![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21121 |
Europees Commissaris
|
![]() Akkoord. En dan wordt de vraag: zijn er resultaten geboekt?
![]() |
#21122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om het met Fox Mulder te zeggen: I want to believe. Ik sta open voor alles, maar er moeten bewijzen geleverd worden. Als morgen god zich aan mij toont, zal ik hem deemoedig aanbidden. Als de aliens morgen landen in mijn tuin, ben ik de eerste om foto's te nemen en onze buitenaardse vrienden welkom te heten. Als er een smoking gun wordt gevonden die een verband legt tussen de Amerikaanse regering en 9/11, zal ik mee gaan betogen om te eisen dat de Bush-clan opgepakt en veroordeeld wordt. Tot dusver heb ik echter nog niets gezien of gehoord waar geen redelijke verklaring voor te vinden is. De uitleg dat onze materiële wetenschap niet volstaat om allerhande zaken te begrijpen is natuurlijk een flauw schaamlapje: als je een bewering doet en dan stelt dat er geen middelen bestaan om de bewering te falsificeren, dan heb je natuurlijk altijd gelijk. Dat gelijk is dan natuurlijk alleen van toepassing in je eigen hoofd (en eventueel in dat van gelijkgezinden) maar heeft geen enkele betrekking meer op de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21123 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie is in Iran lid van de NWO: Khameiny, Ahmadinejad of Mousavi? Of alle drie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21124 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21125 | |
|
![]() De NWO werkt verder aan hun plannen...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Geloven" in het paranormale? het paranormale is een gegeven, een feit, dus ik weet niet waar u het over heeft. Gelijk krijgen, daar is het ons ook niet om te doen. Daarentegen, andere invalshoeken aanbrengen, aantonen dat er meer aan de hand is dan wat de mainstream media naar voor brengen etc, dat wel. Het is overigens triestig dat disbelievers eerder bezig zijn met speculatie omtrent wat de believers bezielt (ze zijn zot, of "willen" geloven etc...), ipv gewoon eens verder te gaan zoeken, lezen, spitten in het aangebrachte onderwerp.
![]() |
![]() |
#21127 |
|
![]() Hieronder een pagina over de negatieve werking van anti-depressiva.
Anti-depressiva worden maar al te vaak voorgeschreven door onwetende artsen. De NWO gecontroleerde farma industrie is zich zeer goed bewust van de negatieve en destructieve werking van deze middelen maar doet voor, uit profijt en om afgestompte werkslaven te hebben. http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21142
![]() |
![]() |
#21128 | |
|
![]() En de frontmannen van de NWO dragen verder het plan uit van hun meesters:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21129 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#21130 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoel je daarmee ' bewijs van een paranormaal fenomeen' Of : ' een paranormale methode van bewijslevering' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé mensen, dit is mijn 10de bericht in de NWO-draad!
![]()
![]() |
![]() |
#21134 | |
|
![]() Citaat:
Als men niet tot overeenstemming komt, volgt er geen test. Zo simpel is het. Jouw bewering dat sceptici geen bewijzen aanvaarden, slaat dus nergens op. Er is niets te aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21135 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat een eerlijke vaststelling is.
![]() |
![]() |
#21137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ge het niet-materiele uitsluit enkel en alleen omdat onze gevestigde wetenschappelijke methode het niet materiele niet kan verklaren, dan is de kans bijzonder groot dat ge uzelf heel wat kennis ontzegt.
![]() |
![]() |
#21138 |
|
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En in zijn "openmindedness" zwaait hij met zijn bijbel (materialisme) als de enige ware bijbel. ![]()
![]() |
![]() |
#21140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |