Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2009, 11:22   #10441
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
dan verwijs ik naar je eigen site waar alle gegevens vermeld staan.
Daar staan de gegevens vermeld van het toestel dat onder de noemer vlucht 77 is opgestegen....

Niet dat het officieel door identificatie is teruggevonden in stukken in het pentagon.....

Daar staat alleen een aanname,en géén officieel bewijs dat het zo is,aangezien men dat via een officieel bericht mét het bewijs dat de gevonden stukken van vlucht 77 zijn had moeten doen....

Idem dito voor de FDR en VCR
Een klein verschilletje.....

Citaat:
Serienummers FDR's niet vrijgegeven — 26 feb '08

Datarecorder geplaatst in staart van toestel, omringd met schokdempende materialen

Van de vier vliegtuigen die volgens de Amerikaanse regering betrokken waren bij de aanslagen op drie lokaties, en waarvan ook de registratienummers bekend zijn, zijn geen bewijzen vrij gegeven die de betrokkenheid van deze specifieke toestellen kunnen bevestigen. Dat serienummers van officieel gevonden vluchtrecorders (Vluchten 77 en 93) niet bekend zouden zijn gemaakt, is volgens deskundigen zeer ongebruikelijk.
Deze informatie komt van een individuele onderzoeker die achterhaalde dat een verzoek van de Federal Aviation Administration (FAA) aan de National Transportation Safety Board (NTSB) om de laatst bekende serienummers van de flight data recorders, maar ook van andere componenten behorende bij de betrokken toestellen, in strijd met de wet zijn genegeerd. Het verzoek door de FAA werd gedaan met een beroep op de Freedom of Information Act (FOIA
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:10   #10442
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
dan verwijs ik naar je eigen site waar alle gegevens vermeld staan.

Aja, is die niet officieel mischien

En nog steeds niet het fatsoen en lef hebben om het toe te geven é.
Ongelooflijk hilarisch.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:12   #10443
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Daar staan de gegevens vermeld van het toestel dat onder de noemer vlucht 77 is opgestegen....

Niet dat het officieel door identificatie is teruggevonden in stukken in het pentagon.....

Daar staat alleen een aanname,en géén officieel bewijs dat het zo is,aangezien men dat via een officieel bericht mét het bewijs dat de gevonden stukken van vlucht 77 zijn had moeten doen....

Idem dito voor de FDR en VCR
Een klein verschilletje.....
Citaat:
Ach zo ,dit is nochtans een officiële site mijn beste....

http://aviation-safety.net/database/...?id=20010911-3

Afgang kerel. Je hebt jezelf voor schut gezet en je eigen leugens open en blood gelegd.
Meteen met nieuwe linkjes afkomen van sites van god weer waar zullen je echt niet helpen.
Je hebt zitten liegen en dat weet je goed genoeg. gelukkig dat alles blijft staan op een forum en dat je het niet meer kan wissen.

Laatst gewijzigd door illwill : 18 juni 2009 om 13:14.
Oud 18 juni 2009, 18:50   #10444
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gefrustreerd mijn beste.....

-Ga op zoek naar elke denkbare onduidelijkheid in het conspiratieverhaal en val het aan met de vraag voor een officiële link....
Alle andere links worden uiteraard geweigerd...
Of gewoon door te stellen dat het géén experts zijn,of het hun vakgebied niet is....
[/quote]

Ik stel zeer zeker dat het geen experts zijn in het relevante vakgebied wanneer een chemicus een 'rapport' over bijvoorbeeld explosieven heeft uitgebracht. Belangrijk is dat de rapporten niet volgens 'the scientific method ' zijn opgesteld .

Ieder die iets van wetenschap afweet ziet dat de methodiek van bv prof Jones totaal niet wetenschappelijk is. De verkregen conclusies zijn simpelweg niet wetenschappelijk onderbouwd, dat is mijn grote bezwaar op de inhoud van dergelijke papers.

Wie grote beweringen en beschuldigingen doet behoort dit te doen volgens een verantwoorde methodiek, dat geldt voor alle partijen , ook voor 'pilots for the truth'

Een goede analyse moet alle informatie bevatten, zoals alle vluchtgegevens, en alle verklaringen.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 22:49   #10445
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht

Aja, is die niet officieel mischien

En nog steeds niet het fatsoen en lef hebben om het toe te geven é.
Ongelooflijk hilarisch.
pijnlijk
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 10:50   #10446
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
pijnlijk
Terecht, met dat gelieg altijd.
Ik snap ook niet wat ze erbij willen winnen door te liegen?
Oud 19 juni 2009, 21:40   #10447
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat bezielt mensen als Richard Gage en Steven Jones ? kunnen we ons afvragen .

Het levert erg veel gratis aandacht op, dat is zeker .Hier zorgt de fanatieke vaste aanhang vanzelf voor.
Oud 19 juni 2009, 23:21   #10448
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat bezielt mensen als Richard Gage en Steven Jones ? kunnen we ons afvragen .

Het levert erg veel gratis aandacht op, dat is zeker .Hier zorgt de fanatieke vaste aanhang vanzelf voor.
Wie zegt ook dat ik deze twee geloof mijn beste......

U gooit ons voor het groot gemak op één hoop....

Nét of Uw aanhang niet fanatiek is zeker....
Oud 19 juni 2009, 23:50   #10449
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
pijnlijk
Ach zo, laat ik een quote van Uw maatje nemen voordat ik hem op mijn negeerlijst heb gegooid...

Mijn stelling was dat tijdens de tweede wereldoorlog méér dan 8000 mensen aan het manhattanproject meewerkten onder totale geheimhouding....
En allen wisten te zwijgen

Komt Uw vriendje af met het volgende....

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Blijkbaar niet want je schrijft het hier neer.
Hoe stom moet je zijn om zulks te kunnen neerschrijven.....
Toen de atoombommen boven hiroshima en nagasaki ontploften was het meteen gedaan om die geheimhouding van het hele project...
De hele wereld mocht weten dat de amerikanen atoombommen als uniek repressiemiddel tot hun beschikking hadden...

En meneer maakt hier meer dan 60 jaar later nog een probleem over....

Natuurlijk mijn beste....Het is nog altijd niet bewezen dat vlucht 77 in het pentagon zélf is ingevlogen.....

Wij weten wel wélk vliegtuig er is opgestegen onder die noemer, maar wij wéten nog altijd niet officieel of de gevonden wrakstukken wat hun serienummer betreft het wel over dit dit vliegtuig gaat..

Momenteel gaat het nog altijd om een aanname zonder dat de regering hier écht bewijs voor heeft geleverd...

Dit toestel is immer een half uur volledig uit het radarbeeld verdwenen..

Zélfs bij norad wiens radarsysteem laagvliegende raketten kan opsporen...

Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juni 2009 om 23:50.
Oud 20 juni 2009, 04:54   #10450
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk mijn beste....Het is nog altijd niet bewezen dat vlucht 77 in het pentagon zélf is ingevlogen.....
Hoe kunt u dit nu zeggen ? Het DNA van de passagiers , de FDR en de telefoongesprekken en de wrakstukken enzovoorts leveren ruimschoots voldoende bewijs . In een rechtszaak zou dit voldoende overtuigens bewijs zijn.

Wij weten wel wélk vliegtuig er is opgestegen onder die noemer, maar wij wéten nog altijd niet officieel of de gevonden wrakstukken wat hun serienummer betreft het wel over dit dit vliegtuig gaat..

Citaat:
Momenteel gaat het nog altijd om een aanname zonder dat de regering hier écht bewijs voor heeft geleverd...
Die serie nummers doen er niets toe , ik heb nog nooit serienummers van gecrashte toestellen te horen gekregen.

Citaat:

Ja? dus ?
Oud 20 juni 2009, 10:57   #10451
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn stelling was dat tijdens de tweede wereldoorlog méér dan 8000 mensen aan het manhattanproject meewerkten onder totale geheimhouding....

Nee hoor. Al in 1941 wisten Russische wetenschappers van het Manhattanproject af. Onder andere Klaus Fuchs en Theodore Hall (en dan heb ik het alleen over de topwetenschappers in het project) lekten die info. De vergelijking slaat ook nergens op: bij het Manhattanproject was het mogelijk afgelegen sites te gebruiken voor de bouw van een nieuw wapen. Ik vraag me af hoe je die omstandigheden zou herhalen als het gaat om het neerhalen van twee gebouwen in een van de dichtbevolkste gebieden op de planeet.

Citaat:
Alsof jij dat bewijs zou aanvaarden. De regering hoeft zich niet bezig te houden met het overtuigen van een paar nerds die denken dat ze meespelen in een aflevering van de X-files. Om precies dezelfde reden heeft NASA zich nooit beziggehouden met het ontkrachten van de mythe dat er nooit mensen op de maan zijn geweest. Toen ze dat enkele jaren geleden toch deden was de reactie uit de CT-hoek weinig verrassend: het maakte allemaal deel uit van het complot.

Sterker nog, jij hebt al helemaal geen recht op enig bewijs, tenzij je een Amerikaans staatsburger bent. En dan nog: als morgen iemand in jouw familie gedood wordt, denk je dan dat jij het bewijsmateriaal van de politie mag bekijken? In het geval van 9/11 ben je niet eens betrokken partij.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 17:50   #10452
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach zo, laat ik een quote van Uw maatje nemen voordat ik hem op mijn negeerlijst heb gegooid...

Hoe stom moet je zijn om zulks te kunnen neerschrijven.....
Toen de atoombommen boven hiroshima en nagasaki ontploften was het meteen gedaan om die geheimhouding van het hele project...
De hele wereld mocht weten dat de amerikanen atoombommen als uniek repressiemiddel tot hun beschikking hadden...

En meneer maakt hier meer dan 60 jaar later nog een probleem over....

Je kan nu wel weer over andere dingen beginnen maar dat veranderd niets aan het feit dat je jezelf belachelijk hebt gemaakt door te liegen en jezelf tegen te spreken.

Zoals ik al voorspelde heb je niet het lef, noch fatsoen om het dan nog toe te geven. Nee, je gaat maar weer over iets anders zeveren, waarschijnlijk ook weer liegen.
Oud 21 juni 2009, 15:05   #10453
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Sterker nog, jij hebt al helemaal geen recht op enig bewijs, tenzij je een Amerikaans staatsburger bent. En dan nog: als morgen iemand in jouw familie gedood wordt, denk je dan dat jij het bewijsmateriaal van de politie mag bekijken? In het geval van 9/11 ben je niet eens betrokken partij.
Gans de wereld is betrokken partij

De war on terror treft iedereen.
Oud 21 juni 2009, 17:34   #10454
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee hoor. Al in 1941 wisten Russische wetenschappers van het Manhattanproject af. Onder andere Klaus Fuchs en Theodore Hall (en dan heb ik het alleen over de topwetenschappers in het project) lekten die info.
Dat wéét ik ook, en buiten het spionagewereldje was er niemand op de hoogte....

Citaat:
Ik vraag me af hoe je die omstandigheden zou herhalen als het gaat om het neerhalen van twee gebouwen in een van de dichtbevolkste gebieden op de planeet.
Het gaat mij om wat er in het pentagon juist is gebeurd....

Citaat:
Alsof jij dat bewijs zou aanvaarden.

Jawel mijn beste, de gegevens zwart op wit gestaafd met de nodige bewijzen en gecontroleerd door een onafhankelijk team op hun echtheid...

Méér moet dat niet zijn...

Citaat:
De regering hoeft zich niet bezig te houden met het overtuigen van een paar nerds die denken dat ze meespelen in een aflevering van de X-files. .
Hou Uw persoonlijk aanvalletje maar voor Uzelf mijnheer ,en beperk U tot de feiten....

U ként mij niet eens, en toch noemt U mij een nerd....
U neemt dus Uw mening voor bewijs,zonder dat U met feiten kan bewijzen of dit echt wel zo is.......
Juist ja.....

Citaat:
Sterker nog, jij hebt al helemaal geen recht op enig bewijs, tenzij je een Amerikaans staatsburger bent.
En zoals Gun hierboven al stelt gaat het iederéén aan gezien de héle wereld betrokken partij is in de war on terror...

En hebben wij het recht om te wéten waar de waarheid stopt én de leugen begint....

Citaat:
En dan nog: als morgen iemand in jouw familie gedood wordt, denk je dan dat jij het bewijsmateriaal van de politie mag bekijken?
Informeer je eerst alvorens boude uitspraken te doen over materies waarvan je totaal géén kennis hebt....

Citaat:
Sindsdien probeert broer Chris De Vleeschauwer de daders van de moord te vinden, want die zijn nog altijd niet geïdentificeerd. Zijn intense zoektocht bracht de man nu zelf voor de rechter. Het parket dagvaardde hem omdat hij enkele processen-verbaal uit het moorddossier aan journalist Douglas De Coninck doorgespeeld zou hebben. De Coninck werd gedagvaard als mededader. Hij beriep zich op zijn bronnengeheim om niet te moeten vertellen van wie hij de documenten kreeg
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...schauwer.dhtml
Oud 21 juni 2009, 19:24   #10455
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe kunt u dit nu zeggen ? Het DNA van de passagiers , de FDR en de telefoongesprekken en de wrakstukken enzovoorts leveren ruimschoots voldoende bewijs . In een rechtszaak zou dit voldoende overtuigens bewijs zijn.
Hoezo, een FDR wiens serienummer niet is vrijgegeven....

En de telefoongesprekken zijn onrechtstreeks bewijs....

De wrakstukken zijn niet officieel geidentificeerd als zijnde van vlucht 77...

In een rechtszaak sta je bijgevolg met lege handen wegens niet overtuigend bewijs.....

Citaat:
Die serie nummers doen er niets toe , ik heb nog nooit serienummers van gecrashte toestellen te horen gekregen.
Hier bevestigd met dat de teruggevonden voorwerpen door middel van het serienummer wel aan het desbetreffend vliegtuig toebehoorden....

http://www.nation.co.ke/News/world/-...9/-/index.html

Citaat:
Ja? dus ?
Zozo, dat is alles wat U te zeggen hebt.....

De argumenten zijn opgebruikt om te verklaren waarom een vliegtuig gedurende een half uur kan ontsnappen aan een systeem dat zelfs laagvliegende raketten kan opsporen en in het oog blijven houden....

En daarom dat de NTSB nog steeds weigert om met pilots for truth in debat te gaan wat de afwijkende aanvliegroute op het pentagon betreft....
Oud 21 juni 2009, 20:10   #10456
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat mij om wat er in het pentagon juist is gebeurd....
Je kan de aanval op het Pentagon toch niet los zien van de aanval op het WTC.

Citaat:
Jawel mijn beste, de gegevens zwart op wit gestaafd met de nodige bewijzen en gecontroleerd door een onafhankelijk team op hun echtheid...

Méér moet dat niet zijn...
Mooi, dat siert je dan. Ik vraag me alleen af welke bewijzen volgens jou geldig zijn en wie er in zon onafhankelijk team moet zitten.

Citaat:
Hou Uw persoonlijk aanvalletje maar voor Uzelf mijnheer ,en beperk U tot de feiten....
U ként mij niet eens, en toch noemt U mij een nerd....
U neemt dus Uw mening voor bewijs,zonder dat U met feiten kan bewijzen of dit echt wel zo is.......
Juist ja.....
Ik had het eigenlijk over CT'ers in het algemeen, diegenen die fora (en dan bedoel ik niet eens dit forum) volschrijven met vergezochte theorieën. Ik had evenzeer Jan-met-de-pet kunnen schrijven, hoor. Eerlijk gezegd beschouw ik iedereen die veel tijd spendeert op internetfora een beetje als nerds (inclusief mezelf dus), maar kom, dat zijn details. Het punt is dat de Amerikaanse overheid op dit moment andere prioriteiten heeft dan een zeer heterogene groep believers met 27 theorietjes te overtuigen. Dat mag je dan spijtig vinden, maar het is wel zo.

Je hebt trouwens zelf ook al aardig je best gedaan om op de man te spelen in deze draad.

Citaat:
En zoals Gun hierboven al stelt gaat het iederéén aan gezien de héle wereld betrokken partij is in de war on terror...
Op welke manier ben jij betrokken partij in de war on terror? Omdat je wat langer moet aanschuiven op het vliegveld? Omdat er nu een kans bestaat dat terroristen aanslagen plegen tegen westerse doelen? Wake-up time: die kans bestond voordien ook al.

Citaat:
En hebben wij het recht om te wéten waar de waarheid stopt én de leugen begint....
In theorie wel, in de praktijk is dat nooit zo geweest en zal dat nooit zo zijn. Als de relevante documenten beschermd zijn "in het belang van de nationale veiligheid" dan krijg je ze misschien te zien binnen een jaar of 50, zoals met de zgn. kroonjuwelen van de CIA een paar jaar geleden. Amerikaanse staatsburgers mogen documenten trouwens ter inzage aanvragen onder de Freedom Of Information Act, maar dat geldt opnieuw niet voor geclassificeerde documenten. Dat die documenten beschermd zijn, wil niet noodzakelijk zeggen dat er doofpotoperatie aan de gang is (of misschien wel, maar niet in de richting dat de CT'ers het zoeken).

Citaat:
Informeer je eerst alvorens boude uitspraken te doen over materies waarvan je totaal géén kennis hebt....
Ik geef toe dat ik hier wat kort door de bocht ging, maar de essentie van mijn betoog blijft wel overeind: de onmiddellijke betrokkenen mogen dan wel inzage hebben in het dossier, maar als die betrokkenen die info doorgeven aan derden (dat ben jij dus in 9/11) dan zijn ze strafbaar.

Ten slotte, het is spijtig dat de hele discussie - niet alleen op politics, maar ook op andere forums - zo zwart/wit gevoerd moet worden. Ikzelf ben ook niet overtuigd door de officiële lezing van de feiten. Anderzijds beschik ik niet over de nodige gegevens om een alternatief geloofwaardig scenario te bedenken. Dat neemt niet weg dat een kritische instelling, aan beide zijden, fundamenteel blijft.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 20:19   #10457
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ga eens op de Rhandi forums kijken daar worden de pilots for the truth afgeslacht door mensen die weten waar ze over praten .

De gevonden FDR was van vlucht 77 simpel zat

Wat moet je in godsnaam met serie nummers als de US government toch al alles kan controleren en manipuleren. Deze redenatie wordt door u steeds gehanteerd. zo wil u niet aannemen dat de slachtoffers inzittenden van vlucht 77 waren , dat de brokstukken van een boeing 757 waren , enz... enz...
Allemaal zaken waar grootschalige manipulatie door de overheid voor nodig is.
Maar wanneer het gaat om de serienummers is dat opeens niet meer het geval in uw beleving , vreemd

Het idee dat identificatie zonder serie nummers onmogelijk is ,blijft een merkwaardige gedachtengang .
Oud 21 juni 2009, 21:04   #10458
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoezo, een FDR wiens serienummer niet is vrijgegeven....

En de telefoongesprekken zijn onrechtstreeks bewijs....

De wrakstukken zijn niet officieel geidentificeerd als zijnde van vlucht 77...
Dat zijn ze wel en ook de black box is geïdentificeerd als zijnde van vlucht 77

NTSB document

http://www.911myths.com/AAL77_fdr.pdf

Citaat:
Hier bevestigd met dat de teruggevonden voorwerpen door middel van het serienummer wel aan het desbetreffend vliegtuig toebehoorden....

http://www.nation.co.ke/News/world/-...9/-/index.html
Dit bevestigd dat de gevonden slachtoffers van die vlucht afkomstig waren .
Er staat niet dat men hierdoor weet om welk vliegtuig het ging !!

Citaat:
Zozo, dat is alles wat U te zeggen hebt.....

De argumenten zijn opgebruikt om te verklaren waarom een vliegtuig gedurende een half uur kan ontsnappen aan een systeem dat zelfs laagvliegende raketten kan opsporen en in het oog blijven houden....
Welk systeem , bron ?
Oud 21 juni 2009, 21:15   #10459
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan de aanval op het Pentagon toch niet los zien van de aanval op het WTC.
Waarom niet mijn beste....de eerste twee doelen zijn geraakt in volle aanvliegroute en érg logisch gezien de hoogte van het doel,het derde doel ,het pentagon van de moeilijkste bereikbare zijde,en het vierde doel heeft men nooit bereikt...

Citaat:
Mooi, dat siert je dan. Ik vraag me alleen af welke bewijzen volgens jou geldig zijn en wie er in zon onafhankelijk team moet zitten.
Een team samengesteld uit regeringsvertegenwoordigers én leden van organisaties zoals pilots for truth die bij middel van vrijgave van de teruggevonden identificatienummers en de daarbij behorende foto's van die onderdelen de wérkelijke identiteit van het vliegtuig vrijgeven....

Citaat:
Ik had het eigenlijk over CT'ers in het algemeen, diegenen die fora (en dan bedoel ik niet eens dit forum) volschrijven met vergezochte theorieën. Ik had evenzeer Jan-met-de-pet kunnen schrijven, hoor. Eerlijk gezegd beschouw ik iedereen die veel tijd spendeert op internetfora een beetje als nerds (inclusief mezelf dus), maar kom, dat zijn details. Het punt is dat de Amerikaanse overheid op dit moment andere prioriteiten heeft dan een zeer heterogene groep believers met 27 theorietjes te overtuigen. Dat mag je dan spijtig vinden, maar het is wel zo.

Je hebt trouwens zelf ook al aardig je best gedaan om op de man te spelen in deze draad. .
Mwa ik kan je wél volgen wat jouw analyse betreft, en ook hoe je mij hier verwijt dat ik ook op de man durf te spelen...

Maar tja, er lopen hier nu eenmaal een stel forumtrollen rond die niet beter verdienen...

Citaat:
Op welke manier ben jij betrokken partij in de war on terror? Omdat je wat langer moet aanschuiven op het vliegveld? Omdat er nu een kans bestaat dat terroristen aanslagen plegen tegen westerse doelen? Wake-up time: die kans bestond voordien ook al.
Wij zijn met zijn allen betrokken partij wéét je,omdat wij in dat boosaardig westen wonen die de VS ten allen tijden plegen te steunen...

Citaat:
Ik geef toe dat ik hier wat kort door de bocht ging, maar de essentie van mijn betoog blijft wel overeind: de onmiddellijke betrokkenen mogen dan wel inzage hebben in het dossier, maar als die betrokkenen die info doorgeven aan derden (dat ben jij dus in 9/11) dan zijn ze strafbaar.
Lol ,laat nu nét die betrokkenen in dat hele dossier zijn die zich de meeste vragen stellen wat betreft 9/11.....

Die grote vraagtekens plaatsen op hetgeen er in de 9/11 commission is gezegd,waarbij de regering zélf bepaalde wat er mocht vrijgegeven worden,en wat er moest verzwegen worden, en die verder gingen bepalen wie er onder ede mocht verhoord worden en wie niet....

erg democratisch allemaal,waarom denkt U dat de new jersey girls zo sterk aandringen om een heropening en een nieuwe commissie om de feiten te onderzoeken zonder enige belemmering van regeringswege uit...
Oud 21 juni 2009, 23:13   #10460
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij zijn met zijn allen betrokken partij wéét je,omdat wij in dat boosaardig westen wonen die de VS ten allen tijden plegen te steunen...
Hoe heeft Belgie de VS gesteund in hun war on terror?
En wat zou dat dan wel te maken hebben met 9/11?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be