij die haar de tatoo-shop binnengeloodst zou hebben om een tatouage op haar gezicht te zetten, en daarna laat hij haar alleen achter met zo'n freakshowvent die geen Vloams begrijpt.
man man man er zijn 1,4 miljard armen, rond 2030 komt er ne rotsblok op ons af, klimaatverandering, het land is uit elkaar aan het vallen en wat is het belangrijkste ....kimberly en sterrekes.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 17:44   #353
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Twee dagen wachten dat is pure zever.
In veel staten daar is er toch een afkoelingsperiode om wapens te kopen ? 'k geloof dat het dient om spontane knalpartijen te vermijden (terwijl ge ginder op elken hoek van't straat een wapen kunt kopen bij wijze van spreken ...)
Oud 19 juni 2009, 17:44   #354
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Normaal gezien doe je ne wens als je vallende sterren ziet , niet als ze op je snuit plakken ...
Dat is zoals een bal, je moet dat vangen voor je dat tegen uwen appel krijgt.
Oud 19 juni 2009, 17:47   #355
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Aaah, een romanticus
Oud 19 juni 2009, 17:47   #356
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Toch wel triestig om te zien hoe de zogenaamd "volwassenen" hier zich verkneukelen over het mislukte avontuur van dit meisje, amper volwassen.

Voorlopig heb ik niet de minste reden om aan te nemen dat dit een stunt is, dus mijn sympathie gaat uit naar het meisje - iedereen maakt fouten immers. Die sterren laten verwijderen is een lange, héél pijnlijke procedure. Liever zij dan ik.

En degene die klagen dat ze het onderwerp beu zijn: zwijg er dan zelf ook over he.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 17:48   #357
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
man man man er zijn 1,4 miljard armen, rond 2030 komt er ne rotsblok op ons af, klimaatverandering, het land is uit elkaar aan het vallen en wat is het belangrijkste ....kimberly en sterrekes.
Tja, de verveling hé
Oud 19 juni 2009, 17:48   #358
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In veel staten daar is er toch een afkoelingsperiode om wapens te kopen ? 'k geloof dat het dient om spontane knalpartijen te vermijden (terwijl ge ginder op elken hoek van't straat een wapen kunt kopen bij wijze van spreken ...)
Daar ben ik nog niet van geïnformeerd. Het enige dat ik weet is dat Obamagunban er niet is doorgekomen.
Oud 19 juni 2009, 17:50   #359
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat mij stoort aan heel deze zaak is dat ze ineens wel heel vlug wetten kunnen aanpassen. En dat meteen drie ziekenhuizen klaar staan om gratis de laserbehandeling te doen (die ongeveer 10.000 euro kost normaal). Terwijl er mensen zijn die dringend een behandeling nodig hebben, daar zelf helemaal geen schuld aan hebben maar het geld er niet voor hebben.

Maar ja, daar kan die Kimberley ook niets aan doen natuurlijk.
Niet alleen staan er hospitalen klaar om ze gratis te behandelen , het toppunt is dan nog dat haar "oompje" persé de sterretjes wil laten weghalen via een andere tattoo-artiest die een nieuwe manier zou hebben (betaald door de Frans-Engelse tattoeur der sterren ...)
Ik zou dan al opteren voor een veilige en degelijke behandeling waarvan je bijna zeker weet dat het resultaat goed zal zijn ...

En idd , overal blijven mensen zoveel mogelijk weg van artsen omdat het teveel geld kost en deze madam kan gratis een superdure behandeling krijgen omdat ze in alle gazetten staat ...
Oud 19 juni 2009, 17:50   #360
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, de verveling hé
2030 is nog ver hé, om op zo'n steentje te wachten.
Dat is er dan ook nog maar een. Dat moet je nog chance hebben dat het op u af komt en niet op het andere halfrond, anders heb je er ook niet aan. Dan moet het ook nog eens nacht hebben. Anders kunnen we het niet zien, humanisten dat we zijn. Wij willen dat zien!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be