Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2009, 21:31   #221
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kapitein Nemo Bekijk bericht
Het is walgelijk dat nazifascisten zoals jij misdaden van zionisten jegens de Palestijnen misbruiken om jullie antisemitisme goed te praten. Zionisten zijn misschien wel joden, maar joden zijn geen zionisten.
De zionisten die die misdaden - tot op vandaag - begaan, weten dat ze van jouw kritiek geen schrik moeten hebben. Een groot deel van extreem-rechts hebben ze ook al in hun zak en straks kunnen ze de gojim aanvoeren in een wereldoorlog tegen de laatste bolwerken van traditionele beschaving in het Oosten.

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 22 juni 2009 om 21:32.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2009, 21:32   #222
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Moet daar niet koelakken staan?
De Kozakken als volk hielden de facto op met bestaan in de jaren '30.

De koelakken zijn geen volk, en zijn daarom niet zo belangrijk voor onze fetisjisten hier.

Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 22 juni 2009 om 21:32.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2009, 21:33   #223
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Doet in dit topic ook niet terzake.
Wat vooral typerend is, is het feit dat er nauwelijks reactie komt uit extreemrechtse hoek over het echte onderwerp vh topic, namelijk de neo-naziliedjes van obscure metalbands van bedenkelijk allooi die de Holocaust verheerlijken en toejuichen, en die Duitsland nu wil aan banden leggen.
Nog geen enkele afkeurende reactie uit de extreemrechtse hoek, op dat soort "liedjes" gezien. Als dat niet merkwaardig is.
De reden is, dat de Duitse overheid vreest dat die liedjes en bands te populair zouden worden. Het genre heeft z'n wortels in de streetpunk waar men zich geen bal aantrekt van wat politiek-correct is of wat de muziekindustrie wil.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2009, 21:33   #224
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
De Kozakken als volk hielden de facto op met bestaan in de jaren '30.

De koelakken zijn geen volk, en zijn daarom niet zo belangrijk voor onze fetisjisten hier.
Ik dacht eerder aan de koelakken en de Kaukasus-volkeren (Kalmukken) die met de Duitsers gecollaboreerd hebben.
Oud 22 juni 2009, 21:35   #225
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
In de marge is alle aandacht reclame. Ook negatieve.
Iemand die het snapt.
Oud 22 juni 2009, 21:39   #226
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik dacht eerder aan de koelakken en de Kaukasus-volkeren (Kalmukken) die met de Duitsers gecollaboreerd hebben.
Er was toen veel aan de hand. Men kon zelfs de Goelag in draaien omdat men Duits was. Gebeurde regelmatig met Duitsers die in de westelijke delen woorden. Mijn overgrootvader, bijvoorbeeld.

De Kozakken werden niet rechtstreeks uitgemoord (dat gebeurde ook, maar niet even doelgericht als pakweg bij wat jij aanhaalde) maar ze werden, om het zo te zeggen, afgeschaft.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2009, 21:44   #227
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zionisten die die misdaden - tot op vandaag - begaan, weten dat ze van jouw kritiek geen schrik moeten hebben. Een groot deel van extreem-rechts hebben ze ook al in hun zak en straks kunnen ze de gojim aanvoeren in een wereldoorlog tegen de laatste bolwerken van traditionele beschaving in het Oosten.
Hindoeïsme en Boeddhisme? Volgens mij hebben de Joden daar niet zoveel problemen mee hoor. Vooral omdat hun heilige boeken ze niet beschrijven als varkens, apen en ongedierte, en ze niet bedreigen met de dood. Overigens hebben de Oosterse godsdiensten wel mot met de Islam, voornamelijk in India en Thailand. Maar dit gaat even goed op voor de rest van de wereld.

Dit is een waarschuwing van mij aan de moslimwereld voor hun eigen welgesteldheid; kijk uit hoever je de beschaafde wereld pusht in je imperialisme en barbaarse wetten, want op een gegeven moment zal men het zat zijn. Dan krijg je niet alleen een kruistocht vanuit het Westen, maar vanuit alle kanten. En niemand zal jullie missen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2009, 21:51   #228
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Legge infame! Legge puttana!
Carceri e calci per la gioventù italiana.
Stato marcio di polizia!
Ti tengon legato finchè non scappi via.

ADL 122 - Stato di diritto
Oud 22 juni 2009, 21:58   #229
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Hindoeïsme en Boeddhisme? Volgens mij hebben de Joden daar niet zoveel problemen mee hoor. Vooral omdat hun heilige boeken ze niet beschrijven als varkens, apen en ongedierte, en ze niet bedreigen met de dood. Overigens hebben de Oosterse godsdiensten wel mot met de Islam, voornamelijk in India en Thailand. Maar dit gaat even goed op voor de rest van de wereld.
Nee, de hindoe beschaving - met inbegrip van de Vedische tijd de oudste ononderbroken traditie ter wereld - mag nu computers en outsourcing voor het Westen leveren; de boeddhistische landen zijn goed voor de schoenen en de kleren van het Westen.

De Joden hebben zelf een soort survivalboek, waarin ze de Gojim met dieren vergelijken.
Citaat:
Dit is een waarschuwing van mij aan de moslimwereld voor hun eigen welgesteldheid; kijk uit hoever je de beschaafde wereld pusht in je imperialisme en barbaarse wetten, want op een gegeven moment zal men het zat zijn. Dan krijg je niet alleen een kruistocht vanuit het Westen, maar vanuit alle kanten. En niemand zal jullie missen.
De Afghanen en de Irakezen hebben ons echt wel geprovoceerd...

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 22 juni 2009 om 22:01.
Oud 22 juni 2009, 22:02   #230
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het echte onderwerp heb ik bepaald, namelijk censuur en (alle) muziek.
Nee, niet alle muziek, muziek die de Duitse overheid aan banden wil leggen ;
en die "muziek" (en vooral de teksten) gaan over het verheerlijken en toejuichen van de Holocaust, blijkbaar een drukbeoefende hobby in jouw "kringen".

Citaat:
Ontkennen mag niet
het zit je ook niet mee eh
Citaat:
en toejuichen zal geen zinnige mens doen.
die nazi metalbands, waarvan sprake, laten het alleszins niet aan hun hart komen. En dat soort bands is razend populair in jouw "milieu". Wel, wel, wel

Citaat:
Wat wil je dus? Je wilt jagen, hé. Iemand pakken, als die even zijn cool verliest. Zie maar dat je zelf niet opgejaagd zult worden, want ik ben geen prooi voor jou.
Wat ik wil, is eerlijkheid, ipv telkens afwijkende antwoorden met als doel de draad naar jouw hand te zetten, en het onderwerp te laten ontsporen. Maar ik maak me maar weinig illusies als ik in dat opzicht jouw posts bekijk. Eens nazi, altijd nazi. Soms vraag ik me af, of er enige vorm van schaamtegevoel mogelijk is bij jou.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2009, 22:14   #231
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, de hindoe beschaving - met inbegrip van de Vedische tijd de oudste ononderbroken traditie ter wereld - mag nu computers en outsourcing voor het Westen leveren; de boeddhistische landen zijn goed voor de schoenen en de kleren van het Westen.

De Joden hebben zelf een soort survivalboek, waarin ze de Gojim met dieren vergelijken.
En, in hoeverre leven ze dit na? Preken er dagelijks rabbijnen op televisie dat Britse kinderen het bloed van hun ouderen drinken?
Oud 22 juni 2009, 22:15   #232
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, niet alle muziek, muziek die de Duitse overheid aan banden wil leggen ;
en die "muziek" (en vooral de teksten) gaan over het verheerlijken en toejuichen van de Holocaust, blijkbaar een drukbeoefende hobby in jouw "kringen".
Citaat:
Duitsland pakt 'Rechtsrock' aan

*KNIP*

Gelieve het auteursrecht te respecteren

De Entartete Musik is terug van weggeweest in de Bondsrepubliek Duistland. Welke muziekstijlen moeten volgens u nog meer verboden of gecensureerd worden en waarom?
Citaat:
het zit je ook niet mee eh
Mij hoor je niet klagen. Ik zou geen gelijk hebben, als ik geen vijanden had. Hoe meer vijanden, hoe groter mijn gelijk.

Citaat:
die nazi metalbands, waarvan sprake, laten het alleszins niet aan hun hart komen. En dat soort bands is razend populair in jouw "milieu". Wel, wel, wel
In mijn milieu zijn quasi alle genres vertegenwoordigd. Zelfs entartete jazz en blues.

Citaat:
Wat ik wil, is eerlijkheid, ipv telkens afwijkende antwoorden met als doel de draad naar jouw hand te zetten, en het onderwerp te laten ontsporen. Maar ik maak me maar weinig illusies als ik in dat opzicht jouw posts bekijk.
Zodat jij op een rood driehoekje kunt duwen? Is dat eerlijkheid?

Citaat:
Eens nazi, altijd nazi. Soms vraag ik me af, of er enige vorm van schaamtegevoel mogelijk is bij jou.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de honger, de oorlogen, de vervuiling en alle andere ellende in de wereld. Dat is JOUW naoorlogse systeem!
Oud 22 juni 2009, 22:24   #233
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mij hoor je niet klagen. Ik zou geen gelijk hebben, als ik geen vijanden had. Hoe meer vijanden, hoe groter mijn gelijk.
Niks gemakkelijker dan je eigen gelijk geven. Gelijk moet je krijgen, niet claimen.

Citaat:
Zodat jij op een rood driehoekje kunt duwen? Is dat eerlijkheid?
Waarmee je hetgeen ik allang wist, enkel bevestigt.
Ja jong, het zal wel jeuken dat je niet "voluit" kan gaan. En je hebt gelijk, jouw extreme Jodenhaat zal ik nooit tolereren.
Oud 22 juni 2009, 22:27   #234
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
En, in hoeverre leven ze dit na? Preken er dagelijks rabbijnen op televisie dat Britse kinderen het bloed van hun ouderen drinken?
Waar het om gaat, is dat gedurende de laatste twee eeuwen enkele joodse familiedynastieën door het geld- en (centrale) bankwezen een structurele greep op de geïndustrialiseerde landen en hun economieën verworven hebben.

Dat bepaalt het ritme van onze tijd, alsook de schijnbaar onstuitbare integratie van de wereldeconomie. De regimes van de nieuwe orde hadden als enige dit proces kunnen verhinderen.

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 22 juni 2009 om 22:28.
Oud 22 juni 2009, 22:31   #235
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar het om gaat, is dat gedurende de laatste twee eeuwen enkele joodse familiedynastieën door het geld- en (centrale) bankwezen een structurele greep op de geïndustrialiseerde landen en hun economieën verworven hebben.

Dat bepaalt het ritme van onze tijd, alsook de schijnbaar onstuitbare integratie van de wereldeconomie. De regimes van de nieuwe orde hadden als enige dit proces kunnen verhinderen.
De Joden zijn rijk en machtig, vast. Maar, voor de duizendste keer, de Joodse gemeenschap is niet een meerkoppig monster met 1 bewustzijn. De rijkste en invloedrijkste Joden wonen dan ook niet in Israël.
Oud 22 juni 2009, 22:36   #236
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
De Joden zijn rijk en machtig, vast. Maar, voor de duizendste keer, de Joodse gemeenschap is niet een meerkoppig monster met 1 bewustzijn. De rijkste en invloedrijkste Joden wonen dan ook niet in Israël.
Natuurlijk, elke gemeenschap van mensen is per definitie meerkoppig, maar de macht is daarom niet evenredig verdeeld over al haar leden. Ik heb toch al meer moeite gedaan om machtsconcentratie aan te tonen, dan dat jij gedaan hebt om machtsspreiding aan te tonen.
Oud 22 juni 2009, 22:39   #237
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Niks gemakkelijker dan je eigen gelijk geven. Gelijk moet je krijgen, niet claimen.
Mensen als jij zijn de spiegel van mijn gelijk.

Citaat:
Waarmee je hetgeen ik allang wist, enkel bevestigt.
Ja jong, het zal wel jeuken dat je niet "voluit" kan gaan. En je hebt gelijk, jouw extreme Jodenhaat zal ik nooit tolereren.
Voor mij is er wel meer aan de orde dan dat. Voor jou heet dat "afwijken" natuurlijk. Jij wilt per se een "negationist" vangen en een onderscheiding daarvoor krijgen.
Oud 22 juni 2009, 22:43   #238
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Iedereen zou (terecht) een wet tegen het klassisme en het aanzetten tot klassenhaat maar belachelijk vinden.
Oud 22 juni 2009, 22:56   #239
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mensen als jij zijn de spiegel van mijn gelijk.

Voor mij is er wel meer aan de orde dan dat. Voor jou heet dat "afwijken" natuurlijk. Jij wilt per se een "negationist" vangen en een onderscheiding daarvoor krijgen.
Maar jij bent natuurlijk geen negationist, eh

En btw, laat die "aanhalingstekens" maar weg, nergens voor nodig.
Oud 22 juni 2009, 23:01   #240
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar jij bent natuurlijk geen negationist, eh
Voor jou ben ik (alleen) een negationist, voor mij zelf gelukkig niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be