![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3661 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Alleen voor de bezitters van een krulstaart dan toch.
|
|
|
#3662 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het fijne weet ik er niet van...
Wel dat hett een mogelijk middel is tegen de varkensgriep.... Dat nieuws zal nog wel een "staartje" krijgen willem. Ik post het wel zodra ik zelf meer weet.
|
|
|
#3663 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
klinkt stom hé... dat komt natuurlijk omdat je in vakjes wilt blijven denken van drugs met de bijhorende connotatie : verslaving, problemen, diefstal, etc.. Je weet toch dat in een zulke praline waar je naar refereert het doorgaans gaat over likeur of sterke drank ? Zo waren pralines met alcoholische vulling in 1986 in de VS verboden te produceren ( exclusief 1 staat ) en was de verkoop ervan slechts in 11 staten toegestaan met dan nog een strikt beperkt alcoholgehalte . Een receptje cointreau bonbons ,dat je eenvoudigweg kan plukken op 't internet, leert ons bv dat er op zowat 800 gr sprake is van zowat 100 ml cointreau. Gerekend in standaard borrels ( 3 cl ) heb je dus na een doos van 250 grammekes kans ( hangt zowat van de persoon ook af ) dat je je wettelijke toegestane promille overschreden hebt om nog te mogen rijden. Laatst gewijzigd door praha : 23 juni 2009 om 23:32. |
|
|
|
|
|
|
#3664 |
|
|
Pralines kunnen inderdaad nogal wat alcohol bevatten; af en toe heb ik tijdens nachtelijk internetten een pakje van ik meen 12 stuks "rum-paaseitjes" uit Duitse Aldi leeggegeten, model in lengte gehalveerde eitjes van maar een ruime 2 centimeter; smaakten mij zeer goed, zachte chocolade met pittig aroma, snel smeltend op de tong maar na 1 zo'n pakje zakte ik mooi over het toetsenbord in slaap.
Binnen "rijdbare uren" neem ik zelfs niet 1 dergelijk bonbonneke of snoepje (Lys enzo); bij blaasproef-controles onderweg accepteer ik voor mijzelf geen ander resultaat dan nix-nul-noppes, veel te blij-dat-ik-rij.
|
|
|
#3665 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Let wel... dat zonder gehanteerd prejoratief |
|
|
|
|
|
|
#3666 |
|
|
Herkauwers zoals koeien en olifanten kunnen in hun onschuld (vaak levensgevaarlijk) dronken worden van het eten van (forse hoeveelheden) graan of fruit èn ze kunnen daar ook aan verslaafd raken; tenminste, zo vertelden boerenjongens mij toen ik klein was en iedereen zag er op toe dat een ondeugende koe niet naar een korenveld kon oversteken. Ik denk wel dat dat verhaal klopt, met dat 4-magen-systeem.
|
|
|
#3667 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik kan geen praline met alcohol eten of ik word gek naar alcohol.
Coctailsaus gaat nog, .... van die vettige sausen met alcohol gaat nog... Maar paar pralinetjes idd.... ik krijg DEUST! (lees dorst)
|
|
|
#3668 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 24 juni 2009 om 16:42. |
||
|
|
|
|
|
#3669 | |
|
Minister
|
Citaat:
En verder: concentratie is alles (vooral dan piekconcentraties in het bloed). EDIT: bemerk b.v. dat heel wat drugs van nature aanwezig zijn in ons lichaam, of natuurlijke drugs imiteren: GHB, alcohol en DMT b.v. komen als dusdanig voor. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 24 juni 2009 om 16:47. |
|
|
|
|
|
|
#3670 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Gepakt worden met +145 000 (HONDERD VIJFENVEERTIGDUIZEND) weedplanten en vrijgesproken wegens procedure fout!
Only in Belgium!
|
|
|
#3671 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#3672 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Neen hoor, ik sta daar volledig los van
Was in Zandvoort Ik durf al eens niet meer één plant opstellen
|
|
|
#3673 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3674 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
LOL Praha...
Het boefkick eten he... awel...da vind ik chocomelk... Maar khem al opgehad dat ge door het zware gevoel op de maag van die chocomelk sneller nuchterder wordt... Dus wa doenk nu: Een bouillonblokske in een hete tas water... ja da komt ook lekker op de maag zo'n blokske Een toast met confituur is dan ook hemels lekker.... Maar tlekkerste blijft toch een lekkere vettige pita Handig dat die mannen dat aan huis brengne, die verdienen schatten van fortuinen aan stoners
|
|
|
#3675 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
boefkick is nog net wat anders vind ik
Ik spreek over een sterk verlangen naar allerhande zoetigheden die je schijnbaar terug wat opkrikken .... moet daarom niet noodzakelijk véél zijn in de zin dat je je (alsmaar toenemende) honger met stilt Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 24 juni 2009 om 23:26. |
|||
|
|
|
|
|
#3676 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Bij mij ist zo'nen honger dat niet uitmaakt wat
Maarja, de zoetkick, ik weet wel wat je bedoelt. Maar ik heb meer geweldige honger. En als ge me dan zou zien vreten... ge zou nooit begrijpen hoe ik aan zo'n "mooie" lichaamsbouw kom.
|
|
|
#3677 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Menig forummer die steeds weer prat gaan op 't feit dat ze hoge scores hadden op 't vak kansberekenig en dat maar al te graag als autoriteitsargument aanwenden zouden alvast tot een besluit durven komen dat het wel aan de weed zal liggen. btw die opmerking ivm je lichaamsbouw hieldt toch geen subtiele suggestie in ofzo ? Laatst gewijzigd door praha : 25 juni 2009 om 00:04. |
|
|
|
|
|
|
#3678 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3679 |
|
|
Die hokje zijn allemaal referentiekadertjes voor Savatage....
|
|
|
|
|
|
#3680 |
|
|
|
|