![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10441 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat het officieel door identificatie is teruggevonden in stukken in het pentagon..... Daar staat alleen een aanname,en géén officieel bewijs dat het zo is,aangezien men dat via een officieel bericht mét het bewijs dat de gevonden stukken van vlucht 77 zijn had moeten doen.... Idem dito voor de FDR en VCR Een klein verschilletje..... Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#10442 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aja, is die niet officieel mischien En nog steeds niet het fatsoen en lef hebben om het toe te geven é. Ongelooflijk hilarisch.
|
|
|
|
|
#10443 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Afgang kerel. Je hebt jezelf voor schut gezet en je eigen leugens open en blood gelegd. Meteen met nieuwe linkjes afkomen van sites van god weer waar zullen je echt niet helpen. Je hebt zitten liegen en dat weet je goed genoeg. gelukkig dat alles blijft staan op een forum en dat je het niet meer kan wissen.
Laatst gewijzigd door illwill : 18 juni 2009 om 13:14. |
|||
|
|
|
|
|
#10444 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel zeer zeker dat het geen experts zijn in het relevante vakgebied wanneer een chemicus een 'rapport' over bijvoorbeeld explosieven heeft uitgebracht. Belangrijk is dat de rapporten niet volgens 'the scientific method ' zijn opgesteld . Ieder die iets van wetenschap afweet ziet dat de methodiek van bv prof Jones totaal niet wetenschappelijk is. De verkregen conclusies zijn simpelweg niet wetenschappelijk onderbouwd, dat is mijn grote bezwaar op de inhoud van dergelijke papers. Wie grote beweringen en beschuldigingen doet behoort dit te doen volgens een verantwoorde methodiek, dat geldt voor alle partijen , ook voor 'pilots for the truth' Een goede analyse moet alle informatie bevatten, zoals alle vluchtgegevens, en alle verklaringen. |
|
|
|
|
|
|
#10445 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#10446 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Terecht, met dat gelieg altijd.
Ik snap ook niet wat ze erbij willen winnen door te liegen?
|
|
|
|
|
#10447 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat bezielt mensen als Richard Gage en Steven Jones ? kunnen we ons afvragen .
Het levert erg veel gratis aandacht op, dat is zeker .Hier zorgt de fanatieke vaste aanhang vanzelf voor. |
|
|
|
|
|
#10448 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U gooit ons voor het groot gemak op één hoop.... Nét of Uw aanhang niet fanatiek is zeker.... |
|
|
|
|
|
|
#10449 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach zo, laat ik een quote van Uw maatje nemen voordat ik hem op mijn negeerlijst heb gegooid...
Mijn stelling was dat tijdens de tweede wereldoorlog méér dan 8000 mensen aan het manhattanproject meewerkten onder totale geheimhouding.... En allen wisten te zwijgen Komt Uw vriendje af met het volgende.... Citaat:
Toen de atoombommen boven hiroshima en nagasaki ontploften was het meteen gedaan om die geheimhouding van het hele project... De hele wereld mocht weten dat de amerikanen atoombommen als uniek repressiemiddel tot hun beschikking hadden... En meneer maakt hier meer dan 60 jaar later nog een probleem over.... Natuurlijk mijn beste....Het is nog altijd niet bewezen dat vlucht 77 in het pentagon zélf is ingevlogen..... Wij weten wel wélk vliegtuig er is opgestegen onder die noemer, maar wij wéten nog altijd niet officieel of de gevonden wrakstukken wat hun serienummer betreft het wel over dit dit vliegtuig gaat.. Momenteel gaat het nog altijd om een aanname zonder dat de regering hier écht bewijs voor heeft geleverd... Dit toestel is immer een half uur volledig uit het radarbeeld verdwenen.. Zélfs bij norad wiens radarsysteem laagvliegende raketten kan opsporen... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juni 2009 om 23:50. |
|
|
|
|
|
|
#10450 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij weten wel wélk vliegtuig er is opgestegen onder die noemer, maar wij wéten nog altijd niet officieel of de gevonden wrakstukken wat hun serienummer betreft het wel over dit dit vliegtuig gaat.. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#10451 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Sterker nog, jij hebt al helemaal geen recht op enig bewijs, tenzij je een Amerikaans staatsburger bent. En dan nog: als morgen iemand in jouw familie gedood wordt, denk je dan dat jij het bewijsmateriaal van de politie mag bekijken? In het geval van 9/11 ben je niet eens betrokken partij. |
||
|
|
|
|
|
#10452 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals ik al voorspelde heb je niet het lef, noch fatsoen om het dan nog toe te geven. Nee, je gaat maar weer over iets anders zeveren, waarschijnlijk ook weer liegen.
|
|
|
|
|
#10453 | |
|
|
Citaat:
De war on terror treft iedereen.
|
|
|
|
#10454 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Jawel mijn beste, de gegevens zwart op wit gestaafd met de nodige bewijzen en gecontroleerd door een onafhankelijk team op hun echtheid... Méér moet dat niet zijn... Citaat:
U ként mij niet eens, en toch noemt U mij een nerd.... U neemt dus Uw mening voor bewijs,zonder dat U met feiten kan bewijzen of dit echt wel zo is....... Juist ja..... Citaat:
En hebben wij het recht om te wéten waar de waarheid stopt én de leugen begint.... Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#10455 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de telefoongesprekken zijn onrechtstreeks bewijs.... De wrakstukken zijn niet officieel geidentificeerd als zijnde van vlucht 77... In een rechtszaak sta je bijgevolg met lege handen wegens niet overtuigend bewijs..... Citaat:
http://www.nation.co.ke/News/world/-...9/-/index.html Zozo, dat is alles wat U te zeggen hebt..... De argumenten zijn opgebruikt om te verklaren waarom een vliegtuig gedurende een half uur kan ontsnappen aan een systeem dat zelfs laagvliegende raketten kan opsporen en in het oog blijven houden.... En daarom dat de NTSB nog steeds weigert om met pilots for truth in debat te gaan wat de afwijkende aanvliegroute op het pentagon betreft.... |
||
|
|
|
|
|
#10456 | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt trouwens zelf ook al aardig je best gedaan om op de man te spelen in deze draad. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten slotte, het is spijtig dat de hele discussie - niet alleen op politics, maar ook op andere forums - zo zwart/wit gevoerd moet worden. Ikzelf ben ook niet overtuigd door de officiële lezing van de feiten. Anderzijds beschik ik niet over de nodige gegevens om een alternatief geloofwaardig scenario te bedenken. Dat neemt niet weg dat een kritische instelling, aan beide zijden, fundamenteel blijft. |
||||||
|
|
|
|
|
#10457 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ga eens op de Rhandi forums kijken daar worden de pilots for the truth afgeslacht door mensen die weten waar ze over praten .
De gevonden FDR was van vlucht 77 simpel zat Wat moet je in godsnaam met serie nummers als de US government toch al alles kan controleren en manipuleren. Deze redenatie wordt door u steeds gehanteerd. zo wil u niet aannemen dat de slachtoffers inzittenden van vlucht 77 waren , dat de brokstukken van een boeing 757 waren , enz... enz... Allemaal zaken waar grootschalige manipulatie door de overheid voor nodig is. Maar wanneer het gaat om de serienummers is dat opeens niet meer het geval in uw beleving , vreemd Het idee dat identificatie zonder serie nummers onmogelijk is ,blijft een merkwaardige gedachtengang . |
|
|
|
|
|
#10458 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
NTSB document http://www.911myths.com/AAL77_fdr.pdf Citaat:
Er staat niet dat men hierdoor weet om welk vliegtuig het ging !! Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#10459 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar tja, er lopen hier nu eenmaal een stel forumtrollen rond die niet beter verdienen... Citaat:
Citaat:
Die grote vraagtekens plaatsen op hetgeen er in de 9/11 commission is gezegd,waarbij de regering zélf bepaalde wat er mocht vrijgegeven worden,en wat er moest verzwegen worden, en die verder gingen bepalen wie er onder ede mocht verhoord worden en wie niet.... erg democratisch allemaal,waarom denkt U dat de new jersey girls zo sterk aandringen om een heropening en een nieuwe commissie om de feiten te onderzoeken zonder enige belemmering van regeringswege uit... |
|||||
|
|
|
|
|
#10460 |
|
Banneling
|
|
|